Kategorie

Octavia

Uszkodzone osłony na półosi wymagają jej demontażu. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymontować półoś w samochodzie Skoda Octavia I.
Wymiana tylnych sprężyn i amortyzatorów nie jest skomplikowana. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić tylne amortyzatory i sprężyny w Skodzie Octavii I.
Uszkodzona sprężyna lub amortyzator wymaga konieczności zdemontowania kolumny zawieszenia. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić przednie sprężyny i amortyzatory w Skodzie Octavii I.
Awaria rozrusznika uniemożliwia rozruch silnika. W poradniku tym pokażemy jak sprawdzić i wymienić rozrusznik w Skodzie Octavii I.
Awaria alternatora może doprowadzić do nieplanowanego postoju. W poradniku tym pokażemy jak samemu sprawdzić i wymienić alternator.
Od sprawnego układu kierowniczego zależy nasze bezpieczeństwo. W Poradniku tym pokażemy jak samemu wykonać kontrolę układu i wymienić płyn hamulcowy w samochodzie Skoda Octavia I.
Układ kierowniczy i elementy zawieszenia wymagają szczególnej kontroli. W poradniku tym pokażemy jak samemu skontrolować układ kierowniczy i zawieszenie przednie w Skodzie Octavii I.
13 grudnia z czeskiej fabryki Skody w Mlada Boleslav wyjechał półtoramilionowy egzemplarz modelu Ostavia II. Auto o oznaczeniu fabrycznym A5 jest produkowane od 2004 roku.
Właściciele aut z napędem na 4 koła powinni pamiętać o regularnym serwisie sprzęgła Haldex. W poradniku tym pokażemy jak wymienić olej i filtr sprzęgła Haldex w Skodzie Octavii I.
Automatyczna skrzynia biegów wymaga regularnych przeglądów. W poradniku tym pokażemy jak sprawdzić szczelność skrzyni oraz dokonamy pomiaru poziomu oleju w przekładni w aucie Skoda Octavia I.
Regularna wymiana świec zapłonowych jest bardzo ważna. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić świece zapłonowe w samochodzie Skoda Octavia I.
Regularna wymiana filtra paliwa w silniku Diesla jest bardzo ważna. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić i odwadniać filtr paliwa w Octavii I.
Sprawny układ chłodzenia zapewnia odpowiednie warunki pracy naszemu silnikowi. W Poradniku tym pokażemy jak samemu skontrolować układ chłodzenia i wymienić ciecz chłodzącą w Octavii I.
Regularna wymiana oleju silnikowego pozwala na utrzymanie silnika w bardzo dobrym stanie. Poniżej znajduje się opis wymiany oleju silnikowego w samochodzie Skoda Octavia I.
Samochody kompaktowe w nadwoziu kombi są idealnymi samochodami dla osób które wiedzą, że co jakiś czas zdarzy im się przewieźć większą ilość ładunku, a na co dzień nie potrzebują większego auta.
W październiku ŠKODA sprzedała 3 315 aut, co kolejny raz daje jej pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Sprzedaż wprawdzie jest niższa od zeszłorocznej o około 7 % (przy 18% spadku całego rynku), lecz Skodzie udało się zwiększyć swój udział rynkowy z 11,72 % do 13,3 %.
Decydenci rynku samochodowego zauważyli pewną lukę i postanowili ją szybko wypełnić wzbogacając duże i wygodne auta o podwyższone zawieszenie. Dzięki takiemu zabiegowi auta stały się jeszcze wygodniejsze podczas jazdy na utwardzonych nawierzchniach zyskując możliwość poruszania się w lekki terenie.
Mija już 50 lat od wprowadzenia przez Czechów na rynek motoryzacyjny Skody Oktawii Combi. Pierwsze egzemplarze tego modelu, produkowane w Kvasinach, trafiły do klientów w 1961 roku.
Na polskich salonach dostępna jest już Skoda Superb z luksusowym wyposażeniem Laurin &Klement.
Kombi o sportowym charakterze? To brzmi jak oksymoron. Historia motoryzacji pokazuje jednak, że auta tego typu produkowane są od lat, a na dilerskich placach nie zagrzewają miejsca zbyt długo.
Skoda Octavia to jeden z najbardziej pożądanych pojazdów na rynku wtórnym. Czeska limuzyna może poszczycić się wyjątkowo korzystnym stosunkiem funkcjonalności i jakości do ceny. Kolejną zaletą pojazdu są niskie koszty utrzymania.
Kompaktowa Skoda oferuje duże możliwości wyboru silnika, wyposażenia i skrzyni biegów. Połączenie małego turbobenzyniaka z automatyczną przekładnią wydaje się ciekawe i rzadko spotykane. Czy zyska zwolenników?
Skoda Octavia Tour dostępna jest w dwóch wersjach nadwoziowych z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi. Za dopłatą można też do mocniejszego silnika zamówić instalację LPG. Podpowiadamy, która konfiguracja Skody Octavii Tour jest optymalna.
Skoda Octavia Tour to nic innego jak Octavia II sprzed face liftingu. Jest tańsza o około 10 tys. zł od aktualnego modelu Skody Octavii II. Czy za mniejszą cenę dostajemy przy okazji dużo gorsze auto?
Ludzie lubią sięgać po rozwiązania znane i sprawdzone. Być może właśnie dlatego Octavia zjednała sobie tylu zwolenników i ciągle przekonuje do siebie kolejnych. To jedno z najpopularniejszych aut w Polsce.
Scout znaczy zwiadowca. W ofercie Skody jest ich trójka - Fabia, Roomster i Octavia. Jednak podczas gdy dwa pierwsze modele od swoich cywilnych wersji różnią się tylko stylizacją, to trzeci zasługuje w pełni na ten przydomek.