Kategorie

MX-5

Mazda przygotowała gratkę dla wielbicieli kultowego roadstera MX-5. Wersja RF wygląda świetnie i jest wyposażona w rozkładany sztywny dach, który doceniają kierowcy użytkujący auta w naszym klimacie. Najnowsza wersja MX-5 to coś pomiędzy Targą, a Coupe. Ale, czy wciąż jeździ jak roadster?
Najnowsza Mazda MX-5 to udoskonalona koncepcja sportowego roadstera. Tylny napęd, niska masa, wolnossący silnik i ręczna skrzynia biegów a do tego szpera! Czy to auto jeździ tak dobrze jak się zapowiada? Sprawdziliśmy to!
Najnowsza Mazda MX-5 coraz mocniej zaznacza swoje miejsce na rynku. Kilka dni temu otrzymała prestiżową nagrodę World Car of the Year 2016, później zaprezentowała się w nowej wersji nadwoziowej targa, a teraz bije rekordy sprzedaży, także Polsce!
Przygotowanie najnowszej, czwartej generacji Mazdy MX-5 było dla japońskich inżynierów wyzwaniem. Bo jak zmodernizować i jednocześnie nie zepsuć jednej z ikon motoryzacji? Szefowie koncernu mieli na to doskonały sposób, który wyrazili jednym zdaniem – wracamy do korzeni.
Jaki kabriolet wybrać mając 20 000 zł do wydania? Wybraliśmy trzy modele wyróżniające się na tle innych ciekawymi rozwiązaniami technicznymi i dobrymi opiniami ich właścicieli.
Mazda postanowiła zwrócić uwagę na znany od wielu lat model MX-5. W tym celu wypuści na rynek limitowaną serię samochodów, które różnić się będą tylko detalami od wersji normalnej. Włodarze Mazdy spodziewają się znacznego wzrostu zainteresowania modelem przy niewielkich nakładach kosztów.
Przedstawiamy kilka ciekawych propozycji dla osób lubiących podróżować z wiatrem we włosach. W zestawieniu znajdziecie auta nowoczesne jak i te klasyczne.
Niemiecka organizacja TUV po raz kolejny opublikowała ranking najbardziej niezawodnych aut których wiek wynosi 10 lat.
Jednym radość sprawia nowy ciuch, innym dobra kolacja. Jest jednak grupa motoryzacyjnych maniaków, którzy za cenę przestronnego wnętrza i funkcjonalności, będą spędzać czas w najpopularniejszym roadsterze świata.
Brytyjski „AutoExpress” poinformował, że Alfa Romeo pracuję nad podwoziem do małego auta typu roadster. Największym rywalem auta ma być Mazda MX-5.
W świecie motoryzacji Mazda MX-5 jest tym, czym cyrkowy akrobata w świecie ludzkim. Cyrkowiec prezentuje możliwości ludzkiego ciała, a Mazda MX-5 możliwości samochodu. Ważnym elementem wspólnym, jest łatwość dostępu do tych „pokazów”.
Mazda MX5 jest dostępna w jednej wersji nadwoziowej, ale w gamie znalazły się dwie jednostki napędowe.
Dla upamiętnienia 20-lecia wspaniałego sukcesu, Mazda stworzyła MX-5 w wersji Superlight. Bazując na roadsterze 3. generacji, model wystawowy jest radykalną ewolucją formuły MX-5.
Złośliwi powiedzą, że 160 KM pod maską Mazdy MX-5 to za mało, by uczynić z niej sportową zabawkę. Ale biorąc pod uwagę niewielką wagę japońskiego roadstera, moc wydaje się nad wyraz wystarczająca…
Pierwszy pomysł na ten samochód był tak dobry, że Mazda nigdy nie próbowała go zmienić. Teraz Mazda wprowadza zmiany do trzeciej generacji MX-5, które zainteresują jeszcze większą grupę wielbicieli roadsterów.