Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu łańcuch rozrządu. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące łańcuch rozrządu.
Silnik 1.4 VTi: awarie i opinie
Aktualizacja: 12.01.2021
1.4 VTi - choć oznaczenie jest kojarzone głównie z autami PSA, konstrukcja powstała razem z inżynierami BMW. Tylko czy jest dobra i bezawaryjna? »
0.9 TCe: wymiana rozrządu wynika z wady czy zaniedbania?
Aktualizacja: 21.09.2020
Motor 0.9 TCe zapowiadał przyszłość, ale dość szybko musiał skończyć karierę w gamie Renault. Czy winne były problemy z łańcuchem rozrządu? Przyjrzyjmy się sprawie. »
Jak rozpoznać silnik: ma łańcuch, czy pasek rozrządu?
Aktualizacja: 24.06.2020
Różnica między paskiem a łańcuchem jest zasadnicza. Łańcuch w teorii wystarczy na całe życie silnika. Pasek podlega okresowej wymianie. Zatem jak rozpoznać czy w silniku jest łańcuch, czy pasek? »
Silnik 1.2 TSI: pasek czy łańcuch rozrządu?
Aktualizacja: 03.06.2020
Małolitrażowy benzyniak miał 4 cylindry, doładowanie i wtrysk bezpośredni. A do tego był produkowany w fabryce w Mlada Boleslav. I choć osiągnął sukces sprzedażowy, na polu bezawaryjności radził sobie dużo gorzej. »
Skoda Fabia 1.2 MPI: rozrząd specjalnej troski!
Aktualizacja: 02.06.2020
Jeden problem trapi wszystkich kierowców Skody Fabii 1.2 MPI. Rozrząd łańcuchowy ma zdecydowanie krótszą trwałość od paska. Z czego to wynika i jak uniknąć problemów? »
Wymiana rozrządu w Audi 3.0 TDI (A4, A6, A8, Q7) - ceny części i robocizny
Aktualizacja: 10.04.2018
Rozrząd w silniku 3.0 TDI jest bardzo rozbudowany a przez to kosztowny w naprawie. Zobacz jak jest on zbudowany i ile kosztuje jego wymiana. »
Zamienniki części oryginalnych - układ rozrządu
Aktualizacja: 30.10.2013
Rozrząd jest ważnym elementem w układzie napędowym. Zaniedbania w jego obsłudze oraz awarie prowadzą najczęściej do nieodwracalnych uszkodzeń silnika. Prezentujemy wybranych producentów części zamiennych do układu rozrządu. »
Łańcuch czy pasek rozrządu - trwałość i koszt wymiany
Aktualizacja: 23.10.2013
Jeszcze dekadę temu łańcuch rozrządu uważany był za znacznie trwalszy i tańszy w serwisowaniu od paska rozrządu. Z biegiem lat sytuacja się zmieniła. Zobacz ile kosztuje wymiana rozrządu w nowoczesnych silnikach TSI, EcoBoost czy i-DTEC. »
Kancelaria zajmująca się kompleksową obsługą przedsiębiorców i pracodawców oraz prowadzeniem postępowań sądowych
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »