Kategorie

Golf

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Filtr powietrza Golf 5: czyli dziś opowiemy o tym jak znaleźć osadnik, jak go wymienić i ile to właściwie może kosztować.
Filtr kabinowy: Golf 5 daje łatwy dostęp do osadnika, przez co kierowca może przeprowadzić wymianę we własnym zakresie. Oto instrukcja jak to zrobić.
Koniec produkcji e-Golfa stał się faktem. W jego miejscu w Szklanej Manufakturze w Dreźnie produkowany będzie model ID.3.
Nowy Golf R ma 320 koni mocy, napęd na cztery koła i 7-biegową skrzynię automatyczną. Teraz gorący hatchback został wyceniony w Polsce.
Nowy Golf Alltrack to zwiększony prześwit, plastikowe dodatki na nadwoziu i... naprawdę imponująca moc. Co wiadomo o kolejnym wcieleniu modelu?
Volkswagen zaprezentował kolejne wcielenie Golfa R. Jak opisać to auto? To więcej niż mocny kompakt. Auto zaoferuje bowiem aż 320 koni mocy!
Nowy Golf stanowi zestawienie sprzeczności. Choć to rodzinny kompakt, ma limonkowy, krzykliwy lakier, choć funkcjonuje w segmencie C, technologicznie oferuje wynalazki znane z limuzyn. Jaki zatem jest nowy Golf? Sprawdziliśmy to.
W roku 2019 Niemcy pokazali ósmą odsłonę Volkswagena Golfa. Teraz do palety dołącza wersja GTI. Trzy litery oznaczają sportowy rodowód i... nowy system regulacji dynamiki jazdy.
Pierwsze egzemplarze nowego Volkswagena Golfa trafiły na polskie drogi. A to idealny moment na rozszerzenie oferty modelowej. Niemcy wprowadzają właśnie do salonów najtańszy wariant i pakiet R-Line.
Niemcy mają wielki powód do radości. Cennik nowego Volkswagena Golfa trafił właśnie do polskich salonów marki. Przedstawiciele firmy mówią, że to najbardziej innowacyjny Golf w historii!
Volkswagen Golf to 45 lat historii, grubo ponad 30 milionów sprzedanych sztuk i w sumie już osiem generacji. Czego spodziewać się po nowym modelu? W dużej mierze nowoczesności!
Niemcy opublikowali pierwsze szkice nowego modelu. Za ich sprawą już dziś możemy zobaczyć jak będzie wyglądał Volkswagen Golf ósmej generacji.
Niemcy w roku 2020 przygotowali dla swoich klientów ciekawą ofertę. Osoby wybierające takie modele jak Golf, T-Roc, Tiguan, Touran czy Sharan będą mogły wybrać wersję specjalną auta.
Nowa wersja Golfa TCR jest najmocniejszą odmianą GTI w historii. Powstała na wzór wyścigowego odpowiednika, który dwukrotnie zwyciężał w klasyfikacji generalnej międzynarodowej serii wyścigowej TCR.
Ktokolwiek wpadł na pomysł, żeby ta odmiana Golfa miała w nazwie “sport” zasługuje na specjalną nagrodę w kategorii twórczego marketingu. Za to bez dwóch zdań jest wygodnym mini “mini” Vanem - co jednak stawia pod znakiem zapytania jego praktyczność jako taką. Oto test Volkswagena Golfa Sportsvan w wersji Comfortline.
Volkswagen Golf w "cywilnej" wersji w żadnej mierze nie jest kojarzony ze sportowymi doznaniami i frajdą za kierownicą. To wóz, który po prostu ma być uniwersalnym pojazdem w codziennej eksploatacji, mającym nas przewieźć z punktu A do B. Na szczęście Golf w wydaniu R jest w stanie przyspieszyć tętno krwi u kierowcy.
Golf to jeden z najważniejszych, o ile nie najważniejszy, z modeli Volkswagena. Niemcy pracują nad 8. generacją słynnego kompakta i przygotowują się do jego produkcji.
W tym roku swoje akcje naprawcze w Polsce ogłosiły firmy takie jak np. Peugeot, Ford, Toyota i Lexus. Do tego grona dołączył również Volkswagen.
Volkswagen Golf przez wielu uznawany jest za króla segmentu samochodów kompaktowych. Sprawdziliśmy, jak jeżdżą poliftingowe odmiany modelu w wersjach Variant i hatchback. Obie napędzane przez tę samą jednostkę napędową 1.4 TSI/150 KM ale jeden egzemplarz wyposażony w skrzynię manualną, a drugi w DSG. Którym jeździło się lepiej?
Kompaktowy model Volkswagena – Golf, w najmocniejszej wersji R, osiąga moc maksymalną 310 KM i według zapewnień producenta przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,8 s. Czy w wersji Variant, czyli kombi, może pełnić rolę uniwersalnego auta dla rodziny?
Na polskim rynku debiutuje zmodernizowany Volkswagen Golf. Jak kształtują się ceny niemieckiego bestsellera i co znajdziemy w wyposażeniu standardowym?
Używany Volkswagen Golf VII przyciąga uwagę wciąż nowoczesnym wyglądem. Ale, czy znaczne zaawansowanie technologiczne modelu nie wpłynęło na jego trwałość?
Volkswagen pokazał najnowszą wersję Volkswagena Golfa, model na rok 2017. Nie jest to nowa generacja modelu ale solidna modernizacja. Co się zmieniło względem poprzednika?
Producent z Wolfsburga przygotował coś specjalnego dla miłośników legendarnego Volkswagena Golfa GTI. Wersja Performance, dysponuje mocą maksymalną zwiększoną do 230 KM. Sprawdzamy ją w naszym teście.
Koncepcja, by Golfa przystosować do jazdy po bezdrożach nie jest nowa. Ale jeszcze nigdy wersja offroad nie pozwalała zajechać tak daleko, w tak komfortowych warunkach.
Volkswagen Golf GTD w wersji kombi łączyć ma dobre osiągi, wysoką funkcjonalność oraz niskie zużycie paliwa. Co oferuje nowa wersja popularnego kompakta?
Volkswagen Golf w wersji kombi pojawił się na rynku w 1993 roku. Od tego czasu jego nowa wersja nadwoziowa cieszyła niesłabnącym zainteresowaniem ze strony klientów.
Najnowsza generacja Golfa Variant jest nie tylko najładniejszą wersją Golfa kombi. De facto, to najlepsze wcielenie Golfa kombi, jakie zostało wyprodukowane przez koncern z Wolfsburga.
Sportowe osiągi nowego Golfa GTE idą w parze z niskim zużyciem paliwa. Nowa wersja niemieckiego auta ma zużywać średnio 1,5 paliwa na 100 km. Zapewnić ma przy tym osiągi godne samochodu GTI.
Używany Volkswagen Golf IV to obecnie najchętniej kupowany kompakt z końca lat ‘90. Swoją ogromną popularnością model cieszy się już od pierwszej generacji. W parze idą solidność oraz wizerunek marki Volkswagen. Nie inaczej jest z wersją GTI.
Średnia wartość najchętniej kupowanego w Polsce używanego auta kształtuje się w granicach od 15 do 20 tys. złotych. Sprawdźmy jakie używane auto wybrać w tym przedziale cenowym? Analizie poddane zostały silniki oraz prawdopodobieństwo występowania awarii.
Samochód dla polskiego studenta powinien być niedrogi, praktyczny i tani w eksploatacji. Dobrze by było, aby także dobrze się prezentował. Oto nasze propozycje.
Międzynarodowe jury przyznało nowemu Golfowi tytuł „World Car of the Year 2013”. To wyróżnienie zostało wręczone dzisiaj podczas New York International Auto Show.
Wprowadzając na rynek VII generację Golfa, Volkswagen sprowadził na ziemię wszelkich śmiałków, którzy podkopywali tę żywą legendę klasy kompaktowej. W teście – Volkswagen Golf VII.
Najnowszy Volkswagen Golf może być doposażony w wiele elementów podnoszących komfort i bezpieczeństwo podróżowania, które dotąd były dostępne dla większych, droższych i bardziej prestiżowych segmentów aut. Jednym z najciekawszych gadżetów, które zadebiutowały w Golfie VII generacji jest system Dynamic Light Assist. Na czym polega jego działanie?
Wytwory niemieckiej motoryzacji cieszą się w naszym kraju ogromnym uznaniem i popularnością. Potwierdzeniem tego stanu rzeczy są wyniki rankingu największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Drugi rok z rzędu Volkswagen Golf był najczęściej wyszukiwanym modelem.
Najnowszy Volkswagen Golf R w wersji Cabriolet dysponuje mocą 265 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. To najszybszy kabriolet w historii marki Volkswagen.
Najnowszy Golf - numer VII jest już produkowany z napędem na cztery koła, czyli w wersji 4motion. Przy tej okazji zadebiutuje też napęd Haldex 5 generacji.
Golf VI generacji to model, w którym paleta jednostek napędowych zdominowana jest przez silniki wyposażone w bezpośredni wtrysk benzyny. Rozwiązanie to ma wiele zalet, ale też jedną poważną wadę – problem z montażem instalacji LPG. Który z silników Golfa VI najlepiej pracuje na alternatywny paliwie?
Nowy Golf otrzymał najwyższą notę pięciu gwiazdek po tym, jak przeszedł testy w ośrodku Euro NCAP. Ponadto został wyróżniony nagrodą „Euro NCAP Advanced Awards” za innowacje w dziedzinie integralnego bezpieczeństwa. Obok Lane Assist i Front Assist, jako najwyższej klasy innowacje w dziedzinie bezpieczeństwa, docenione zostały takie systemy jak proaktywna ochrona pasażerów i seryjny hamulec multikolizyjny.
VW Golf to bezsprzeczny król klasy kompakt. Jeśli nie potwierdzają tego powszechne opinie spotykane na forach internetowych, to dobitnie przekonują o tym statystyki jego sprzedaży. Czy mimo wielu podobieństw do swojego poprzednika, Golf VI jest lepszą od niego konstrukcją?
W salonach Volkswagena rozpoczęła się wyprzedaż szóstej generacji Golfa. Klienci mogą nabyć auta w atrakcyjnych cenach, rabaty dla ostatnich sztuk tego modelu sięgają nawet 8,500 zł. Dodatkowo oferta została wzmocniona, atrakcyjnym kredytem, leasingiem i ubezpieczeniem.
Volkswagen ostatnio mocno inspiruje się działaniami włoskich konstruktorów. Modelem Up! zapuścił się w rejony rynku, w których to zawsze Włosi walczyli o klienta, a koncepcją najnowszego Golfa GTI nawiązuje do pomysłu, który z powodzeniem stosują marketingowcy Abartha. Najnowsze GTI będzie dostępne w dwóch wariantach mocy. Podstawowy będzie rozwijał 220 KM, ale zwolennicy mocniejszych wrażeń będą mogli dokupić pakiet Performance (wzorem abarthowskiego EsseEsse), który m.in. podniesie moc silnika do 230 KM.
Wysoka cena paliwa, zmusza coraz więcej osób do zamontowania w swoich autach instalacji gazu. Jak współpracują z nią silniki VW Golfa IV i V generacji?
Oferta Volkswagena została wzbogacona o specjalną linię CityLine dla modeli Polo, Golf oraz Touran. Linia ta została oparta na bazowej wersji Trendline, wyróżnia się jednak bogatszym wyposażeniem oraz atrakcyjniejszą ceną.
Mimo, że z modeli których nie znamy ukazał się tylko jeden, stoisko VW nie rozczarowuje nowościami.
Magazyn Forbes opracował ranking najpopularniejszych modeli zeszłego roku. Najchętniej kupowanym modelem 2011 została Toyota Corolla, której sprzedało się na świecie 1,02 mln egzemplarzy.
Samochody Volkswagena są bardzo poszukiwane na rynku wtórnym. Ich popularność wynika z dużej niezawodności i taniej eksploatacji.
W salonach Volkswagena rozpoczęto wyprzedaż samochodów z rocznika modelowego 2011. Rabaty na niektóre auta sięgają nawet 15.000 zł.
Sześć tysięcy złotych jest nadzwyczaj niską kwotą jak na zakup auta, ale postaraliśmy się znaleźć jeżdżące auta w jak najlepszym stanie nie przekraczające właśnie tej sumy pieniędzy.