| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Manager > Zarządzanie zespołem > Jak zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia pracowników na czas określony?

Jak zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia pracowników na czas określony?

22 lutego 2016 r. zmieniły się zasady rozwiązywania umów o pracę zawartych na czas określony. W związku z tym pracodawcy zatrudniający pracowników na podstawie umów na czas określony zawartych przed zmianą przepisów powinni zaktualizować informacje o warunkach zatrudniania tych pracowników.

Pracodawcy, którzy sporządzili informacje o warunkach zatrudnienia zawierające konkretne przepisy prawa pracy, powinni je zaktualizować do 22 marca 2016 r. Jeżeli sporządzili informacje w formie opisowej, mają na to czas do 21 września 2016 r.

Od 22 lutego 2016 r. obowiązują nowe okresy wypowiedzenia umów o pracę na czas określony. Informacja o okresach wypowiedzenia obowiązujących pracownika jest jednym z elementów tzw. informacji o warunkach zatrudnienia przekazywanej pracownikom zatrudnianym na czas określony. W związku z nowelizacją przepisów pracodawcy powinni dokonać aktualizacji tej informacji oraz przekazać ją pracownikom zatrudnionym na podstawie umów na czas określony zawartych przed 22 lutego 2016 r. i trwających w tym dniu.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Biznes cały artykuł: Jak zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia pracowników na czas określony.

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Izabella Żyglicka i Wspólnicy Adwokaci i Radcowie Prawni spółka komandytowa

Nowoczesna firma prawnicza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »