Deloitte: jak podwoić przychody w oddziałach bankowych
REKLAMA
REKLAMA
Pomimo szybkiego rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji w ostatnich latach, wyniki sprzedaży w oddziałach w dalszym ciągu decydują o sukcesie finansowym banków.
REKLAMA
Dlatego zamierzając osiągnąć wzrost przychodów, banki powinny przede wszystkim ocenić skuteczność placówek bankowych w zakresie podejścia do sprzedaży i jakości obsługi klientów.
Deloitte wykorzystał swoje międzynarodowe doświadczenie do zebrania i przeglądu najlepszych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych wykorzystywanych przez wiodące instytucje finansowe do osiągnięcia trwałego wzrostu sprzedaży w oddziałach bankowych.
Polecamy: Rynek finansowy Wieszjak.pl
Główne wnioski z badania:
* Oddział jest wiodącym kanałem obsługi klienta i dystrybucji produktów bankowych;
* Działania w zakresie cross-sellingu oraz nieustanna poprawa jakości obsługi klienta są kluczowym sposobem osiągnięcia trwałego wzrostu ze sprzedaży w placówkach bankowych;
* Cross-selling jest jednym z głównych celów biznesowych na najbliższe lata;
* System CRM jest ważnym elementem procesu przygotowania banku do lepszej identyfikacji potrzeb klientów;
* Interakcje sprzedażowe w placówkach bankowych są cennym źródłem zbierania danych behawioralnych o kliencie;
* Wysoka jakość obsługi klienta jest filarem wzrostu przychodów ze sprzedaży;
* NPS (Net Promoter Score) jest istotnym wskaźnikiem jakości obsługi poszczególnych jednostek biznesowych oraz dzielenie się najlepszymi wzorcami wewnątrz organizacji.
Deloitte
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.