Sortujemy dane w Excelu
REKLAMA
REKLAMA
1. Zaznaczmy drugą kolumnę, następnie wchodzimy w menu Wstaw -> Komórki, w ten sposób wstawimy dodatkową kolumnę pomiędzy już istniejące.
REKLAMA
2. Teraz klikamy na dowolnej komórce z tej kolumny wedle której ma zostać posortowane całe zestawienie. Na pasku narzędzi wybieramy Standardowy, dalej klikamy Sortuj rosnąco lub malejąco, w zależności od tego jak chcemy mieć wyświetloną naszą bazę.
Sprawdź: Mini Office
3. Jeśli chcesz ponownie przesortować dane według innej kolumny musisz ponownie zaznaczyć wybraną komórkę tej kolumny i wybrać polecenie Sortuj rosnąco (lub malejąco).
4. Polecenia sortuj rosnąco i malejąco, używają zakresu komórek zawierającego tą przez nas zaznaczoną. By sprawdzić bieżący obszar wybieramy polecenie Edycja-> Przejdź do i klikamy na Specjalne. Tam szukamy opcję Obszar bieżący i potwierdzamy OK.
Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA