REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Wygodna i bezpieczna komunikacja – BlackBerry jako telefon biznesowy?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
fot. BlackBerry
fot. BlackBerry

REKLAMA

REKLAMA

Nie od dziś wiadomo, że telefony BlackBerry to typowo biznesowe narzędzia. Charakteryzują się kilkoma funkcjami, których na próżno szukać u konkurencji. Cóż więc sprawia, że telefony firmy RIM tak świetnie radzą sobie na rynku urządzeń dla biznesu?

Telefony BlackBerry słyną przede wszystkim ze świetnej jakości poczty e-mail. W porównaniu do innych telefonów, klient poczty e-mail w telefonach BlackBerry stoi na zupełnie innym poziomie. To tak, jakby porównać funkcjonalność telefonów sprzed 5 lat z dzisiejszymi smartfonami. Poczta w telefonach BlackBerry niewiele odbiega od tego, do czego przyzwyczailiśmy się w komputerze stacjonarnym. Żadna funkcjonalność nie jest zaniedbana, dlatego też swoją pocztą można zarządzać praktycznie z każdego miejsca. Wystarczy w smartfonie podać dane dostępowe kont, które chcemy odbierać w ten sposób i możemy zapomnieć o dalszej konfiguracji.

REKLAMA

Zobacz też: Poprawa jakości ruchu w sklepie – reklama video idealną receptą?

REKLAMA

Jakby tego było mało, klient poczty w telefonie BlackBerry umożliwia przeglądanie wszystkich wiadomości zarówno w postaci jednego strumienia, jak i w postaci oddzielnych skrzynek do każdego konta pocztowego ustawionego w telefonie. Możemy to również połączyć z powiadomieniami z Facebooka, kalendarza czy z innymi zdarzeniami. Ponadto nawigowanie po skrzynce zawierającej nawet kilkaset maili nie jest trudne. Możemy również oznaczać, flagować, przenosić czy odpowiadać na dowolne wiadomości. Przypomnijmy, ze wszystko to możemy robić w telefonie, który mieści się w kieszeni. A jak z bezpieczeństwem?

Tu także firma RIM postarała się, aby bezpieczeństwo naszych danych telefonach BlackBerry stało na najwyższym poziomie. Co więc się stanie, jeśli telefon trafi w niepowołane ręce? Co stanie się z kontaktami, wiadomościami, zdjęciami etc.? Nie da się ukryć, że dzisiejsze telefony to również ogromne magazyny naszych, często bardzo poufnych danych. Owsze, dzisiejsze smartfony mogą być wyposażone w dodatkowe systemy zabezpieczające i programy poprawiające bezpieczeństwo, ale tylko w smartfonach BlackBerry mamy dostęp do tak rozbudowanego i co najważniejsze, darmowego zestawu narzędzi.

W telefonach BlackBerry mamy do dyspozycji między innymi możliwość częściowego lub całkowitego zaszyfrowania pamięci wewnętrznej oraz pamięci na karcie flash. Użytkownik może również zabezpieczyć dostęp do telefonu za pomocą hasła lub ukryć poszczególne pozycje w menu. Oprócz tego w telefonie zainstalowano swego rodzaju firewall, dzięki któremu możemy blokować wiadomości e-mail i SMS dla różnych kont, dodając do tego listę wyjątków, które chcemy przepuszczać.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Sprawdź też: Jakich błędów nie popełniać w komunikacji z mediami?

Powyższe zabezpieczenia skierowano do użytkowników, którzy nie potrzebują najwyższej klasy zabezpieczeń. Ale jeśli chcemy najwyższej ochrony, możemy skorzystać z ustawień VPN, szyfrowania przeglądarki czy administrowania regułami. Jednym słowem, telefony BlackBerry oferują zabezpieczenia, których na próżno szukać w urządzeniach konkurencji.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA