REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Wygodna i bezpieczna komunikacja – BlackBerry jako telefon biznesowy?

Kamil Rogala
fot. BlackBerry
fot. BlackBerry

REKLAMA

REKLAMA

Nie od dziś wiadomo, że telefony BlackBerry to typowo biznesowe narzędzia. Charakteryzują się kilkoma funkcjami, których na próżno szukać u konkurencji. Cóż więc sprawia, że telefony firmy RIM tak świetnie radzą sobie na rynku urządzeń dla biznesu?

Telefony BlackBerry słyną przede wszystkim ze świetnej jakości poczty e-mail. W porównaniu do innych telefonów, klient poczty e-mail w telefonach BlackBerry stoi na zupełnie innym poziomie. To tak, jakby porównać funkcjonalność telefonów sprzed 5 lat z dzisiejszymi smartfonami. Poczta w telefonach BlackBerry niewiele odbiega od tego, do czego przyzwyczailiśmy się w komputerze stacjonarnym. Żadna funkcjonalność nie jest zaniedbana, dlatego też swoją pocztą można zarządzać praktycznie z każdego miejsca. Wystarczy w smartfonie podać dane dostępowe kont, które chcemy odbierać w ten sposób i możemy zapomnieć o dalszej konfiguracji.

REKLAMA

Zobacz też: Poprawa jakości ruchu w sklepie – reklama video idealną receptą?

REKLAMA

Jakby tego było mało, klient poczty w telefonie BlackBerry umożliwia przeglądanie wszystkich wiadomości zarówno w postaci jednego strumienia, jak i w postaci oddzielnych skrzynek do każdego konta pocztowego ustawionego w telefonie. Możemy to również połączyć z powiadomieniami z Facebooka, kalendarza czy z innymi zdarzeniami. Ponadto nawigowanie po skrzynce zawierającej nawet kilkaset maili nie jest trudne. Możemy również oznaczać, flagować, przenosić czy odpowiadać na dowolne wiadomości. Przypomnijmy, ze wszystko to możemy robić w telefonie, który mieści się w kieszeni. A jak z bezpieczeństwem?

Tu także firma RIM postarała się, aby bezpieczeństwo naszych danych telefonach BlackBerry stało na najwyższym poziomie. Co więc się stanie, jeśli telefon trafi w niepowołane ręce? Co stanie się z kontaktami, wiadomościami, zdjęciami etc.? Nie da się ukryć, że dzisiejsze telefony to również ogromne magazyny naszych, często bardzo poufnych danych. Owsze, dzisiejsze smartfony mogą być wyposażone w dodatkowe systemy zabezpieczające i programy poprawiające bezpieczeństwo, ale tylko w smartfonach BlackBerry mamy dostęp do tak rozbudowanego i co najważniejsze, darmowego zestawu narzędzi.

W telefonach BlackBerry mamy do dyspozycji między innymi możliwość częściowego lub całkowitego zaszyfrowania pamięci wewnętrznej oraz pamięci na karcie flash. Użytkownik może również zabezpieczyć dostęp do telefonu za pomocą hasła lub ukryć poszczególne pozycje w menu. Oprócz tego w telefonie zainstalowano swego rodzaju firewall, dzięki któremu możemy blokować wiadomości e-mail i SMS dla różnych kont, dodając do tego listę wyjątków, które chcemy przepuszczać.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Sprawdź też: Jakich błędów nie popełniać w komunikacji z mediami?

Powyższe zabezpieczenia skierowano do użytkowników, którzy nie potrzebują najwyższej klasy zabezpieczeń. Ale jeśli chcemy najwyższej ochrony, możemy skorzystać z ustawień VPN, szyfrowania przeglądarki czy administrowania regułami. Jednym słowem, telefony BlackBerry oferują zabezpieczenia, których na próżno szukać w urządzeniach konkurencji.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stare pytania, nowe odpowiedzi. Zmiana podejścia do pożądanych kompetencji menedżerskich

Obecnie organizacje nie są zainteresowane rozwojem konkretnych umiejętności liderskich ani pozyskiwaniem wiedzy, którą łatwo dziś zdobyć. Żyjemy w czasach, w których ciężko jest zaplanować długofalową strategię, dlatego wzrasta znaczenie umiejętności płynnego poruszania się w zmieniających się okolicznościach, tzw. strategizing.

Wyróżniaj się bo zginiesz: o sukcesie sklepu internetowego decydują nie tylko atrakcyjne towary w dobrej cenie

W sklepie internetowym, zupełnie inaczej niż w tradycyjnym sklepie, wiarygodność osiąga się lub nie już poprzez sam wygląd aplikacji zakupowej. Bez niej nie wyróżniający się z tysięcy inny e-sklep nie odniesie sukcesu nawet oferując bardzo konkurencyjne produkty.

Restauracje ustępują miejsca barom szybkiej obsługi i sklepowej gastronomii, bo takie są wybory „zetek”

Na naszych oczach dzieje się prawdziwa rewolucja w gastronomii. Restauracje, ledwie się odbudowały po pandemii, przegrywają z barami szybciej obsługi i cateringiem, a teraz jeszcze poważnym graczem na rynku staje się gastronomia sklepowa. Wszystko to za sprawą najmłodszych klientów, którzy chcą żyć po amerykańsku.

Paragon fiskalny przy sprzedaży on-line: kiedy i jak powinien wystawić sprzedawca oraz dostarczyć klientowi [wszystkie przypadki]

Dla klientów kupowanie w e-sklepach jest wygodniejsze niż w placówkach stacjonarnych. Dla samych sprzedawców jednak procedura ta jest dużo bardziej skomplikowana od strony fiskalnej. Dotyczy to zwłaszcza wystawiania paragonów i obowiązków w podatku VAT.

REKLAMA

Pomoc dla sadowników do 31 stycznia 2025 roku

Pomoc dla polskich sadowników (sady i winorośle) do 31 stycznia 2025 roku - Komisja Europejska zdecydowała. To wsparcie dla sadowników, którzy ucierpieli w trakcie kwietniowych przymrozków i gradobicia.

Wyższa opłata środowiskowa za użytkowanie samochodów spalinowych od 2026 roku - dla kogo?

Wyższa opłata środowiskowa za użytkowanie samochodów spalinowych od 2026 roku nie dla wszystkich. Kto zapłaci więcej? Co więcej, sposób naliczania opłaty oraz stawki dla części dotyczącej transportu zmienią się od 2026 r.

Tachografy do wymiany, ważna zmiana prawa. Kto musi, w jakim terminie, jaka kara

Nadchodzi rewolucja w branży transportowej. Od styczna 2025 roku zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące tachografów wynikające z Pakietu Mobilności. Pierwszy etap obowiązkowej wymiany urządzeń na inteligentne tachografy drugiej generacji (G2V2) kończy się już w grudniu 2024 roku.

Udostępnianie i wymiana informacji gospodarczych - zmiana przepisów jeszcze w 2024 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

W dniu 9 lipca 2024 r. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, przedłożony przez Ministra Rozwoju i Technologii. Rząd chce uprościć przepisy, które dotyczą udostępniania oraz wymiany informacji i danych gospodarczych. Proponowane zmiany obejmują też pracę biur informacji gospodarczej. Co się zmieni i od kiedy?

REKLAMA

Branża IT pracuje na rzecz zrównoważonego rozwoju [WYWIAD]

Sektor data center i chmury - jak pogodzić cyfrową transformację z drogą do zrównoważonego rozwoju? Czym w praktyce jest unijny pakiet ustaw Fit for 55 i co będą musiały zrobić przedsiębiorstwa, żeby się dostosować do zmian? Rozmawiamy z Wojciechem Stramskim, Prezesem Zarządu Beyond.pl, dostawcy usług data center, chmury i Managed Services i pierwszego w Polsce operatora zasilającego swoje obiekty w 100% energią odnawialną. 

Cyfryzacja dwóch prędkości. Jak się digitalizują polskie firmy?

Analizy rynkowe wskazują na istnienie wśród polskich przedsiębiorstw zjawiska „cyfryzacji dwóch prędkości”. Implementacja elementarnych cyfrowych narzędzi, jak podpis elektroniczny czy cyfrowa pieczęć, może stać się pierwszym krokiem w kierunku zniwelowania różnic względem liderów.

REKLAMA