Wygodna klawiatura i nielimitowany Internet – czemu warto mieć BlackBerry?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Pierwszym elementem, który kojarzy się z telefonami BlackBerry jest z pewnością klawiatura QWERTY. Jeśli ktoś mówi o telefonie firmy RIM, od razu kojarzymy go z szerokim urządzeniem z pełną klawiaturą. Inni producenci często kopiują pomysł firmy RIM, ale w każdym przypadku jakość tego rozwiązania jest gorsza niż w „Jeżynowych” telefonach. Trudno pozbyć się wrażenia, że pisanie smsów czy maili na telefonie BlackBerry jest po prostu lepsze niż na telefonach konkurencji. Tak jakby telefony RIM były z o wiele wyższej półki jakościowej.
REKLAMA
Oczywiście nie jest tak, że wszystkie telefony z klawiaturami QWERTY nie mogą równać się Jeżynom. Ponadto kilka modeli telefonów RIM odbiega nieco od wysokich standardów. Tyczy się to szczególnie najnowszych sliderów z serii Torch, które ze względu na swoją konstrukcję mają nieco bardziej płaskie klawisze, a przez to nie tak wygodne jak w modelach Bold czy Curve. Nie zmienia to faktu, ze klawiatury w telefonach BlackBerry są świetnej jakości, a inni producenci powinni wzorować się na rozwiązaniach firmy RIM.
Zobacz również: Jak wypromować się w sieci nie popełniając błędów?
REKLAMA
Kolejną funkcjonalnością BlackBerry, która nie jest dostępna dla telefonów konkurencji jest nielimitowany Internet. Nie jest to oczywiście żart, a typowa dla telefonów marki RIM funkcjonalność. Otóż kupują telefon w promocji u konkretnego operatora możemy skorzystać ze specjalnych usług BlackBerryi wykupić abonament na Internet za kwotę na przykład 20 zł miesięcznie. A co dostaniemy w zamian? Pakiet kilkudziesięciu megabajtów do wykorzystania miesięcznie? Otóż nie.
W zamian za miesięczną opłatę abonamentową dostaniemy nielimitowany dostęp do Internetu z telefonu BlackBerry. Oznacza to, że miesięcznie zapłacimy 20 zł bez względu na to, jak duży ruch w sieci wygenerujemy. Możemy więc bez limitu korzystać z przeglądarki WWW, klienta poczty, klienta czatu BlackBerry Messanger, synchronizacji kalendarza, czytnika RSS oraz mediów społecznościowych, a za wszystko zapłacimy 20 zł i ani grosza więcej. Oczywiście miesięczna kwota zobowiązania może być niższa lub wyższa, a 20 zł jest tylko przykładem.
Warto przeczytać: Obsługa klienta poprzez system ticketowy – na czym to polega?
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.