| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > New York Times wprowadza opłaty

New York Times wprowadza opłaty

Rupert Murdoch dopiął swego. Magnat medialny zapowiedział jakiś czas temu wprowadzenie opłat za treści na serwisach internetowych. Pierwszy z szeregu wysunął się  The New York Times który będzie pobierał od internautów opłaty za pełne wersje artykułów. Zmiany mają wejść już w przyszłym roku.

New York Times nie chce już polegać wyłącznie na zyskach z reklam. Płatne artykuły pojawią się na witrynie gazety od 2011 roku. Treści typu „casual” pozostaną dalej bezpłatne, by zatrzymać użytkowników, którzy szukają krótkich i łatwych treści.

Bardziej przekrojowe, rozszerzające temat będą płatne, bo, zdaniem Janet Robinson, dyrektor New York Times, czytelnicy i tak będą chcieli je przeczytać, nawet jeśli w zamian za to będą zmuszeni do uiszczenia drobnej opłaty. Płatne artykuły będą wciąż indeksowane przez wyszukiwarki.

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Mariusz Jarosz

specjalista ds. controllingu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »