reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Finanse > Budżet Domowy > Porady internautów > Czy wiesz na jak zaoszczędzić na środkach czytsości?

Czy wiesz na jak zaoszczędzić na środkach czytsości?

Wielu z nas ledwo wiąże koniec z końcem, więc szuka oszczędności wszędzie gdzie się tylko da. Środki czystości to kolejna część domowego budżetu, na której naprawdę da się zaoszczędzić. Oto jak to zrobić?

Zamiast kupować super płyny do mycia okien sama zrób taki płyn. Do butelki ze spryskiwaczem wlej wodę i niewielką ilość octu. Zamiast szmatek do okien użyj papierowej gazety, ale nie kolorowej.

Zamiast środków do czyszczenia baterii w umywalce czy zlewie zrób papkę z sody oczyszczonej, wody i kilku kropel cytryny. Nałóż na baterię, zakryj gazą i po pół godziny spłucz ciepłą wodą.

Zamiast środków do szorowania użyj soli, czy to na garnki czy na brudniejsze miejsca na przykład w zlewie.

Sposób na płyn do naczyń. Sok z cytryny zmieszaj z octem, wodą, solą. Wszystko to trzeba zagotować aż będzie gęste. Przelać do słoika czy butelki.

Jeżeli już musisz kupić jakiś środek czystości, pamiętaj, że bardziej opłacalne jest kupowanie dużych opakowań. Dotyczy to wszystkiego płynu do naczyń, mleczka czyszczącego czy proszku do prania.

Płyn do naczyń powinien być gęsty, wystarczy na dłużej, tak samo płyn do mycia podłóg.

Płyn do płukania zawsze kupuj w postaci koncentratu. Wystarczy na więcej prań.

Nie daj się nabrać. Często do jednego środka czystości dodawany jest inny za pół ceny albo gratis. Przed kupnem sprawdź czy czasem nie opłaca się kupić tych dwóch rzeczy osobno.

reklama

Czytaj także

Źródło:

INFOR

Zdjęcia


Uprawnienia rodziców w pracy. Poradnik pracodawcy59.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Estarta Solutions

ekspert w zakresie oursourcingu IT oraz współpracy B2B – Europa i Bliski Wschód

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama