ZUS chce zmniejszyć wydatki z tytułu wypadków przy pracy
REKLAMA
REKLAMA
Aby zmniejszyć wydatki z tego tytułu Zakład Ubezpieczeń Społecznych wraz z Państwową Inspekcją Pracy (PIP) planuje przeprowadzić akcję reklamową. „Nie lekceważ zagrożeń w pracy na wysokości” – to apel, który pojawi się w kilkuset telewizyjnych spotach w ramach drugiej odsłony informacyjnej kampanii społecznej „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”.
REKLAMA
REKLAMA
W celu zwiększenia społecznej świadomości zagrożeń w miejscu pracy szczególnie w branży budowlanej i ograniczyć wydatki na świadczenia związane z wypadkami ZUS i Państwowa Inspekcją Pracy od czerwca tego roku prowadzi akcję informacyjną. W jej ramach we wszystkich oddziałach ZUS i PIP rozdawane są broszury informacyjne.
Jednym z najważniejszych elementów tej akcji jest telewizyjna kampania skierowana do mężczyzn pracujących w branży budowlanej.
ZUS podaje, że 1 listopada br. ruszyła druga część kampanii, w ramach której na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych pojawi się ponad 500 kampanijnych spotów.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.