E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
REKLAMA
Tytuł: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
REKLAMA
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza
Liczba stron: 232
Data publikacji: 2008
Fragmenty poradnika:
- Na czym polega marketing wirusowy
- Jak kontrolować marketing wirusowy
- Czy marketing wirusowy jest skuteczniejszy od partyzanckiego
- Jaka jest rola użytkowników sieci w marketingu wirusowym
- Jak przesyłać marketingowego wirusa
- Jak zbudować dobrego wirusa marketingowego
- Na czym polega viral spoof
- Czy czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii
Książka do nabycia w księgarni internetowej Onepress.pl
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA