REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Drukarka do etykiet – jak może usprawnić działania w firmie?

drukarka etykiet
drukarka etykiet

REKLAMA

REKLAMA

Optymalizacja to dzisiaj słowo niezwykle popularne w biznesie. Przedsiębiorcy nieustannie poszukują rozwiązań wspierających działania ich firmy. Działania optymalizacyjne ostatecznie zawsze mają na celu zwiększenie zysków. Niemniej cel nadrzędny osiąga się na różne sposoby, na przykład poprzez odnajdywanie obszarów umożliwiających oszczędność, a także przez wdrażanie działań kreatywnych czy szeroko rozumiany rozwój. W ten trend wpisują się drukarki do etykiet kolorowych, które coraz częściej stanowią stałe wyposażenie przedsiębiorstw. W jaki sposób można wykorzystać taką drukarkę jako wsparcie dla działań firmy?

Własna drukarka do etykiet to niższy koszt niż zamówienia hurtowe

REKLAMA

Każda inwestycja w firmie budzi wątpliwości i poddawana jest szeregowi analiz. Nic w tym dziwnego, nastawione na zysk przedsiębiorstwa nie chcą marnować pieniędzy. Mimo to wielu z nich decyduje się na zakup drukarki do etykiet. Wybór ekonomicznej drukarki w dłuższej perspektywie czasu generuje pewną oszczędność finansową. Przedsiębiorcy doceniają również możliwość uwolnienia przestrzeni w magazynie i ograniczenie ilości odpadów. Ponadto za sprawą samodzielnego drukowania etykiet przejmują kontrolę nad częścią działań marketingowych.

REKLAMA

Potrzeba posiadania kolorowych etykiet sprawia, że przedsiębiorcy zamawiają je w dużych ilościach – niestety generuje to wysokie koszty zakupu i utrzymania. Do tego dochodzą koszty transportu oraz nakład pracy związany z rozładunkiem. Natomiast własna drukarka do kolorowych etykiet to w zasadzie jednorazowy wydatek. Później wystarczy jedynie wymieniać atrament, który w nowoczesnych urządzeniach umożliwia długie i bezobsługowe użytkowanie.

Tym, co w dzisiejszych czasach szczególnie się liczy, jest ograniczenie odpadów i oszczędność przestrzeni. Samodzielne drukowanie etykiet kolorowych, niezbędnych w licznych firmach, to sposób na ich ograniczenie do wymaganej ilości oraz oszczędność miejsca w magazynie

Kolorowe etykiety zwiększają widoczność

O sukcesie produktu w dużej mierze zależy jego widoczność i wyróżnienie na tle oferty konkurencji. Etykiety kolorowe to doskonały sposób na to, aby każdy zauważył dany produkt, bez względu na to, o jakiego typu ofercie mowa. Samodzielnie wyprodukowane etykiety sprawdzą się nawet w przypadku śrub czy wkrętów. Nowoczesne drukarki marek Epson, TrojanLabel czy QuickLabel dają duże możliwości w zakresie wyboru nośnika. Można skorzystać z papieru czy też folii, wyprodukować etykietę matową, błyszczącą czy też wyróżniającą się w dowolny inny sposób. Biorąc na siebie odpowiedzialność za produkcję etykiet kolorowych, przedsiębiorstwo może w dowolnym momencie zmieniać projekt, zachowując pełną kontrolę nad kosztami.

Drukarka do etykiet kolorowych - od czego uzależnić wybór modelu?

Obecnie drukarki do etykiet kolorowych oferuje kilku producentów, a w ofercie każdego z nich dostępne są różne modele. Od czego uzależnić wybór konkretnej drukarki na własny użytek? Najważniejsze kwestie to oczekiwany wolumen wydruku oraz docelowy format etykiet. Im większe ilości drukowanych etykiet dziennie, tym wydajniejsza powinna być drukarka. Wiedząc dokładnie jaki będzie rozmiar etykiet, można znaleźć właściwe urządzenie, dopasowane do potrzeb. Natomiast w przypadku wątpliwości w tej sprawie, lepiej skorzystać z konsultacji.  - doradza Marek Gaweł, ekspert z firmy Etisoft.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jaki model logistyczny wybrać dla swojego sklepu internetowego?

Zakładając sklep internetowy, staniesz przed wyzwaniem organizacji całej jego logistyki. Zanim zaczniesz działalność, będziesz musiał zdecydować, gdzie magazynować swoje towary, z jakimi kurierami współpracować i jak obsługiwać zwroty od klientów. Pochłonie to mnóstwo cennego czasu i spory kapitał. W dzisiejszych czasach możesz tego jednak uniknąć. W jaki sposób? Poznaj najciekawsze modele logistyczne dla e-commerce!

Dobrzy w teorii. Dlaczego nie potrafimy odpoczywać i jak to zmienić?

Potrzeba regeneracji wydaje się oczywista dla każdego, kto funkcjonuje w naprzemiennym cyklu, w którym wysiłek absorbujący przeważającą część naszych aktywności przeplata się z czasem wolnym. Skąd zatem trudność w świadomym uwzględnianiu potrzeby wypoczynku i planowaniu przerw w zawodowym funkcjonowaniu?

Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

REKLAMA

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

Rachunki za prąd w firmie: kto musi płacić za energię elektryczną nawet trzy razy więcej niż cena giełdowa, jak tego uniknąć na przyszłość

Kryzys energetyczny wywołany przez agresję Rosji na Ukrainę doprowadził do gigantycznego wzrostu cen prądu. Wiele małych firm w obawie przed dalszym wzrostem cen zawarło wieloletnie umowy ze stałą ceną na rekordowym poziomie. To one najbardziej ucierpią na uwolnieniu cen energii.

Stare pytania, nowe odpowiedzi. Zmiana podejścia do pożądanych kompetencji menedżerskich

Obecnie organizacje nie są zainteresowane rozwojem konkretnych umiejętności liderskich ani pozyskiwaniem wiedzy, którą łatwo dziś zdobyć. Żyjemy w czasach, w których ciężko jest zaplanować długofalową strategię, dlatego wzrasta znaczenie umiejętności płynnego poruszania się w zmieniających się okolicznościach, tzw. strategizing.

REKLAMA

Wyróżniaj się bo zginiesz: o sukcesie sklepu internetowego decydują nie tylko atrakcyjne towary w dobrej cenie

W sklepie internetowym, zupełnie inaczej niż w tradycyjnym sklepie, wiarygodność osiąga się lub nie już poprzez sam wygląd aplikacji zakupowej. Bez niej nie wyróżniający się z tysięcy inny e-sklep nie odniesie sukcesu nawet oferując bardzo konkurencyjne produkty.

Restauracje ustępują miejsca barom szybkiej obsługi i sklepowej gastronomii, bo takie są wybory „zetek”

Na naszych oczach dzieje się prawdziwa rewolucja w gastronomii. Restauracje, ledwie się odbudowały po pandemii, przegrywają z barami szybciej obsługi i cateringiem, a teraz jeszcze poważnym graczem na rynku staje się gastronomia sklepowa. Wszystko to za sprawą najmłodszych klientów, którzy chcą żyć po amerykańsku.

REKLAMA