REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Drukarka do etykiet – jak może usprawnić działania w firmie?

Subskrybuj nas na Youtube
drukarka etykiet
drukarka etykiet

REKLAMA

REKLAMA

Optymalizacja to dzisiaj słowo niezwykle popularne w biznesie. Przedsiębiorcy nieustannie poszukują rozwiązań wspierających działania ich firmy. Działania optymalizacyjne ostatecznie zawsze mają na celu zwiększenie zysków. Niemniej cel nadrzędny osiąga się na różne sposoby, na przykład poprzez odnajdywanie obszarów umożliwiających oszczędność, a także przez wdrażanie działań kreatywnych czy szeroko rozumiany rozwój. W ten trend wpisują się drukarki do etykiet kolorowych, które coraz częściej stanowią stałe wyposażenie przedsiębiorstw. W jaki sposób można wykorzystać taką drukarkę jako wsparcie dla działań firmy?

Własna drukarka do etykiet to niższy koszt niż zamówienia hurtowe

Każda inwestycja w firmie budzi wątpliwości i poddawana jest szeregowi analiz. Nic w tym dziwnego, nastawione na zysk przedsiębiorstwa nie chcą marnować pieniędzy. Mimo to wielu z nich decyduje się na zakup drukarki do etykiet. Wybór ekonomicznej drukarki w dłuższej perspektywie czasu generuje pewną oszczędność finansową. Przedsiębiorcy doceniają również możliwość uwolnienia przestrzeni w magazynie i ograniczenie ilości odpadów. Ponadto za sprawą samodzielnego drukowania etykiet przejmują kontrolę nad częścią działań marketingowych.

REKLAMA

REKLAMA

Potrzeba posiadania kolorowych etykiet sprawia, że przedsiębiorcy zamawiają je w dużych ilościach – niestety generuje to wysokie koszty zakupu i utrzymania. Do tego dochodzą koszty transportu oraz nakład pracy związany z rozładunkiem. Natomiast własna drukarka do kolorowych etykiet to w zasadzie jednorazowy wydatek. Później wystarczy jedynie wymieniać atrament, który w nowoczesnych urządzeniach umożliwia długie i bezobsługowe użytkowanie.

Tym, co w dzisiejszych czasach szczególnie się liczy, jest ograniczenie odpadów i oszczędność przestrzeni. Samodzielne drukowanie etykiet kolorowych, niezbędnych w licznych firmach, to sposób na ich ograniczenie do wymaganej ilości oraz oszczędność miejsca w magazynie

Kolorowe etykiety zwiększają widoczność

O sukcesie produktu w dużej mierze zależy jego widoczność i wyróżnienie na tle oferty konkurencji. Etykiety kolorowe to doskonały sposób na to, aby każdy zauważył dany produkt, bez względu na to, o jakiego typu ofercie mowa. Samodzielnie wyprodukowane etykiety sprawdzą się nawet w przypadku śrub czy wkrętów. Nowoczesne drukarki marek Epson, TrojanLabel czy QuickLabel dają duże możliwości w zakresie wyboru nośnika. Można skorzystać z papieru czy też folii, wyprodukować etykietę matową, błyszczącą czy też wyróżniającą się w dowolny inny sposób. Biorąc na siebie odpowiedzialność za produkcję etykiet kolorowych, przedsiębiorstwo może w dowolnym momencie zmieniać projekt, zachowując pełną kontrolę nad kosztami.

REKLAMA

Drukarka do etykiet kolorowych - od czego uzależnić wybór modelu?

Obecnie drukarki do etykiet kolorowych oferuje kilku producentów, a w ofercie każdego z nich dostępne są różne modele. Od czego uzależnić wybór konkretnej drukarki na własny użytek? Najważniejsze kwestie to oczekiwany wolumen wydruku oraz docelowy format etykiet. Im większe ilości drukowanych etykiet dziennie, tym wydajniejsza powinna być drukarka. Wiedząc dokładnie jaki będzie rozmiar etykiet, można znaleźć właściwe urządzenie, dopasowane do potrzeb. Natomiast w przypadku wątpliwości w tej sprawie, lepiej skorzystać z konsultacji.  - doradza Marek Gaweł, ekspert z firmy Etisoft.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA