REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak rozwijać firmę z Doradcą Internetowym

  • Artykuł sponsorowany
fot. materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Przedsiębiorcy dziś już nie wyobrażają sobie prowadzenia firmy bez stałej jej obecności w Internecie. Nic dziwnego, nieustanny rozwój technologii skłania ich bowiem do promowania swojej oferty w sieci. Ważna jest jednak odpowiednio zaplanowana strategia. Z pomocą przychodzi tutaj Doradca Internetowy, który pomaga właścicielom biznesów działać w świecie online i odnosić sukcesy.

Nowoczesne rozwiązania dla biznesu

REKLAMA

REKLAMA

Dzisiaj firmy, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji, powinny być otwarte na rozwój i dostosowywać się do zmieniających się potrzeb rynku i konsumentów. Nie da się ukryć, że obecność w sieci to już niemal konieczność. Dzięki temu można dotrzeć do większej liczby klientów, zdobyć rozpoznawalność i zwiększyć sprzedaż.

Czasem ciężko jednak nadążyć za innowacjami i zrozumieć skomplikowany świat marketingu internetowego. Przedsiębiorcy decydują się więc na współpracę ze specjalistami, którzy pomogą im skutecznie promować ich firmę w sieci. Sami zaś w tym czasie mogą spokojnie skupić się na prowadzeniu biznesu. Przykładem firmy, która wspiera polskich przedsiębiorców, jest WeNet, czyli zespół profesjonalnych Doradców Internetowych.

Kim jest Doradca Internetowy?

REKLAMA

Wiedza, doświadczenie, niezawodność i zaangażowanie – tym może pochwalić się Doradca Internetowy WeNet, który pomaga firmom zaistnieć w Internecie, promować ich wizerunek, zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż. Doradca Internetowy wspiera przedsiębiorców w ich rozwoju. Wykorzystuje do tego nieograniczone możliwości, jakie daje świat online i marketing internetowy oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

WeNet to zespół specjalistów, którzy doradzają i wdrażają odpowiednie rozwiązania dla biznesu. W ofercie znaleźć można budowę stron internetowych i e-sklepów, ich pozycjonowanie, kampanie promocyjne w Internecie czy narzędzia, które usprawniają komunikację z klientami, np. wirtualny asystent. Doradca oferuje wsparcie, dzięki któremu firmy zdobywają nowych klientów i zyskują lepszy kontakt z obecnymi.

Doradca Internetowy oczami przedsiębiorców

Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, jak ważna jest obecność ich firm w Internecie. Dzięki niej mogą docierać do większej liczby klientów i cieszyć się lepszymi wynikami sprzedażowymi. Potwierdzeniem coraz większej świadomości właścicieli małych i średnich firm o tym, jak istotna jest promocja w sieci, jest badanie, które przeprowadziła spółka WeNet wśród swoich klientów. Badanie zrealizowane zostało metodą CATI na grupie 107 przedsiębiorców.

82% z nich nie wyobraża dziś sobie prowadzenia firmy bez jej obecności w Internecie. Ponad połowa badanych stwierdziła, ze posiadanie strony internetowej znacząco wpłynęło na zainteresowanie ich produktami/usługami.

Przedsiębiorcy wiedzą, że posiadanie firmowej strony WWW to dziś podstawa prowadzenia działalności. Ci, którzy jeszcze jej nie mają, oczekują od Doradcy Internetowego, że pomoże on stworzyć im efektowną stronę. Natomiast respondenci, którzy mają już własną witrynę, chcą jej skutecznego pozycjonowania w wyszukiwarce.

Kolejna ważna kwestia dotyczy tego, co właściwie generuje największe zainteresowanie ofertą. Tutaj czynników jest kilka. Zalicza się do nich stronę internetową firmy i jej pozycjonowanie w Google, obecność w mediach społecznościowych takich jak np. Facebook i Instagram, opinie o firmie w Internecie i rekomendacje innych klientów. Ten ostatni czynnik wskazało 55% respondentów, którzy brali udział w badaniu.

To dlatego tak ważne jest, aby do promocji własnego biznesu wykorzystywać marketing rekomendacji, którego celem jest pozyskanie pozytywnych opinii od swoich konsumentów. Opinie te pomaga firmom zdobywać Doradca Internetowy, wykorzystując do tego dostępne na rynku narzędzia, które aktywnie pozyskują i publikują opinie klientów.

W trosce o satysfakcjonującą współpracę

Doradca Internetowy stara się, aby współpraca z każdym klientem była jak najbardziej efektywna, na wysokim poziomie i opierała się na wzajemnym zaufaniu. Potrzeby klienta stawia na pierwszym miejscu. To dlatego na początku przeprowadza z nim dokładną rozmowę, której celem jest zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań. Następnie doradza, przygotowuje indywidualnie dopasowaną ofertę i planuje działania. Kolejny etap to już realizacja ustalonych działań i prowadzenie kampanii promocyjnej. Specjalista cały czas nad nią czuwa, monitoruje wyniki oraz raportuje i definiuje ewentualne zmiany.

Klient nigdy nie zostaje więc sam i może liczyć na niezbędne wsparcie swojego Doradcy Internetowego. Doradca pomaga swojemu klientowi na każdym etapie współpracy. Działa razem ze sztabem ekspertów – grafików, programistów, specjalistów SEO, copywriterów, specjalistów od Social Mediów itd.

WeNet to zespół doświadczonych doradców, którzy wprowadzają swoich klientów w świat marketingu internetowego i sprzedaży online. Pomaga małym i średnim przedsiębiorcom zaistnieć na mapie lokalnego biznesu. Z usług spółki korzysta już ponad 48 tys. małych i średnich przedsiębiorców. Firma zatrudnia ponad 1200 specjalistów w całej Polsce, którzy wspierają rozwój biznesu w Internecie i działa na rynku już od 30 lat.

Źródło: Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Polskie banknoty w portfelach świata. Jak PWPW buduje swoją pozycję na globalnym rynku Gwatemala, Peru, Paragwaj [Gość Infor.pl]

Dla większości z nas to kraje widziane raczej na wakacyjnych zdjęciach niż w kontekście polskiego przemysłu. A jednak właśnie tam obywatele płacą banknotami wyprodukowanymi w > Polsce. I nie chodzi o druk, ale o pełną produkcję. O to, jak powstają > te banknoty i dlaczego świat tak chętnie zamawia je w Warszawie, > opowiadała Grażyna Rafalska, dyrektor Biura Sprzedaży Polskiej > Wytwórni Papierów Wartościowych.

Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

REKLAMA

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

REKLAMA

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA