REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sklep z bielizną - franczyza

Joanna Nadolska

REKLAMA

REKLAMA

Handel istniał zawsze. Osoby, które chcą otworzyć biznes i nie mają na niego pomysłu, wiele razy słyszą od znajomych, rodziny: otwórz sklep, ludzie przecież muszą coś jeść i w coś się ubrać. I poniekąd ci doradzający mają rację.

Kolejnym przykładem inwestycji w sprawdzony biznes - jest przystąpienie do sieci sklepów z bielizną. Jedna z firm działających w branży odzieżowej oferuje następujące warunki i dwie formy przystąpienia do sieci:

REKLAMA

REKLAMA

W pierwszej - franczyzie klasycznej – Franczyzobiorca poza inwestycją w aranżację i wyposażenie lokalu, finansuje także zatowarowanie swojego salonu;
W drugiej – franczyzie depozytowej – Franczyzobiorca pokrywa inwestycję w aranżację i wyposażenie lokalu, natomiast towar pozostaje własnością Franczyzodawcy

Franczyzodawca oferuje:
1. Atrakcyjny asortyment najlepszej marki bieliźniarskiej w Polsce.
2. Pomoc Franczyzodawcy w wyborze lokalizacji, negocjowaniu cen najmu i wyposażenia sklepu itp.
3. Opracowanie projektu aranżacji salonu Franczyzobiorcy.
4. Wsparcie marketingowe:
- udział w ogólnopolskich akcjach promocyjnych,
- dostęp do materiałów reklamowych przygotowywanych wyłącznie dla sklepów znajdujących się w systemie,
- bezpłatne umieszczenie adresu sklepu na materiałach reklamowych.
5. Możliwość korzystania z wieloletniego doświadczenia Franczyzodawcy.
6. Szkolenia w zakresie asortymentu i prowadzenia salonu.
7. Analiza efektywności działania salonu.

Suma inwestycji:

- inwestycja w przygotowanie, umeblowanie i wyposażenie salonu wynosi około 2 tys. zł/m2.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Podstawowe wymagania przystąpienia do sieci:

1. Lokalizacja:
- optymalna wielkość lokalu to 35-50m2,
- miasto powyżej 20tys. mieszkańców,
- lokale w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych.
2. Poniesienie kosztów adaptacji lokalu, zakupu mebli i wyposażenia.
3. Posiadanie środków na sfinansowanie pierwszego zaopatrzenie salonu (we franczyzie klasycznej).
4. Zainteresowanie produktem oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta.
5. Przestrzeganie reguł systemu franczyzowego.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA