| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Zakładam firmę > ABC Franczyzy > Sklep z bielizną - franczyza

Sklep z bielizną - franczyza

Handel istniał zawsze. Osoby, które chcą otworzyć biznes i nie mają na niego pomysłu, wiele razy słyszą od znajomych, rodziny: otwórz sklep, ludzie przecież muszą coś jeść i w coś się ubrać. I poniekąd ci doradzający mają rację.

Kolejnym przykładem inwestycji w sprawdzony biznes - jest przystąpienie do sieci sklepów z bielizną. Jedna z firm działających w branży odzieżowej oferuje następujące warunki i dwie formy przystąpienia do sieci:

W pierwszej - franczyzie klasycznej – Franczyzobiorca poza inwestycją w aranżację i wyposażenie lokalu, finansuje także zatowarowanie swojego salonu;
W drugiej – franczyzie depozytowej – Franczyzobiorca pokrywa inwestycję w aranżację i wyposażenie lokalu, natomiast towar pozostaje własnością Franczyzodawcy

Franczyzodawca oferuje:
1. Atrakcyjny asortyment najlepszej marki bieliźniarskiej w Polsce.
2. Pomoc Franczyzodawcy w wyborze lokalizacji, negocjowaniu cen najmu i wyposażenia sklepu itp.
3. Opracowanie projektu aranżacji salonu Franczyzobiorcy.
4. Wsparcie marketingowe:
- udział w ogólnopolskich akcjach promocyjnych,
- dostęp do materiałów reklamowych przygotowywanych wyłącznie dla sklepów znajdujących się w systemie,
- bezpłatne umieszczenie adresu sklepu na materiałach reklamowych.
5. Możliwość korzystania z wieloletniego doświadczenia Franczyzodawcy.
6. Szkolenia w zakresie asortymentu i prowadzenia salonu.
7. Analiza efektywności działania salonu.

Suma inwestycji:

- inwestycja w przygotowanie, umeblowanie i wyposażenie salonu wynosi około 2 tys. zł/m2.

Podstawowe wymagania przystąpienia do sieci:

1. Lokalizacja:
- optymalna wielkość lokalu to 35-50m2,
- miasto powyżej 20tys. mieszkańców,
- lokale w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych.
2. Poniesienie kosztów adaptacji lokalu, zakupu mebli i wyposażenia.
3. Posiadanie środków na sfinansowanie pierwszego zaopatrzenie salonu (we franczyzie klasycznej).
4. Zainteresowanie produktem oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta.
5. Przestrzeganie reguł systemu franczyzowego.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

More7 Polska Sp. z o.o.

More7 Polska Sp. z o.o. to poznański producent i integrator dedykowanego systemu do zarządzania relacjami z Klientem CRM7.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »