| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: połać dachowa

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu połać dachowa. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące połać dachowa.

Jak wykończyć kosze dachowe?

Aktualizacja: 08.03.2011

Kosze dachowe to inaczej krawędź wspólna dwóch sąsiednich połaci. Miejsce to wymaga szczególnej uwagi ze względu na gromadzenie się wody i wolniejszy odpływ. Wykończenie koszy dachowych zależy od rodzaju pokrycia dachu. »

Czym są połacie dachowe załamane?

Aktualizacja: 08.03.2011

Dach o połaciach załamanych to dach mansardowy. Charakteryzuje się on tym, że połać dachowa podzielona jest na dwie części. Górna część ma mniejszy spadek, zaś dolna jest bardziej stroma. Dachy mansardowe dają większą przestrzeń użytkową poddasza, ale ich wykonanie nie jest łatwe i pociąga za sobą stosowanie odpowiednich materiałów i rozwiązań. »

Czy im więcej połaci dachowej tym lepiej?

Aktualizacja: 08.03.2011

Budynek z większą liczbą połaci kojarzy się bardziej z pałacem czy rezydencją niż z domem jednorodzinnym. Wyszukany kształt dachu nadaje bogaty wygląd budynkowi, ale należy pamiętać, by nie przesadzić. Połączenie wielu form może przestać stanowić całość, tylko być połączeniem elementów, które w ogóle do siebie nie pasują. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK