REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Aplikacje

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Cenny czas przedsiębiorcy. Jak mieć go więcej?

Dla przedsiębiorców czas jest wartością równie cenną jak rentowność firmy. Nie da się go kupić, można go jednak oszczędzać. Nowoczesne aplikacje wspierające biznes i codzienne czynności, takie jak prowadzenie rozliczeń księgowych czy korespondencję elektroniczną, mogą wyraźne zmniejszyć liczbę godzin poświęcanych na zadania administracyjne. Z jakich udogodnień warto korzystać?

Programy lojalnościowe w 2022 roku - trendy

Programy lojalnościowe zmieniają się razem z całym otoczeniem gospodarczym. Niegdyś kojarzyły się z papierowymi katalogami ze stacji paliw, teraz o wiele częściej mają postać wszechstronnych aplikacji. Jakie trendy przybiorą na sile w 2022 roku? Dlaczego aplikacje mają przewagę nad kartami lojalościowymi?

Rynek aplikacji pobije rekord? Czarnym koniem branża sportowa

Aplikacje mobilne nie tylko wychodzą obronną ręką z kryzysu pandemicznego, ale według analityków rynku stają się wyjątkowo kuszącą propozycją dla potencjalnych inwestorów. Asy? Szczególnie interesującym trendem okazują się produkty dla miłośników sportu.

Aplikacja skontroluje, czy pracownik zachowuje odległość

Aplikacja "Mind The Gap" wykorzystywana przez brytyjskie przedsiębiorstwo kolejowe Network Rail ma informować, kiedy pracownicy nie zachowują należytego dystansu społecznego. W swoim działaniu program wykorzystuje technologię Bluetooth.

REKLAMA

CRM w telefonie pracownika. Czy warto postawić na aplikację mobilną?

Mobilne odpowiedniki stron internetowych stały się już wymaganym przez klientów standardem. Firmy IT proponują podobne rozwiązania dla systemów informatycznych wspomagających procesy przedsiębiorstwa, m. in. dla popularnych CRM. Jakie korzyści dają takie aplikacje? Czy przesyłane przez nie dane będą bezpieczne?

Player for Publishers da zarobić więcej na YouTube

Udostępniona wydawcom platforma Player for Publishers otwiera szersze możliwości czerpania przychodów z reklam i pozwala kompleksowo zarządzać treściami wideo na YouTube.

REKLAMA

REKLAMA