REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Zapraszamy na webinarium "Optymalizacja prac serwisowych w terenie" - 24 października

REKLAMA

Zapraszamy do udziału w webinarium "Optymalizacja prac serwisowych w terenie", które odbędzie się 24 października 2014 r. o godz. 13.00. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl
Firmy, które realizują zadania w rozproszonych geograficznie lokalizacjach, stoją przed wspólnym wyzwaniem – jak najlepiej rozdzielić pracę pomiędzy pracowników i brygady terenowe?

Mogą to być zarówno firmy serwisujące urządzenia i infrastrukturę, jak i firmy stricte usługowe, których pracownicy spędzają znaczną część dnia w samochodzie, podróżując do miejsca kolejnego zlecenia.

REKLAMA

Czy Państwa firma również nieustannie zastanawia się:

  • Jak ograniczyć czas podróży pracowników terenowych?
  • Jak szybko reagować na zgłoszenia awaryjne i przydzielać je właściwym osobom?
  • Jak zbilansować sprzeczne cele szybkiej realizacji zadań z minimalizacją kosztów ich wykonania?
  • Jak uniknąć kar za nieterminowe wykonanie usług?
  • W jakim stopniu rozwinąć organizację serwisową w przypadku wygrania nowego kontraktu?

Oprogramowanie IFS Mobile Workforce Management odpowiada na powyższe pytania w czasie rzeczywistym, budując i utrzymując optymalny harmonogram pracy organizacji serwisowej.

REKLAMA

Zadania są automatycznie przydzielane pracownikom z uwzględnieniem wielu definiowalnych ograniczeń – uprawnień i umiejętności, oprzyrządowania, magazynu części zamiennych czy dostępu do magazynu logistycznego, czasów podróży i natężenia ruchu drogowego, czy ustalonej polityki priorytetowania. Dzięki IFS Mobile Workforce Management maksymalizowana jest marża organizacji serwisowej, gdyż wszystkie decyzje o przydziale zadań, które są podejmowane przez optymalizator, zawsze uwzględniają całościowy obraz sytuacji i wszystkie bieżące uwarunkowania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dzięki dobrze udokumentowanym interfejsom webserwisowym nasze rozwiązanie może współpracować z dowolnym oprogramowaniem firm trzecich – rozwiązaniami mobilnymi, programami dziedzinowymi zaplecza czy systemami ERP. Dotyczy to oczywiście również systemu IFS Applications, który pozwala na skonfigurowanie pełnego rozwiązania klasy EAM czy ERP.

Webinarium skierowane jest do szeroko rozumianego segmentu firm zarządzających pracownikami mobilnymi. Grupa ta obejmuje zarówno firmy eksploatujące własną infrastrukturę, firmy prowadzące serwis sprzedanych urządzeń (własnych bądź innych producentów), jak również firmy, realizujące usługi w terenie (rzeczoznawcy, windykatorzy, przedstawiciele handlowi itp.).


Agenda:

  • Prezentacja na żywym systemie rozwiązania do optymalizacji harmonogramu prac w terenie
  • Omówienie funkcjonalności rozwiązania mobilnego na przykładzie serwisu urządzeń
  • Podsumowanie

Termin:

24 października 2014 roku, początek o godz. 13.00 – zakończenie o godz. 14:00 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącemu)

Prowadzący:

REKLAMA

Bartłomiej Denkowski, PreSales Manager IFS Poland Sp. z o.o. Bartłomiej Denkowski od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant, a następnie kierownik projektów, uczestniczył w licznych wdrożeniach obejmujących procesy logistyczne i dystrybucyjne.

Obecnie pracuje na stanowisku PreSales Manager i jest odpowiedzialny za opracowywanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. W roku 2001 uzyskał certyfikat APICS-CPIM. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. 

Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.

Organizatorzy:

Firma IFS™ jest uznanym liderem w dziedzinie rozwijania i dostarczania oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resources Planning; ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management; EAM) oraz zarządzania obsługą serwisową przedsiębiorstwa (Enterprise Service Management; ESM).

Firma IFS pomaga klientom z wybranych sektorów rynku skupić się na swojej podstawowej działalności biznesowej, zwiększyć elastyczność działania i osiągać korzyści z wprowadzanych zmian. Założona w 1983 r. firma IFS jest spółką prawa publicznego (XSTO:IFS). Firma IFS obsługuje ponad 2200 klientów na całym świecie za pośrednictwem lokalnych oddziałów i poprzez swoich partnerów w ponad 60 krajach.

 

decyzje-IT.pl to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, APS, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA