| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Sekretariat > Organizacja pracy > Co wpływa na stratę czasu w godzinach służbowych?

Co wpływa na stratę czasu w godzinach służbowych?

Dobra organizacja czasu pracy ma umożliwić efektywne wykorzystanie czasu w godzinach służbowych. Ta umiejętność jest szczególnie ważna dla osób zatrudnionych w sekretariacie.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Zewnętrzne czynniki powodujące straty czasu to produkty środowiska, w którym pracujemy. Pochłaniają one naszą uwagę i pozbawiają nas kontroli nad czasem.

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

dr Michał Wilk

radca prawny, doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »