Wybierz branżę i znajdź firmę odpowiadającą Twoim potrzebom.
szukana fraza 
 
 
 Strona 2 z 2

Co składa się na wizualny system identyfikacji firmy

Wizualny system identyfikacji firmy jest złożony z wielu elementów składowych. Mimo małego znaczenia poszczególnych z nich, tylko w całości pozwalają na jego skuteczne funkcjonowanie.

Barwy firmowe

Istnieje cała gama kolorów i tysiące odcieni. Najlepiej jest jednak skoncentrować się wokół tych, które najlepiej oddają charakter firmy. Przykładowo z profesjonalizmem kojarzą się biele, kremy, różne odcienie szarości i czerni, bordo. Z kolei krzykliwe, jaskrawe kolory, takie jak różowy, pomarańczowy, żółty, zielony, a nawet brązowy czy niebieski przyciągają uwagę, kojarzą się z dynamizmem.

Wizytówki

Wręczając komuś swoją wizytówkę, zależy nam, aby robiła dobre wrażenie. Zawsze należy mieć zapas aktualnych wizytówek i wymieniać je tak często, jak to tylko możliwe. Nic nie wygląda gorzej niż rozdarta, pomięta wizytówka, na której znajdują się jakieś zapiski.

Papier do korespondencji i koperty

Powinny one wykazywać taki sam stopień profesjonalizmu, jak wizytówki. Odcień kolorów powinien również być dokładnie taki jak na wizytówce.

Polecamy: Na czym polega system identyfikacji wizualnej

Wygląd i oprawa dokumentów

Niektórzy ludzie formułują swoje opinie na podstawie ogólnej prezentacji, formatu, a nie zawartości takich dokumentów. Zawartość jest dla nich często skomplikowana i niezrozumiała.

Autor: Anna Jeleńska, Joanna Polańska- Solarz. Artykuł jest fragmentem książki Własna firma - jak założyć i prowadzić. Wydawnictwo Wszechnica Podatkowa


Liczba komentarzy:
Zamów darmowy newsletter

Niezbędnik »

Składki ZUS przedsiębiorcówKalkulator amortyzacji
Leasing a kredytWzory umów

Społeczność

Ekspert Infor.pl

Mirosława Filipowicz

Doradca Podatkowy, certyfikowana księgowa
ZOSTAŃ NASZYM EKSPERTEM