| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Organizacja danych w bibliotekach Windows 7

Organizacja danych w bibliotekach Windows 7

Jeśli masz na dysku bałagan, zdjęcia w wielu folderach, porozrzucane programy i pliki mp3 dobrym rozwiązaniem będzie zastosowanie funkcji tworzenia bibliotek.

1. Uruchamiamy Eksplorator Windows i klikamy na Biblioteki.

2. W kolejnym kroku klikamy na odnośnik lokalizacji i w oknie wyboru na przycisk Dodaj…

3. Następnie wyszukujemy folder który chcemy dodać do biblioteki i zaznaczamy go kliknięciem, i klikamy Umieść folder.

4. W ten sposób możemy dodać dowolną liczbę folderów umieszczonych na różnych dyskach (również tych podłączonych np. przez USB) i zawierających dane pasujące tematycznie do biblioteki. Dzięki bibliotekom mamy możliwość do szybkiego dostępu do danych zgromadzonych na kilku nośnikach.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Paul Ostrowski

Adwokat i notariusz

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK