REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konkurs „Teraz Polska” - nowy termin zgłoszeń!

REKLAMA

Termin przyjmowania wniosków w Konkursie "Teraz Polska" został przedłużony do 5 lutego 2015 r. Warto podkreślić,iż w tym roku odbywa się jubileuszowa, XXV edycja konkursu.

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” przyjmuje zgłoszenia do XXV edycji Konkursu „Teraz Polska”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów, usług, gmin i innowacji, które wyróżniają się na rynku pod względem jakościowym, technologicznym i użytkowym.

REKLAMA

Wszyscy zainteresowani udziałem w Konkursie powinni w pierwszej kolejności przesłać ankietę rejestracyjną, a do 5 lutego 2015 - ankietę weryfikacyjną. Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie: www.terazpolska.pl.

Nagrody zostaną przyznane w 3 kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzców wyłoni 26-osobowa Kapituła Godła „Teraz Polska” składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego. Zakończenie XXV edycji Konkursu odbędzie się w czerwcu 2015 podczas gali w Teatrze Wielkim w Warszawie, kiedy to zwycięzcy odbiorą statuetki „Teraz Polska” z rąk osobistości świata kultury, mediów i polityki.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

- „Teraz Polska” jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem promującym polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu wysyłamy do naszych klientów sygnał, że jesteśmy solidnym kontrahentem, a nasze produkty są najwyższej jakości. Godło to dla nas renoma potwierdzona z jednej strony niezależnością ekspertów i Kapituły, z drugiej zaufaniem konsumentów – mówi Krzysztof Pruszyński, prezes firmy Blachy Pruszyński.

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” od ponad 20 lat promuje polską przedsiębiorczość, innowacyjne metody produkcji i zarządzania oraz wspiera polskie firmy w budowaniu i umacnianiu ich marek. Poprzez liczne inicjatywy kształtuje patriotyczne postawy zakupowe konsumentów.

Wysoki prestiż Godła „Teraz Polska” umacniają: przejrzyste procedury konkursowe, profesjonalizm i niezależność ekspertów, a także autorytet Kapituły Konkursu pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera, prezesa Polskiej Akademii Nauk. Nad prawidłowością działań Fundacji czuwa Rada, pod przewodnictwem Andrzeja Arendarskiego, prezesa Krajowej Izby Gospodarczej. Wysoka rozpoznawalność logo „Teraz Polska” wzmacnia konkurencyjność oraz sukces rynkowy nagrodzonych firm.

Zobacz jak zgłosić się do Konkursu.

W przypadku pytań związanych z warunkami uczestnictwa w Konkursie „Teraz Polska”, prosimy o kontakt  tel. 22 826 01 91, e-mail: konkurs@terazpolska.pl.

Zobacz również: A czy Twoja firma ma już znak „Teraz Polska”?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Informacja prasowa

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA