REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

PRO-INWEST to firma specjalizująca się w usługach gastronomicznych oraz deweloperskich.

REKLAMA

PRO-INWEST Sp. z o.o.
Skiereszewo, os. Bajkowe 45
62-200 Gniezno
tel.: (61) 477 77 77
email: franczyza@halopizza.com.pl

Halopizza to franczyza wiążąca się z działalnością w branży gastronomicznej.

Osoba, z którą mają się kontaktować kandydaci
Artur Kordoński, tel. kom. 602 222 566 

Informacje o systemie franczyzowym

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Opis systemu franczyzowego
PRO-INWEST Sp. z o.o. z siedzibą w pierwszej stolicy Polski - Gnieźnie rozpoczęła działalność w 2003 roku.

Pod marką halopizza oferujemy m.in. klasyczną pizzę na cienkim oraz puszystym cieście w różnych wariantach smakowych, dodatki do pizzy, jak również burgery, sałatki oraz desery. Restauracja halopizza oferuje obsługę półkelnerską, szeroki zakres dań w lokalu, na wynos oraz w dostawie bezpośrednio do klienta i biura.

Informacje dla franczyzobiorcy

Wsparcie dla franczyzobiorcy
Naszym franczyzobiorcom proponujemy m.in.:
• pomoc w uruchomieniu i prowadzeniu działalności gospodarczej,
• niski kapitał na start,
• niezależność gospodarczą,
• zminimalizowane ryzyko gospodarcze,
• sprawdzony sposób na biznes,
• wyeliminowanie błędów w prowadzeniu biznesu,
• opiekę organizacyjną oraz szkoleniową na każdym etapie współpracy,
• badania rynku,
• promocję i reklamę,
• dostawców,
projekt lokalu oraz projekt technologiczny.

Przewidywana suma inwestycji 

Na start potrzebujesz:
• kapitał rzędu 100 do 200 tys. zł (negocjowany indywidualnie - w zależności od wielkości i parametrów technicznych lokalu),
• własny lub wynajęty lokal o pow. 80-130 m2
Współpracując z nami:
• Twoje koszty wyrównają się z przychodami już po 9 miesiącach*,
• nakłady inwestycyjne zwrócą się od 18 do 24 miesięcy*.
* przestrzegając założeń sieci

Podstawowe wymagania sieci 

Franczyzobiorca powinien charakteryzować się:
• przedsiębiorczością,
• determinacją w dążeniu do wyznaczonego celu,
• nastawieniem na osiągnięcie sukcesu w biznesie.
Dodatkowo powinien posiadać:
• znajomość lokalnego rynku, na którym planuje uruchomienie działalności,
• akceptować założenia naszej franczyzy. 

Więcej na: www.halopizza.com.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA