REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polecamy książkę „Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie” Beaty Kozyry

„Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie” Beaty Kozyry
„Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie” Beaty Kozyry

REKLAMA

REKLAMA

Czy to nam się podoba, czy nie, świat idzie do przodu coraz szybciej, a organizacje chcące utrzymać się na rynku powinny za światem nadążać. We wciąż zmieniającym się środowisku bez zdolności adaptacji nie da się przetrwać. Dzięki książce Beaty Kozyry przejście ze stanu obecnego do stanu pożądanego, przestaniecie postrzegać jako zagrożenie – a zaczniecie upatrywać w nim szansy na usprawnienie organizacji! Patronem medialnym książki jest portal Infor.pl.

REKLAMA

Zmiany widoczne są wszędzie. Dotykają w zasadzie wszystkich elementów naszego życia. W świecie biznesu jest podobnie. W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości szanse na przetrwanie mają tylko te organizacje, które nie traktują zmian jako zagrożenia, ale jako szansę, i posiądą zdolność wykorzystywania tej szansy oraz umiejętność permanentnej zmiany. Z ogólnopolskich badań, przeprowadzonych w 2016 roku przez Szkołę Zarządzania Zmianą, wynika, że ponad 80% organizacji, które przeprowadziły w ostatnich dwóch latach zmiany, zanotowało pozytywny wpływ tej zmiany na pozycję konkurencyjną organizacji (wpływ na poziomie 6–10 mierzony w skali od 0 do 10).

Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczych i szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Z jej książki pt. „Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie” dowiesz się m.in. o tym:

  • w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany,
  • jak radzić sobie z różnymi rodzajami oporu wobec zmiany,
  • w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian,
  • jak dobrać skuteczne działania do poszczególnych faz oraz do indywidualnej charakterystyki pracowników,
  • w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian,
  • jak budować sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę,
  • dlaczego i jak monitorować i kontrolować przebieg zmian,
  • w jaki sposób budować ciągłą gotowość i otwartość na zmiany,
  • jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem!

Ze wstępu:

REKLAMA

Źródłem inspiracji do napisania tej książki były przede wszystkim różnego rodzaju problemy w osiąganiu założonych celów, zwłaszcza nowych, które zaobserwowałam w różnych organizacjach lub zgłaszały mi firmy, z którymi współpracowałam, czy to w zakresie projektów doradczych, czy też szkoleniowych.

U podłoża większości tych trudności leżały: brak komunikacji, pomijanie aspektu ludzkiego oraz nieznajomość narzędzi i strategii zarządzania zmianą. Widząc, jak wszelkie nowe propozycje, cele, narzędzia, rozwiązania, produkty czy projekty padają na mało podatny czy wręcz wrogi grunt, zrozumiałam, że przygotowanie organizacji do zmiany jest kluczowym aspektem jej powodzenia.

Współpracując z firmami, byłam również świadkiem wielu innych błędów, które doprowadziły je do mało efektywnych zmian (wydłużonych w czasie, z przekroczonym budżetem) lub wręcz do rezygnacji z nich.

Efektem tych wieloletnich obserwacji i poszukiwań oraz popełnionych również przez mnie błędów i podjętych prób ich naprawienia jest niniejsza książka. Mam nadzieję, że pozwoli ona wam uniknąć większości błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem”.

O autorce:

REKLAMA

Dr Beata Kozyra - trener biznesu, coach, wykładowca, doktor nauk o zarządzaniu oraz konsultant i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jako coach i trener specjalizuje się zarówno w rozwoju osobistym (Life Coach), jak i w coachingu menedżerskim (Executive Coaching).

Specjalista w dziedzinie innowacyjnego zarządzania strategicznego a także samorozwoju w takich obszarach, jak: podejmowanie decyzji, zarządzanie sobą w czasie, wyznaczanie celów, planowanie, samomotywacja, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, budowanie poczucia własnej wartości, rozwijanie swojego potencjału. Jest autorką bloga codziennielepsi.com

Współpracowała z ponad 50 firmami, dla których realizowała projekty doradcze związane z wdrażaniem strategii, jak również projekty szkoleniowe i coachingowe.

Jest autorką ponad 30 artykułów z dziedziny zarządzania oraz autorką książek: Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia oraz Komunikacja bez barier, czyli wilk

Beata Kozyra

Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie, czyli nie taki diabeł straszny

ISBN: 978-83-8087-124-3

format 158 x 233 mm

360 stron

wyd. MT Biznes

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA