REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Czy HR radzi sobie z wyzwaniami cyfrowej transformacji?

Subskrybuj nas na Youtube
Czy HR radzi sobie z wyzwaniami cyfrowej transformacji?
Czy HR radzi sobie z wyzwaniami cyfrowej transformacji?

REKLAMA

REKLAMA

20 kwietnia 2017 r. w Restauracji Concept 13 w Domu Towarowym VITKAC przy ul. Brackiej 9 w Warszawie, odbędzie się konferencja „Human Resources w dobie cyfrowej transformacji”. Zgodnie z tym co mówią niemal wszystkie firmy badawcze - tematyka wydarzenia podejmuje jedno z najgorętszych zagadnień biznesowych obecnych czasów. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Zanim organizatorzy ustalili szczegółową tematykę konferencji, najpierw wraz z Partnerami (ROC Polska i Antal) zrealizowali badanie na temat stanu digitalizacji obszaru HR w naszym kraju. Jego wyniki, które zostaną ogłoszone na początku spotkania, urealniły wyobrażenia o sytuacji działów HR w Polsce i wpłynęły na kształt agendy.

REKLAMA

Konferencja „Human Resources w dobie cyfrowej transformacji” podzielona została na cztery bloki tematyczne:

  • Trendy 2017 w zakresie rozwiązań IT stosowanych w obszarze HR, gdzie przedstawione zostaną zarówno polskie jak i globalne realia
  • Strategie w zakresie kształtowania polityki digitalizacji obszaru HR, gdzie prelegenci omówią w jaki sposób firmy powinny reagować na wyzwania biznesowe, uwzględniając w tym narzędzia IT
  • Innowacje – czyli nowości i konkretne inspiracje technologiczne dla zarządzających działami HR, w tym także ciekawe case study
  • Oraz sesja networkingowa, w której punktem centralnym będzie debata o wzajemnych oczekiwaniach i relacjach między HR a IT.

REKLAMA

„Konferencja podejmuje temat dość trudny, wymagający pochylenia się nad oczekiwaniami, jakie biznes oraz młode pokolenia pracowników mają wobec nowoczesnych technologii – mówi Joanna Tarnowska, prezes firmy Profit House sp. z o. o., organizator konferencji -  To kwestie, które nie zawsze są w pełni jasne dla kogoś, dla kogo narzędzia i systemy informatyczne nie są tzw. chlebem powszednim, kto na szczegóły technologiczne nie zawsze reaguje pełnym zrozumienia okrzykiem „Aha!”. Rozumiem to, bo sama mieszczę się w tej grupie osób i zdaję sobie sprawę, że są w niej także menedżerowie pracujący w obszarze HR, którzy przecież nie są informatykami. Jako organizatorzy pamiętaliśmy o tym, dlatego język i kwestie merytoryczne zostały dopasowane do oczekiwań uczestników. Jest to język korzyści biznesowych, zrozumiały zarówno dla menedżerów HR, jak i dla szefów IT (CIO), których również zapraszamy do udziału w naszym wydarzeniu”.

Technologie nie będą jednak jedynym wątkiem wydarzenia. Obecni menedżerowie będą mogli także wysłuchać prezentacji i debat eksperckich podejmujących tzw. tematykę miękką, jak również kwestii spędzających obecnie sen z oczu menedżerom w każdej firmie, czyli wdrożenia postanowień GDPR / RODO. Ta ostatnia tematyka w ogromnym stopniu dotyczy bezpośrednio działów HR i zostanie poruszona w czasie konferencji.

Rejestracja i informacje o wydarzeniu: http://hrbusinessclass.pl/conference

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Udział w konferencji bezpłatny - po potwierdzeniu zgłoszenia przez organizatora

Dla kogo? Kadra zarządzająca z obszaru HR, członkowie zarządów, dyrektorzy IT

Kiedy? 20 kwietnia 2017 r., godz. 8.30 – 18.00

Gdzie? Restauracja Concept 13, Dom Towarowy VITKAC przy ul. Brackiej 9 w Warszawie

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szczęście i spełnienie może iść w parze

Rozmowa z dr Mary E. Anderson, autorką książki „Radość osiągania” – o tym, jak być szczęśliwym wysoko efektywnym człowiekiem.

Ludzie wciąż listy piszą, ale polecone wysyłają głównie urzędy. Rynek pocztowy w Polsce ma się dobrze

Jednak główną siłą napędową pozostają wciąż usługi kurierskie, które odpowiadają za 73,3 proc. wartości rynku i 56,5 proc. jego wolumenu. Mimo dominacji tego segmentu, istotną rolę wciąż odgrywają przesyłki listowe.

Miód podrożeje, bo prawo wymaga zmiany etykiet na słoikach a to kosztuje

Równo za rok na sklepowych półkach pojawią się nowe etykiety miodu, wynikające z przyjętej unijnej dyrektywy. Wprowadzają one niepozorną, ale mogącą narobić sporo zamieszania zmianę. Jednocześnie nielegalny handel miodem rozwija się niemal bez nadzoru.

Rolnicy radzą sobie dużo lepiej z długami niż firmy przetwarzające plony ich pracy

Polska żywność ma się dobrze, ale kondycja finansowa branży już mniej. Sektor rolno-spożywczy musi oddać wierzycielom 760,6 mln zł, a wiarygodność płatnicza przetwórców i dostawców staje się coraz większym problemem. Nie dotyczy to rolników, którzy na ogół są wiarygodni finansowo.

REKLAMA

Małe firmy z dużymi obawami przed kolejnym wysokim wzrostem płacy minimalnej

Duże wzrosty płacy minimalnej w ostatnich latach hamują wzrost małych i średnich firm. Poza bezpośrednim obciążeniem kosztami pracowniczymi oznaczają dla przedsiębiorców skokowy wzrost koszt w postaci coraz wyższych składek ZUS.

Umowa z influencerem krok po kroku

Szybki rozwój marketingu internetowego otworzył przed markami i twórcami zupełnie nowe perspektywy współpracy. W dobie cyfrowej rewolucji, influencerzy stali się kluczowymi partnerami w promocji produktów i usług, oferując unikatowy sposób docierania do odbiorców (potencjalnych klientów marek). Współpraca z twórcami, choć niezwykle efektywna, wiąże się jednak z szeregiem wyzwań prawnych, które wymagają szczególnej uwagi. Odpowiednie uregulowanie wzajemnych praw i obowiązków jest fundamentem sukcesu i bezpieczeństwa obu stron, minimalizując ryzyko sporów i nieporozumień.

Deregulacja: rząd naprawia prawo, ale przedsiębiorcy nie są zadowoleni z zakresu i tempa zmian w przepisach

Przedsiębiorcy przekonują, że Polska musi być krajem ze sprawną strukturą przepisów. Mimo postępów nadal wiele zagadnień z prawa budowlanego, pozwoleń na zatrudnienie czy przepisów związanych z regulacją handlu i usług zdają się być niepotrzebnym mnożeniem administracji.

Czy konto firmowe jest obowiązkowe?

Przy założeniu firmy musisz dopełnić wielu formalności. O ile wybór nazwy przedsiębiorstwa, wskazanie adresu jego siedziby, czy wskazanie właściwego PKD są obligatoryjne, o tyle otworzenie rachunku firmowego niekoniecznie. Jednak dużo zależy przy tym od tego, jaka forma działalności jest prowadzona, jakie transakcje są wykonywane i wreszcie, czy chce ona korzystać z mechanizmu split payment.

REKLAMA

Blisko LUDZI i dla LUDZI. Czym Emtor wyróżnia się jako pracodawca na rynku wózków widłowych?

Na przestrzeni lat firma Emtor udowodniła, że sukces w biznesie nie zależy wyłącznie od produktów czy wyników finansowych, ale przede wszystkim od ludzi, którzy ten biznes tworzą. To dzięki zaangażowaniu, lojalności i codziennej pracy zespołów połączenie tradycji z nowoczesnością jest możliwe. Emtor stawia na człowieka – nie tylko jako pracownika, ale jako partnera w budowaniu wspólnej przyszłości. Bo gdy ludzie czują się docenieni, chcą zostać na dłużej. Jak zatem firma buduje swoją przewagę na konkurencyjnym rynku?

Poczta Polska nawiązuje partnerstwo z Temu. Wszyscy dołożymy się do chińskiego giganta?

Poczta Polska poinformowała o nawiązaniu współpracy logistycznej z platformą Temu. Państwowe przedsiębiorstwo rozwija obsługę przesyłek e-commerce. Przesyłki zakupione na chińskiej platformie zakupowej będą dostarczane do klientów w ciągu kilku dni.

REKLAMA