REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

"Franchising Fair" Targi Systemów Franczyzowych 14-15 marca 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na "Franchising Fair" Targi Systemów Franczyzowych, które odbędą się w dniach 14-15 marca 2014 r. w Warszawie. To wydarzenie tworzące największą w Polsce, międzynarodową platformę biznesową w swojej dziedzinie.

Franchising Fair – Targi Systemów Franczyzowych to wydarzenie tworzące największą w Polsce, międzynarodową platformę biznesową w swojej dziedzinie. Organizowane w najsłynniejszym ośrodku targowym w Warszawie – Expo XXI, w dniach 14-15 marca 2014 roku.

REKLAMA

Franchising Fair – targi systemów franczyzowych to dwa dni biznesowe dla firm świadczących systemy franczyzowe oraz dla osób zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności pod szyldem znanej marki. Jest to doskonała okazja, żeby poznać najbardziej prestiżowych przedstawicieli branży oraz przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem działalności pod znaną marką.

REKLAMA

Franchising Fair - Targi Systemów Franczyzowych otwierają ogromne możliwości współpracy pomiędzy przedstawicielami tej jakże dynamicznie rozwijającej się gałęzi gospodarki. O ich randze świadczy fakt, iż Mecenasem Targów została firma Sophie Bakery z Singapuru.  Złotym Sponsorem targów została firma Euromaster.

Swój udział w targach potwierdziły między innymi takie firmy jak:  Euromaster, Meritum Bank, Romet Motors, Siódemka, Subway, Toy Planet, Enzo Pizzeria, Kredigo,
My Travel, Yasumi Epil, Siódemka, X-Store, Dobry Dietetyk, Carrefour Express, Delikatesy Centrum, Metrohouse.

Zobacz również serwis: Firma

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dlaczego warto wybrać targi Franchising Fair?

  • Szeroka oferta systemów franczyzowych
  • Doradztwo ds. Franczyzy oferowane przez Firmę Make Business
  • Możliwość pozyskania nowych pomysłów na biznes
  • Możliwość znalezienia sposobów na bezpieczne i efektywne inwestowanie
  • Możliwość otwarcia biznesu pod znaną marką
  • Stwarzają możliwości do podpisania kontraktów biznesowych
  • Umożliwiają nawiązanie nowych kontaktów z osobami poszukujących pomysłów na sprawdzony i dochodowy biznes
  • Umocnienie wizerunku Twojej marki na rynku
  • Rozwój marki poprzez ciągłą ekspansję rynku
  • Zapoznanie się z ofertą konkurencji
  • Możliwość rozwoju poprzez angażowanie kapitału dużo mniejszego niż w  przypadku rozwoju przedsięwzięcia na własny koszt
  • Możliwość rozwoju przedsiębiorstwa poprzez bezpieczne inwestowanie
  • Korzyści dla inwestorów znak towarowy, know how, usługi świadczone przez franczyzodawców dla franczyzobiorców, opracowany plan działań marketingowych.

Serdecznie zapraszamy! 14-15 marca 2014 r., Warszawskie Centrum EXPO XXI.
Więcej informacji: www.franchisingfair.pl/
www.facebook.com/FranchisingFair

Zadaj pytanie: Forum Moja firma

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

REKLAMA

Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

REKLAMA

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

REKLAMA