REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

"Franchising Fair" Targi Systemów Franczyzowych 14-15 marca 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na "Franchising Fair" Targi Systemów Franczyzowych, które odbędą się w dniach 14-15 marca 2014 r. w Warszawie. To wydarzenie tworzące największą w Polsce, międzynarodową platformę biznesową w swojej dziedzinie.

Franchising Fair – Targi Systemów Franczyzowych to wydarzenie tworzące największą w Polsce, międzynarodową platformę biznesową w swojej dziedzinie. Organizowane w najsłynniejszym ośrodku targowym w Warszawie – Expo XXI, w dniach 14-15 marca 2014 roku.

REKLAMA

Franchising Fair – targi systemów franczyzowych to dwa dni biznesowe dla firm świadczących systemy franczyzowe oraz dla osób zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności pod szyldem znanej marki. Jest to doskonała okazja, żeby poznać najbardziej prestiżowych przedstawicieli branży oraz przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem działalności pod znaną marką.

REKLAMA

Franchising Fair - Targi Systemów Franczyzowych otwierają ogromne możliwości współpracy pomiędzy przedstawicielami tej jakże dynamicznie rozwijającej się gałęzi gospodarki. O ich randze świadczy fakt, iż Mecenasem Targów została firma Sophie Bakery z Singapuru.  Złotym Sponsorem targów została firma Euromaster.

Swój udział w targach potwierdziły między innymi takie firmy jak:  Euromaster, Meritum Bank, Romet Motors, Siódemka, Subway, Toy Planet, Enzo Pizzeria, Kredigo,
My Travel, Yasumi Epil, Siódemka, X-Store, Dobry Dietetyk, Carrefour Express, Delikatesy Centrum, Metrohouse.

Zobacz również serwis: Firma

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dlaczego warto wybrać targi Franchising Fair?

  • Szeroka oferta systemów franczyzowych
  • Doradztwo ds. Franczyzy oferowane przez Firmę Make Business
  • Możliwość pozyskania nowych pomysłów na biznes
  • Możliwość znalezienia sposobów na bezpieczne i efektywne inwestowanie
  • Możliwość otwarcia biznesu pod znaną marką
  • Stwarzają możliwości do podpisania kontraktów biznesowych
  • Umożliwiają nawiązanie nowych kontaktów z osobami poszukujących pomysłów na sprawdzony i dochodowy biznes
  • Umocnienie wizerunku Twojej marki na rynku
  • Rozwój marki poprzez ciągłą ekspansję rynku
  • Zapoznanie się z ofertą konkurencji
  • Możliwość rozwoju poprzez angażowanie kapitału dużo mniejszego niż w  przypadku rozwoju przedsięwzięcia na własny koszt
  • Możliwość rozwoju przedsiębiorstwa poprzez bezpieczne inwestowanie
  • Korzyści dla inwestorów znak towarowy, know how, usługi świadczone przez franczyzodawców dla franczyzobiorców, opracowany plan działań marketingowych.

Serdecznie zapraszamy! 14-15 marca 2014 r., Warszawskie Centrum EXPO XXI.
Więcej informacji: www.franchisingfair.pl/
www.facebook.com/FranchisingFair

Zadaj pytanie: Forum Moja firma

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

REKLAMA

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

REKLAMA

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA