REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

„Jak z sukcesem rozwijać swoją firmę” - III Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

REKLAMA

25 listopada, w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Muranów, w Muzeum Historii Żydów Polskich odbędzie się kolejna konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Jeśli chcesz zdobyć i pogłębić wiedzę o prowadzeniu biznesu bądź sprawdzić czy własna firma to coś dla Ciebie, serdecznie zapraszamy na konferencję.

REKLAMA

Jeśli chcesz:

- zdobyć i pogłębić wiedzę o prowadzeniu biznesu,

- poznać narzędzia, najnowsze aplikacje i trendy rynkowe,

- spotkać inspirujące przedsiębiorcze kobiety,

- wyciągnąć korzyści z sieciowania i networkingu,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- znaleźć wspólniczkę, wspólników lub partnerów,

- sprawdzić czy własna firma to nowe wyzwanie dla Ciebie,

- poznać efekty mentoringu biznesowego programu 100 Nowych Firm,

niezależnie od tego czy już prowadzisz swoją firmę, czy ją dopiero planujesz założyć, to ta konferencja jest dla Ciebie.

W programie konferencji znajdą się: wykłady plenarne, przestrzeń networkingowa oraz dodatkowo warsztaty pogłębiające wiedzę – dla chętnych.

REKLAMA

Naszymi prelegentami będą m.in. Iwona Majewska-Opiełka Akademia Skutecznego Działania Iwony Majewskiej Opiełki, Agnieszka Oleszczuk-Widawska Evenea, Anna Pięta Magda Korcz Hush Warsaw, Anna Zarudzka z Chillid Web Design, Jacek Jakubowski Grupa Trop,  Zdzisław Sobierajski, www.sobierajski.pl oraz Agnieszka Brytan-Jędrzejowska ATENA Research&Consulting, a także Anna Kupisz-Cichosz Softway oraz Szymon Ostrowski Akademia Przedsiębiorcy.

Jak kreować wizerunek swojej firmy, czyli jak słowa zamienić na pieniądze…„, „Fundamenty własnej firmy czyli co robią właściciele mikro i małych firm, żeby dobrze prosperować na rynku”  – to tytuły interaktywnych warsztatów wiedzowych, które odbędą się w bloku popołudniowym w małych grupach uczestników.

szczegółowy program konferencji

Koszt udziału w konferencji: 100 zł (wykłady plenarne, networking + lunch) – w przypadku rejestracji do 15.11, 120 zł przy rejestracji po 15.11.
Udział w warsztatach wiedzowych jest płatny dodatkowo.
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. 

rejestracja na konferencję 

Uczestnikom konferencji udostępniamy nieodpłatnie możliwość zwiedzania Muzeum Historii Żydów Polskich.

Serdecznie zapraszamy,

Katarzyna Wierzbowska

Dorota Czekaj

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA