REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

„Jak z sukcesem rozwijać swoją firmę” - III Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

25 listopada, w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Muranów, w Muzeum Historii Żydów Polskich odbędzie się kolejna konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Jeśli chcesz zdobyć i pogłębić wiedzę o prowadzeniu biznesu bądź sprawdzić czy własna firma to coś dla Ciebie, serdecznie zapraszamy na konferencję.

REKLAMA

Jeśli chcesz:

- zdobyć i pogłębić wiedzę o prowadzeniu biznesu,

- poznać narzędzia, najnowsze aplikacje i trendy rynkowe,

- spotkać inspirujące przedsiębiorcze kobiety,

- wyciągnąć korzyści z sieciowania i networkingu,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- znaleźć wspólniczkę, wspólników lub partnerów,

- sprawdzić czy własna firma to nowe wyzwanie dla Ciebie,

- poznać efekty mentoringu biznesowego programu 100 Nowych Firm,

niezależnie od tego czy już prowadzisz swoją firmę, czy ją dopiero planujesz założyć, to ta konferencja jest dla Ciebie.

W programie konferencji znajdą się: wykłady plenarne, przestrzeń networkingowa oraz dodatkowo warsztaty pogłębiające wiedzę – dla chętnych.

REKLAMA

Naszymi prelegentami będą m.in. Iwona Majewska-Opiełka Akademia Skutecznego Działania Iwony Majewskiej Opiełki, Agnieszka Oleszczuk-Widawska Evenea, Anna Pięta Magda Korcz Hush Warsaw, Anna Zarudzka z Chillid Web Design, Jacek Jakubowski Grupa Trop,  Zdzisław Sobierajski, www.sobierajski.pl oraz Agnieszka Brytan-Jędrzejowska ATENA Research&Consulting, a także Anna Kupisz-Cichosz Softway oraz Szymon Ostrowski Akademia Przedsiębiorcy.

Jak kreować wizerunek swojej firmy, czyli jak słowa zamienić na pieniądze…„, „Fundamenty własnej firmy czyli co robią właściciele mikro i małych firm, żeby dobrze prosperować na rynku”  – to tytuły interaktywnych warsztatów wiedzowych, które odbędą się w bloku popołudniowym w małych grupach uczestników.

szczegółowy program konferencji

Koszt udziału w konferencji: 100 zł (wykłady plenarne, networking + lunch) – w przypadku rejestracji do 15.11, 120 zł przy rejestracji po 15.11.
Udział w warsztatach wiedzowych jest płatny dodatkowo.
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. 

rejestracja na konferencję 

Uczestnikom konferencji udostępniamy nieodpłatnie możliwość zwiedzania Muzeum Historii Żydów Polskich.

Serdecznie zapraszamy,

Katarzyna Wierzbowska

Dorota Czekaj

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA