REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szansa dla przedsiębiorców na pozyskanie kapitału

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zespół platformy inwestycyjnej Symultana.org zaprasza wszystkich zainteresowanych na kolejny cykl bezpłatnych spotkań „W cztery oczy z inwestorem”! Spotkania odbędą się 16 listopada oraz 5 grudnia 2012 roku o godzinie 18.00 w budynku Zebra Tower w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 1.

REKLAMA

W ramach cyklu odbędą się indywidualne spotkania wyselekcjonowanych przedsiębiorców i pomysłodawców biznesu z wybranymi przez zespół Symultany inwestorami, którzy są skłonni zainwestować w atrakcyjne przedsięwzięcia od 100 tyś. zł do aż 200 mln. zł. To szansa dla przedsiębiorców na pozyskanie kapitału, ale również dyskusji i konfrontacji pomysłu z praktykami biznesu. W spotkaniu w roli inwestora wezmą udział doświadczeni specjaliści z zakresu rynków finansowych i analitycy finansowi.  Po oficjalnej części spotkania odbędą się kuluarowe rozmowy, które są równie wartościową częścią tworzenia biznesowych relacji.
 

REKLAMA


Aby zgłosić swoje przedsięwzięcie należy zarejestrować się w serwisie Symultana.org, jako przedsiębiorca dodać swoją ofertę, która skierowana jest do inwestora i wypełnić krótkie zgłoszenie zawierające tytuł przedsięwzięcia i wybrać termin spotkania. Na przekonanie o wartości swojego pomysłu jest tylko 10 minut indywidualnej rozmowy z inwestorem (jednym lub po kolei z wieloma). Inwestorzy są zainteresowani pomysłami z każdej branży - muszą jednak widzieć w nich potencjał rozwoju i przyszłe zyski. Ilość miejsc na spotkaniach jest ograniczona, a zgłoszenia będą weryfikowane przez zespół ekspertów Symultany, którzy mogą także wskazać, na co zwrócić uwagę w trakcie bezpośredniej rozmowy z inwestorem.
 

REKLAMA


Udział w spotkaniach „W cztery oczy z inwestorem” dla zaproszonych przez Symultanę uczestników jest bezpłatny. Termin zgłaszania pomysłów na poszczególne spotkania to 5 listopada oraz 26 listopada 2012r. „Warto uczestniczyć w spotkaniach  w cztery oczy z inwestorem, gdyż zarówno możemy pozyskać finanse na nasze inwestycje, jak też nabieramy doświadczenia w rozmowach z inwestorami, które w rezultacie mogą być zwieńczone sukcesem” - podkreśla Norbert Poliński dbający na platformie inwestycyjnej Symultana o relacje z inwestorami. W czerwcu b.r.  po szesnastu  symultanicznych rozmowach przedsiębiorców z inwestorami została podpisana jedna umowa, a druga jest w trakcie finalizacji. Symultana od początku 2012 roku pozyskała środki dla czterech firm a najwyższa wartość pozyskanego kapitału na jedno przedsięwzięcie to 3 mln. zł.


Projekt Symultana-inwestowanie w innowacje współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Patronat nad nim objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Gospodarki.


Głównym celem projektu „SYMULTANA - inwestowanie w innowacje” jest wzrost potencjału finansowego innowacyjnych przedsiębiorstw poprzez udostępnienie instrumentów ułatwiających swobodny dostęp do zewnętrznych źródeł finansowania. Cel realizowany jest min. poprzez innowacyjną platformę internetową Symultana.org, która łączy pomysłodawców biznesu z potencjalnymi inwestorami.
 

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Pomysłodawcą i realizatorem projektu Symultana jest Stowarzyszenie Primus Inter Pares (organizacja pożytku publicznego), znane z promowania najlepszych studentów Rzeczpospolitej, współpracujące z Kancelarią Prezydenta RP oraz współrealizujące Program „Solidna Marka” pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Symultana.org

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Warto udzielić pełnomocnictwa lub prokury w CEIDG

Prowadzenie własnej firmy to nie tylko pasja i satysfakcja, ale także szereg obowiązków, które co do zasady przedsiębiorca powinien wykonywać osobiście sprawując zarząd nad swoim przedsiębiorstwem. Chodzi tu przede wszystkim o zawieranie umów, czy kontakty z urzędami i sądami. Wraz z rozwojem firmy może okazać się, że konieczne będzie delegowanie części zadań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem na inne osoby. Aktualnie, każdy przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) może ustanowić pełnomocnika lub prokurenta, który będzie reprezentować go w sprawach pozostających w związku z prowadzoną przez tego przedsiębiorcę działalnością gospodarczą.

Biznesowy challenge z dala od zgiełku

Rozmowa z Agnieszką Najberek, dyrektorką sprzedaży MICE w Hotelu Arłamów, o trendach w budowaniu dobrostanu i integracji pracowników.

Outsourcing obsługi prawnej firmy

Ciągle następujące, dynamiczne i nieprzewidywalne zmiany rynkowe wymuszają na przedsiębiorcach konieczność nieustannego dostosowywania swoich strategii do zmieniających się realiów. W obliczu takich wyzwań, wiele firm zwraca uwagę na konieczność optymalizacji funkcjonowania pozaoperacyjnej części swojej działalności. Niczym nowym nie będzie wskazanie, że takim narzędziem jest właśnie outsourcing, który coraz częściej obejmuje także pracę prawników.

Polubownie czy przez sąd – jak najlepiej dochodzić należności w TSL?

W branży TSL nawet niewielkie opóźnienia w płatnościach mogą prowadzić do utraty płynności, a w skrajnych przypadkach – do upadłości firmy. Skuteczna windykacja to często kwestia przetrwania, a nie tylko egzekwowania prawa. Co zatem wybrać: sąd czy polubowne rozwiązanie?

REKLAMA

KPO ruszyło z kopyta: prawie 112 mld zł rozdysponowane, kolejne miliardy w drodze

Prawie 112 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy już zakontraktowane, ale to dopiero początek. Polska szykuje się na kolejną wypłatę – aż 28 mld zł może trafić do kraju jeszcze przed jesienią. Tymczasem wszystkie inwestycje z KPO są już uruchomione, a wypłaty nabierają tempa.

Prezes BCC: Przedsiębiorcy potrzebują przewidywalności i stabilności. Apel przedsiębiorców

1 czerwca 2025 roku odbyła się druga tura wyborów prezydenckich, w której, najwięcej głosów otrzymał Karol Nawrocki. Oficjalne zaświadczenie o wyborze ma zostać wręczone 11 czerwca 2025 r. Po ogłoszeniu wyników przedstawiciele środowisk gospodarczych wyrazili oczekiwanie, że nowy prezydent będzie współpracował z rządem w sprawach istotnych dla polskiej gospodarki.

Kontrole na granicy polsko-niemieckiej się intensyfikują. Przedsiębiorcy mówią o odbieraniu renty geograficznej

Przedsiębiorcy Pomorza Zachodniego mówią o odbieraniu im renty geograficznej. Kontrole na granicy polsko-niemieckiej się intensyfikują. W Kołbaskowie i Rosówku tworzą się kilkukilometrowe korki.

Kody kreskowe a system kaucyjny w 2025 roku

Już od 1 października 2025 roku w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Choć dla wielu konsumentów oznacza to przede wszystkim zwrot pieniędzy za plastikowe butelki i puszki, za jego działaniem stoi precyzyjnie zaprojektowany mechanizm. Jednym z kluczowych, choć często niedostrzeganych elementów są kody kreskowe – to właśnie one umożliwiają identyfikację opakowań i prawidłowe naliczanie kaucji.

REKLAMA

Kodeks Dobrych Praktyk PZPA – nowe standardy etyczne i operacyjne w branży taxi oraz dostaw aplikacyjnych

Kodeks Dobrych Praktyk - oddolna inicjatywa samoregulacyjnej branży platformowej taxi oraz dostaw na aplikacje. Dokument określa obowiązki pomiędzy partnerami aplikacyjnymi, aplikacjami a kierowcami i kurierami.

Sukcesja w firmach rodzinnych: kluczowe wyzwania i rosnąca rola fundacji rodzinnych

29 maja 2025 r. w warszawskim hotelu ARCHE odbyła się konferencja „SUKCESJA BIZNES NA POKOLENIA”, której idea narodziła się z współpracy Business Centre Club, Banku Pekao S.A. oraz kancelarii Domański Zakrzewski Palinka i Pru – Prudential Polska. Różnorodne doświadczenia i zakres wiedzy organizatorów umożliwiły kompleksowe i wielowymiarowe przedstawienie tematu sukcesji w firmach rodzinnych.

REKLAMA