REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szansa dla przedsiębiorców na pozyskanie kapitału

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zespół platformy inwestycyjnej Symultana.org zaprasza wszystkich zainteresowanych na kolejny cykl bezpłatnych spotkań „W cztery oczy z inwestorem”! Spotkania odbędą się 16 listopada oraz 5 grudnia 2012 roku o godzinie 18.00 w budynku Zebra Tower w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 1.

REKLAMA

W ramach cyklu odbędą się indywidualne spotkania wyselekcjonowanych przedsiębiorców i pomysłodawców biznesu z wybranymi przez zespół Symultany inwestorami, którzy są skłonni zainwestować w atrakcyjne przedsięwzięcia od 100 tyś. zł do aż 200 mln. zł. To szansa dla przedsiębiorców na pozyskanie kapitału, ale również dyskusji i konfrontacji pomysłu z praktykami biznesu. W spotkaniu w roli inwestora wezmą udział doświadczeni specjaliści z zakresu rynków finansowych i analitycy finansowi.  Po oficjalnej części spotkania odbędą się kuluarowe rozmowy, które są równie wartościową częścią tworzenia biznesowych relacji.
 

REKLAMA


Aby zgłosić swoje przedsięwzięcie należy zarejestrować się w serwisie Symultana.org, jako przedsiębiorca dodać swoją ofertę, która skierowana jest do inwestora i wypełnić krótkie zgłoszenie zawierające tytuł przedsięwzięcia i wybrać termin spotkania. Na przekonanie o wartości swojego pomysłu jest tylko 10 minut indywidualnej rozmowy z inwestorem (jednym lub po kolei z wieloma). Inwestorzy są zainteresowani pomysłami z każdej branży - muszą jednak widzieć w nich potencjał rozwoju i przyszłe zyski. Ilość miejsc na spotkaniach jest ograniczona, a zgłoszenia będą weryfikowane przez zespół ekspertów Symultany, którzy mogą także wskazać, na co zwrócić uwagę w trakcie bezpośredniej rozmowy z inwestorem.
 

REKLAMA


Udział w spotkaniach „W cztery oczy z inwestorem” dla zaproszonych przez Symultanę uczestników jest bezpłatny. Termin zgłaszania pomysłów na poszczególne spotkania to 5 listopada oraz 26 listopada 2012r. „Warto uczestniczyć w spotkaniach  w cztery oczy z inwestorem, gdyż zarówno możemy pozyskać finanse na nasze inwestycje, jak też nabieramy doświadczenia w rozmowach z inwestorami, które w rezultacie mogą być zwieńczone sukcesem” - podkreśla Norbert Poliński dbający na platformie inwestycyjnej Symultana o relacje z inwestorami. W czerwcu b.r.  po szesnastu  symultanicznych rozmowach przedsiębiorców z inwestorami została podpisana jedna umowa, a druga jest w trakcie finalizacji. Symultana od początku 2012 roku pozyskała środki dla czterech firm a najwyższa wartość pozyskanego kapitału na jedno przedsięwzięcie to 3 mln. zł.


Projekt Symultana-inwestowanie w innowacje współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Patronat nad nim objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Gospodarki.


Głównym celem projektu „SYMULTANA - inwestowanie w innowacje” jest wzrost potencjału finansowego innowacyjnych przedsiębiorstw poprzez udostępnienie instrumentów ułatwiających swobodny dostęp do zewnętrznych źródeł finansowania. Cel realizowany jest min. poprzez innowacyjną platformę internetową Symultana.org, która łączy pomysłodawców biznesu z potencjalnymi inwestorami.
 

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Pomysłodawcą i realizatorem projektu Symultana jest Stowarzyszenie Primus Inter Pares (organizacja pożytku publicznego), znane z promowania najlepszych studentów Rzeczpospolitej, współpracujące z Kancelarią Prezydenta RP oraz współrealizujące Program „Solidna Marka” pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Symultana.org

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

REKLAMA

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

REKLAMA

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA