REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Play ma ofertę dla małych firm

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Tomasz Świderek

REKLAMA

Od 19 października ceny rozmów w ofercie Play mogą być niższe niż w ofercie biznesowej sieci Orange, reklamowanej przez Centertel jako najtańsza na rynku.


REKLAMA

Orange w reklamach informuje, że 33 gr netto (bez VAT) za minutę rozmowy to najniższa cena na rynku. Tymczasem w zaprezentowanej wczoraj ofercie Play efektywna cena minuty połączenia może spaść do 28 gr netto w abonamencie za 61 zł lub nawet do 20 gr w abonamencie za 366 zł. Pieniądze z abonamentu i bonusa może wykorzystać na rozmowy, SMS, MMS i transmisję danych.

REKLAMA


Konstrukcja oferty biznesowej Play jest zbliżona do oferty indywidualnej. Podstawowa cena minuty to 49 gr (40 gr bez VAT). Abonent co miesiąc dostaje pakiet złotówek, który powiększa jego konto. W przypadku najtańszego abonamentu jest to 85,4 zł, a w najdroższym 732 zł. Ponadto klient może za 10,98 zł wykupić pakiet minut do wykorzystania w sieci Play. W najtańszym abonamencie jest 100 minut, w najdroższym 500 minut.


Oferta Play przeznaczona jest dla najmniejszych firm, czyli takich, które mają do 25 telefonów komórkowych. Dla większych firm ofertę ma przygotować, we współpracy z P4, operatorem sieci Play - firma Netia.


Chris Bannister, szef P4, powiedział w rozmowie z GP, że dla powodzenia oferty biznesowej szczególnie ważne jest usprawnienie procedury przenoszenia numeru z jednej sieci do drugiej (tzw. MNP).

Dalszy ciąg materiału pod wideo


- Dziś z MNP jest zdecydowanie lepiej i taniej niż w marcu, gdy startowaliśmy, ale nadal proces ten trwa za długo i jest zbyt skomplikowany - mówi Chris Bannister i jako przykład podaje Irlandię, gdzie czas zmiany operatora liczony jest w godzinach.

REKLAMA


W Polsce 30 dni, a w przypadku numeru z usługi przedpłaconej siedem dni. Przerwa w świadczeniu usług może trwać do 24 godzin. Trwają prace nad skróceniem tego terminu do siedmiu dni. Przerwa w świadczeniu usług miałaby się skrócić do dwóch godzin dla abonentów i 12 godzin dla usług przedpłaconych.


- Gdyby system przenoszenia numeru był prostszy, z pewnością mielibyśmy dziś więcej klientów. Ok. 40 proc. klientów, którzy chcieli przenieść do nas numer, zrezygnowało - mówi Bannister i dodaje, że Play ma teraz 500 tys. aktywnych kart SIM, w tym ok. 15 tys. klientów, którzy przenieśli numer.


Z informacji GP wynika, że od początku roku z MNP we wszystkich sieciach skorzystało 77 tys. osób. Bannister powiedział, że w sieci Play działa 350 stacji bazowych. Kolejne 600 jest w budowie. W pierwszym etapie budowy sieci dostawcą infrastruktury radiowej jest chiński Huawei. Szef P4 mówi, że przetarg na budowę drugiej części sieci zostanie rozstrzygnięty do końca roku.


Ile trwa przeniesienie numeru do innej sieci

Kliknij aby zobaczyć ilustrację.


TOMASZ ŚWIDEREK

tomasz.swiderek@infor.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: GP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA