reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > MSP: ceny decydują o konkurencyjności na rynku

MSP: ceny decydują o konkurencyjności na rynku

Cena produktów i usług jest dla ponad połowy polskich małych i średnich przedsiębiorstw najważniejszym czynnikiem decydującym o ich konkurencyjności na rynku

Tak wynika z badań Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) Lewiatan. Na drugim miejscu znalazła się jakość produktów i usług (18,7 proc.), a trzecim najważniejszym czynnikiem decydującym o konkurencyjności badanych firm okazała się jakość obsługi klienta (9,6 proc.).

Wyniki są niepokojące, bo w długiej perspektywie czasowej polskie przedsiębiorstwa, budujące swoją przewagę konkurencyjną na cenie, nie wytrzymają konkurencji ze strony firm z Chin czy Indii – powiedziała Małgorzata Krzysztoszek, ekspert PKPP Lewiatan.

reklama

Czytaj także

Źródło:

GP
Kodeks pracy 2020. Praktyczny komentarz z przykładami129.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

MonsterPolska.pl

lider w sukcesywnym łączeniu ludzi z ich wymarzoną pracą

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama