Kategorie

Turbosprężarka, Ford

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ford Focus B-Max oparty na tej samej płycie podłogowej co obecna Fiesta, ma pełnić rolę małego vana pokroju Opla Merivy.
Zaostrzające się normy emisji spalin w sposób kluczowy wpływają na rozwój nowoczesnych technologii w motoryzacji, kreując nowe trendy na rynku samochodowych. Wielkie koncerny walcząc o jak najefektywniejsze wykorzystanie paliwa w produkowanych przez siebie silnikach, starają się wprowadzać coraz to nowsze rozwiązania w ich budowie. Najlepszym tego przykładem jest nowy silnik Forda 1.0 Ecoboost.
Silniki z rodziny Ecoboost są jednymi z najnowszych i najbardziej wydajnych jednostek napędowych, skonstruowanych w myśl down-sizingu. Konstrukcja ta jest dziełem inżynierów z europejskich oddziałów Forda, jednak Ecoboost montowany ma być do aut sprzedawanych na całym świecie.
Ford Focus RS500 to matowe czarne nadwozie i specjalna tapicerka wnętrza. Pod maską kryje się 350-konny silnik turbodoładowany.
Prezentowana na zdjęciach odmiana Forda Mondeo kosztuje ponad 130 tys. zł. Za tę kwotę można już nabyć auto z segmentu premium. Czy warto wydać te pieniądze na zakup kojarzonego z autem flotowym Forda Mondeo? Oto nasz test.
Od czasu pojawienia się na rynku, Ford Focus stał się ważnym graczem w segmencie kompaktów. Właśnie pojawiła się trzecia generacja Forda Focusa, która ma za zadanie przekonać do modelu dotychczas nieprzekonanych.
Ekologiczny i ekonomiczny - taki jest nowy Ford Focus ECOnetic. Według zapowiedzi producenta, pali tylko 3,5 litra na 100 kilometrów.