Kategorie

Testy samochodowe, Passat

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Volkswagen Passat GTE ma przestronną kabinę i duży bagażnik. Czy rodzinne nadwozie uzupełnione hybrydą plug-in sprawdza się w praktyce?
Niemcy chcieli żeby poliftingowy Volkswagen Passat Variant stał się nowocześniejszy, bardziej zaawansowany i… sympatyczniejszy. Na szczęście zmiany nie dotknęły jednej kwestii - dojrzałej koncepcji rodzinnego kombi.
Volkswagen Passat Alltrack jest dla wielu miłośników modelu najlepszą wersją Passata dostępną w ofercie niemieckiej marki. Czy fakt, że łączy w sobie zalety klasycznego kombi i modnego SUV-a czyni z niego aż tak atrakcyjny samochód? Sprawdziliśmy to w naszym teście.
Volkswagen Passat GTE Variant (czyli kombi) według zapewnień producenta zużywa średnio 1,6 l benzyny na 100 km. Czy to możliwe? Tak, ale tylko gdy zostanie spełnionych szereg warunków.
Najnowsza odsłona Volkswagena Passata to nic innego jak wersja poprzednia, poprawiona, w internetowej nomenklaturze można ją nazwać 2.0. Nie mamy zatem do czynienia z nową generacją modelu Passat, tylko poprzednią nieco zmodyfikowaną. Czy solidniejszy lifting wystarczy, by Passat nadal przyciągał do siebie klientów?
Dwa niemieckie auta, duże, przestronne, wygodne. Często wykorzystywane jako służbowe, rodzinne, limuzyny i woły robocze. Który jest bardziej wszechstronny, bardziej niezawodny, po prostu lepszy?

Koń roboczy

Passat wygląda przeciętnie, ale jeździ bardzo dobrze. Jego największym atutem jest jednak niezawodność. To dzięki niej właściciele tych aut zapominają, co to problemy z samochodem.