Kategorie

Sprzedaż

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rachunek Small Business program stworzony w celu szybkiego i nieskomplikowanego wystawiania rachunków uproszczonych. Program jest szybki i wygodny w użyciu, stanowi dobrą alternatywę dla bardzo drogich komercyjnych programów.
Stosunkowo tani program do obsługi sprzedaży i zakupów, dedykowany dla niewielkich firm.
Program handlowo-magazynowy zapewniający kompleksową obsługę sprzedaży, zarządzanie magazynem towarów oraz finansami firmy wynikającymi ze sprzedaży i zakupów.
LoMag to aplikacja do zarządzania magazynami małego lub średniego przedsiębiorstwa, charakteryzujące się prostą i łatwą obsługą oraz możliwością wykorzystania zarówno na pojedynczym stanowisku jak i w sieci.
Program do wspomagania sprzedaży firmy Syriusz, zaprojektowany jako uzupełnienie systemu magazynowego Hermes NG tego samego producenta.
Rozbudowana aplikacja magazynowa firmy Syriusz, wspomagająca również sprzedaż i kontakt komputera z urządzeniami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych.
Program handlowo-magazynowy umożliwiający wystawianie dokumentów sprzedaży tj. faktury, dowody sprzedaży czy korekty.
Asystent Magazyn jest to program magazynowy o podstawowej funkcjonalności umożliwiający między innymi łatwe wyszukiwanie produktów, przyjęcie oraz wydanie z magazynu.
MikroSUBIEKT dla to prosty w obsłudze ale dość ograniczony funkcjonalnie program odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży.
Nieruchomość nabyta w roku 2009 i następnych podlega nowym zasadom opodatkowania w zakresie sprzedaży. Nowy jest również sposób zawiadamiania o chęci skorzystania z ulgi podatkowej.
W spadku po ojcu pozostała działka budowlana, na której po jego śmierci postawiłem dom. Po 10 latach od jego śmierci okazało się, iż sporządził testament w którym do spadku powołał osobę obcą. Twierdzi ona że dom jest jej własnością i chce go sprzedać. Czy mogę jakoś się przed tym uchronić?
 Od nowego roku wszystkie budynki będą musiały posiadać świadectwo energetyczne. Sprzedaż a nawet wynajem mieszkania bez wymaganego dokumentu może okazać się problemem. Niedawno weszły w życie przepisy regulujące wydawanie świadectw energetycznych.
Z usług pośredników w obrocie nieruchomości korzystamy coraz częściej. Ze względu na oszczędność czasu oraz profesjonalną obsługę. Ważne jest jednak aby umowa została sporządzona w odpowiedniej formie - na piśmie.
Zgodnie z treścią ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych opodatkowaniu podlega sprzedaż nieruchomości dokonane przed upływem pięciu lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło nabycie lub wybudowanie.
Przez umowę sprzedaży samochodu, tak samo jak i przy sprzedaży innych dóbr, sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić za nią sprzedawcy określoną cenę. Na co jednak zwrócić uwagę pisząc umowę sprzedaży samochodu?
Posiadając dużą atrakcyjną działkę, możemy się zastanowić nad jej podziałem. Sprzedaż kilku działek pod zabudowę , może okazać się zarówno łatwiejsza jak i bardziej dochodowa niż jednej dużej. Podział działki nie jest jednak tak prosty jak by się wydawało i wiąże się z wieloma czynnościami faktycznymi i administracyjnymi.
Umowa przedwstępna pozwala na zabezpieczenie obu stron przed ewentualnym zerwaniem negocjacji dotyczących sprzedaży nieruchomości. W zależności od swojej formy umowa taka będzie miała różne skutki.
W obecnym stanie prawnym istnieją lekkie zawirowania dotyczące zarówno zwolnienia z podatku sprzedaży nieruchomości, jak i samego opodatkowania. Wszystko przez to, że różne są zasady dot. nieruchomości uzyskanych przez nas przed 01.01.2007 r. i po tej dacie.
Obrót nieruchomościami, nawet nieprofesjonalny zawsze wiąże się z powstaniem dodatkowych kosztów. Część z nich generowana jest przez notariusza, cześć przez przepisy podatkowe (niniejsze opracowanie nie dotyczy podatku dochodowego), część powstaje w zupełnie inny sposób.
Kupowanie nieruchomości nie jest tak powszednie jak zakupy w supermarkecie i pociąga za sobą zdecydowanie większe konsekwencje finansowe. Aby się zabezpieczyć przed późniejszymi niespodziankami, powinniśmy przed zakupem sprawdzić kwestie własności nieruchomości, jak również innych praw osób trzecich, które mogą uprzykrzyć nam życie. W tym celu musimy odwiedzić co najmniej 2 instytucje.