reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: słownik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu słownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące słownik.

Drifting

Aktualizacja: 25.05.2012

Podsterowność

Aktualizacja: 25.05.2012

Podsterowność to charakterystyka jezdna samochodu. wynikająca z faktu, że tylna oś (lub osie) pojazdu ma lepszą przyczepność do nawierzchni po której się porusza. W efekcie zerwanie przyczepności (wejście w poślizg) szybciej nastąpi na przedniej osi niż na tylnej. Auto wpadając w poślizg "wypada" przednią osią na zewnątrz zakrętu. »

Poślizg niekontrolowany w zimie

Aktualizacja: 25.05.2012

Poślizg niekontrolowany, czyli wywołany różnymi przyczynami, całkowicie bez woli kierowcy, ma najlepsze warunki do zaistnienia zimą. Nawierzchnie dróg są wówczas bardzo często śliskie, poryte ubitym śniegiem, lodem, błotem pośniegowym lub, w najgorszym przypadku – lodem pokrytym świeżo spadłym sypkim śniegiem. »

Poślizg niekontrolowany

Aktualizacja: 25.05.2012

Poślizg niekontrolowany jest przyczyną licznych wypadków drogowych. Ma miejsce wówczas, kiedy kierowca traci całkowicie kontrolę nad pojazdem i nie jest w stanie przeciwdziałać jego zachowaniu. Jego powodem jest utrata przyczepności wszystkich kół, lub przynajmniej kół przednich. »

Poślizg kontrolowany autem z napędem na tylną oś

Aktualizacja: 25.05.2012

Poślizg kontrolowany w samochodach z napędem na tylną oś jest ze wszystkich poślizgów najłatwiejszy do zainicjowania, ponieważ do zerwania przyczepności kół wystarczy szybkie zwiększenie prędkości obrotowej silnika. »

Poślizg kontrolowany autem z napędzanymi przednimi kołami

Aktualizacja: 25.05.2012

Poślizg kontrolowany w aucie z napędem na przednią oś polega na tym, aby w odpowiednim momencie zerwać przyczepność tylnych kół do drogi, jednocześnie nie zrywając przyczepności kół przednich. »

Poślizg kontrolowany

Aktualizacja: 25.05.2012

Z poślizgiem kontrolowanym mamy do czynienia wówczas, gdy kierowca dla osiągnięcia konkretnego celu zrywa przyczepność kół do drogi. W niektórych sytuacjach umiejętne wykorzystanie tendencji pojazdu do zrywania przyczepności na śliskiej nawierzchni jest bardzo pożyteczne. »

Poślizg

Aktualizacja: 25.05.2012

Poślizg to utrata przyczepności jednego lub więcej kół. Podczas jazdy samochodem poślizg następuje wtedy, kiedy pojawi się różnica między faktyczną prędkością koła, a prędkością która powinna wynikać z normalnego toczenia się koła po danej nawierzchni. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Aleksandra Fiszer

Starszy Specjalista ds. Projektów HR

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama