Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu silnik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące silnik.
Silnik 1.0 MPI VAG - awarie, problemy, opinie
Aktualizacja: 21.04.2020
W roku 2012 Niemcy zaprezentowali silnik 1.0 MPI. Ten ma tylko 3 cylindry, wolnossącą konstrukcję i maksymalnie 75 koni mechanicznych mocy. Potworna jednostka? Nic z tych rzeczy. Benzyniak ma bowiem serię naprawdę mocnych zalet! »
Silnik 1.4 16v MPI Volkswagen - awarie, problemy, opinie
Aktualizacja: 19.08.2019
Silnik 1.4 16v MPI dominował szczególnie w segmencie B. Jako że pojawiał się pod maską takich modeli jak Polo, Fabia czy Ibiza, jest niezwykle popularny na rynku wtórnym. Gdzie szukać jego słabych punktów? »
Silnik TSI awarie - jakie usterki trapią poszczególne wersje?
Aktualizacja: 09.04.2019
Volkswagen na początku nowego millenium postawił na bezpośredni wtrysk i doładowanie. To sprawiło, że moc i oszczędność połączyły się w silniku TSI. Awarie? Tych niestety też nie brakuje. »
Silnik 1.0 MPi i 1.0 TSI VAG - oznaczenia i opis konstrukcji
Aktualizacja: 04.04.2019
Niska pojemność i trzy cylindry - to dwie cechy nowych benzyniaków Grupy Volkswagena z rodziny EA211. Silniki 1.0 MPi i 1.0 TSI występują w kilku wariantach oraz cieszą się dobrą opinią. »
Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,2 TSI VAG
Aktualizacja: 22.09.2017
Segment B nadal jest jednym z popularniejszych na rynku motoryzacyjnym w Europie. A to sprawia, że producenci nie mogą go ignorować. Właśnie dlatego Volkswagen w roku 2009 wprowadził do oferty Polo nowoczesny, downsizingowany motor 1,2 TSI. Małolitrażowy benzyniak zaoferował kierowcom moc, oszczędność i niestety serię problemów. Te na szczęście ustąpiły już w roku 2012 za sprawą gruntownej modernizacji. »
Z tymi silnikami mogą być problemy: 4.5 V8 Porsche
Aktualizacja: 24.07.2017
4,5-litrowa jednostka V8 pojawiła się wraz z debiutem Porsche Cayenne. Choć architektura była dosyć nietypowa dla niemieckiego producenta, zwiastowała potężną moc i piękne brzmienie. Z czasem motor niestety ujawnił też swoją drugą twarz. Poważne usterki oraz koszty naprawy dochodzące do 30 tysięcy złotych! »
Z tymi silnikami mogą być problemy: 5.0 V10 TDI VAG
Aktualizacja: 24.07.2017
Silnik 5.0 V10 TDI VAG zadebiutował wraz z wprowadzeniem do oferty modeli VW Tuareg i Phaeton. 10 cylindrowa jednostka zapewnia świetną dynamikę ale okazała się bardzo awaryjna. »
Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,0 TDI Volkswagen AG
Aktualizacja: 22.06.2017
O problemach z silnikiem 2.0 TDI krążą już legendy. Ile jest w nich prawdy i czy ewentualne problemy dotyczą każdej odmiany jednostki 2.0 TDI? »
Nagar w silniku z bezpośrednim wtryskiem paliwa - przyczyny
Aktualizacja: 01.10.2013
Silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa cierpią na poważny problem - szybko odkładający się w nich nagar. Co jest tego przyczyną? »
Volkswageny T5 i Amarok są dostępne z nowymi silnikami
Aktualizacja: 08.02.2013
Volkswagen odświeża ofertę jednostek napędowych dla modeli T5 i Amarok. Nowe rozwiązania zastosowane w autach mają wpłynąć na zoptymalizowanie napędów pod względem mocy i zużycia paliwa. Nowością w gamie T5 będzie pakiet BlueMotion Technology. »
Aktualizacja: 12.12.2012
Golf VI generacji to model, w którym paleta jednostek napędowych zdominowana jest przez silniki wyposażone w bezpośredni wtrysk benzyny. Rozwiązanie to ma wiele zalet, ale też jedną poważną wadę – problem z montażem instalacji LPG. Który z silników Golfa VI najlepiej pracuje na alternatywny paliwie? »
Volkswagen inwestuje w Rosji 250 mln Euro
Aktualizacja: 31.08.2012
Koncern Volkswagen rozwija swoje możliwości produkcyjne w Rosji. Prof. dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG i Anatolij Artamonow, gubernator obwodu Kaługa, podpisali w Moskwie umowę o budowę fabryki silników w Kałudze. Koncern Volkswagen zainwestuje około 250 mln euro w nowy zakład, w którym od 2015 roku będzie produkowana nowoczesna generacja silników EA211 (TSI). Wydajność produkcyjna przewidziana jest na 150.000 jednostek rocznie. Fabryka silników powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie zakładów Volkswagena w Kałudze. »
Test Volkswagen Jetta: Od Golfa do Passata i z powrotem
Aktualizacja: 31.08.2012
Trochę większa niż tradycyjny kompakt, ale mniejsza niż sedan klasy średniej. Nieco bardziej elegancka niż hatchbacki segmentu C, ale jeszcze nie tak prestiżowa jak o numer większe limuzyny. Osoby lubiące sedany, nie za duże i nie za małe, chętnie spojrzą w jej stronę. »
Volkswagen nagrodzony za silnik 1.4 TSI
Aktualizacja: 17.06.2012
Silnik 1.4 TSI Volkswagena po raz siódmy z rzędu otrzymał wyróżnienie „International Engine of the Year” w kategorii pojemności skokowej 1.0 – 1.4 litra. Ten "benzyniak" spotkał się z uznaniem jury jako wyjątkowo mocna i efektywna jednostka napędowa. »
Test Volkswagen Up!: iPod na kołach
Aktualizacja: 22.05.2012
Volkswagen przez lata przyzwyczaił konsumentów do tego, że z jego fabryk wyjeżdżają auta przede wszystkim trwałe i funkcjonalne. W przypadku najnowszego dziecka niemieckiego producenta, czyli Volkswagena Up!, można pokusić się o stwierdzenie, że jest też „fajne”. »
Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]
Nawet 70 tyś. zł dotacji na rozwój rekreacji