REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Podatek, Rozliczenie podatkowe

Informację VAT-26 złóż w terminie 7 dni od poniesienia wydatku

Podatnicy korzystający z samochodów służbowych wyłącznie do działalności gospodarczej, dla których prowadzą ewidencję pojazdu powinni złożyć w urzędzie skarbowym informację VAT-26 w terminie 7 dni od dnia poniesienia wydatku na dany pojazd.

Do końca kwietnia rozlicz się z fiskusem

Został niecały miesiąc na rozliczenie się z fiskusem. Do końca kwietnia należy złożyć rozliczenie podatkowe za 2013 r.

Elektroniczna administracja podatkowa zwiększy konkurencyjność firm

Ministerstwo Finansów przygotowuje projekt regulacji prawnych, który wspomoże rozwój elektronicznej administracji podatkowej. Takie zmiany wpłyną pozytywnie na zwiększenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.

Kiedy podatek można zapłacić gotówką lub kartą?

Zgodnie z przepisami przedsiębiorca powinien płacic podatki przelewem. W pewnych okolicznościach jest jednak możliwe opłacenie podatku kartą lub gotówką. Jakie to przypadki?

REKLAMA

Czy będziemy płacić nowy podatek pielęgnacyjny

Senatorowie PO chcą wprowadzić podatek pielęgnacyjny. Nowe obciążenie w wysokości 1% wynagrodzenia płaciliby wszyscy pracujący. Miałoby ono być przeznaczone na pomoc osobom potrzebującym stałej opieki. Zasiłek pielęgnacyjny, w postaci czeków, przysługiwałby jednak tylko osobom niesprawnym.

REKLAMA

REKLAMA