Kategorie

Peugeot, 3008

Peugeot 3008 po liftingu trafił w nasze ręce. Jak duże są zmiany i ile pożytku przyniosą kierowcy? To postanowiliśmy sprawdzić.
Peugeot 3008 po czterech latach obecności na rynku doczekał się liftingu. Czy modernizacja jest zasadnicza? Z pewnością nie. Wprowadza jednak dość dużo nowinek technologicznych. A to może tylko podbić i tak już duży sukces tego modelu.
Peugeot 3008, zdobywca tytułu Car Of The Year 2017, przyciąga wzrok nietuzinkowym kształtem karoserii. Niebanalne formy są widoczne także po zajęciu miejsca za kierownicą. Ale czy są funkcjonalne? Sprawdziliśmy, jak jeździ kontrowersyjny Peugeot z turbodoładowanym silnikiem o mocy 165 KM.
Nie Alfa Romeo Giulia ale Peugeot 3008 zdobył tytuł Car of the Year 2017. Po raz pierwszy w historii tej nagrody zwycięzcą został samochód segmentu SUV.
Czy atrakcyjne ceny używanych Peugeotów 3008 są wynikiem duże usterkowości modelu? Wszystko wskazuje na to, że jest to model niedoceniany.
Hybrydowy Peugeot 3008 jest ciekawy nie dlatego, że jest hybrydą. To pierwsza hybryda łącząca napęd elektryczny z silnikiem Diesla. Jak jeździ ta nowatorska konstrukcja sprawdziliśmy w krótkim teście.
„Czy on ma napęd na cztery koła?” zagadnął mnie pan po pięćdziesiątce pod marketem. Dopiero co odebrałem auto do testu i byłem nieco zaskoczony. Udałem, że kluczyki wypadły mi z ręki.
Wygląd Peugeota 3008 na pewno nie wszystkim przypadnie do gustu, jednak z drugiej strony niewiele osób pozostanie niewzruszonych komfortem i praktycznością, które oferuje.
Peugeot 3008 pojawi się w sprzedaży latem bieżącego roku. Wypływając wraz z falą mody na samochody łączące w swoim stylu i własnościach terenówki z kompaktami nowe dziecko PSA nie zaskakuje niczym nowym.
Peugeot zaprezentował pierwsze trzy oficjalne fotografie prototypu Prologue Concept. Auto jest zapowiedzią modelu 3008.