Kategorie

Fiat, Panda

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ma włoski urok, może być napędzana silnikiem o zaledwie dwóch cylindrach, a do tego oferuje niezwykle rozsądną cenę. Tylko czy używany Fiat Panda III jest godny uwagi?
Używany Fiat Panda II zawojował świat. Tani hatchback segmentu A przekroczył pułap produkcji na poziomie 2 milionów sztuk i był chętnie wybierany przez Europejczyków. Skąd taka popularność? O tej zadecydowały zalety auta, a w szczególności praktyczna cena i naprawdę prosta mechanika. Tak, 8-zaworowe silniki okazywały się głośne. Z drugiej strony można je było naprawiać za grosze.
W tym poradniku prezentujemy zestawienie żarówek stosowanych w Fiacie Panda. W razie konieczności wymiany uszkodzonych żarówek w Pandzie warto wiedzieć, jakie żarówki występują w tym modelu.
Fiat Panda 4x4 to na polskich drogach widok egzotyczny. Jednak może się to zmieni, bo trzecia generacja modelu wydaje się doskonałą propozycją dla osób mieszkających w górach i służb leśnych.
Nowy Fiat Panda to auto typowo miejskie. Postanowiliśmy sprawdzić jak włoski maluch sprawdzi się w roli samochodu rodzinnego. Jako poligon doświadczalny wybraliśmy kręte i górzyste drogi na Sardynii.
Najnowszy Fiat Panda z wielką pompą wkracza na polski rynek. Prezentacja przeboju sprzedażowego Fiata odbyła się na stadionie narodowym w Warszawie.
Lada chwila do salonów sprzedaży Fiata trafi nowa generacja modelu Panda. Włoski producent nie rezygnuje jednak z produkcji poprzednika, Pandy drugiej generacji.
Znamy już paletę silników do nowego Fiata Pandy. Dostępne będę 4 silniki – 2 silniki TwinAir o pojemności 875 ccm o mocy 65 KM (wolnossący) i 85 (turbodoładowany), znany i sprawdzony silnik benzynowy Fire o pojemności 1.2 l i mocy 69 KM oraz 1.3 – litrowy turbodiesel Multijet II o mocy 75 KM.
Na razie wiadomo w jakiej konfiguracji można zamówić auto na rynku włoskim. Fiat Panda dostępny jest z napędem na przednie koła i trzema jednostkami napędowymi do wyboru. Do wyboru pozostają także 3 poziomy wyposażenia (Pop, Easy oraz Lounge), 10 kolorów nadwozia oraz 9 opcji wystroju wnętrza.
Fiat zaprezentował nowe wcielenie dobrze znanej na polskim rynku Pandy. Samochód niestety nie jest już produkowany w Polsce.
Fiat powoli szykuje się do wprowadzenia następcy produkowanego od 2003 r. Fiata Pandy. Wraz z nowym modelem, włoski producent chce zaoferować swoich klientom usportowioną wersję auta, stworzoną wspólnie ze swoim stałym współpracownikiem i nadwornym tunerem – Abarthem.
Fiat Panda dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej, a w gamie dostępnych silników znalazły się dwie jednostki napędowe. Nabywcy mają do wyboru również cztery wersje wyposażeniowe. Oto nasz poradnik kupującego.
Od premiery produkowanego w Tychach Fiata Pandy drugiej generacji minęło już 8 lat, ale auto nadal jest mocnym graczem w segmencie aut miejskich. Głównie dlatego, że mimo upływu lat Fiat Panda wciąż świetnie zaspokaja potrzeby kierowców jeżdżących przede wszystkim po mieście.
Dwa miejskie maluchy, Fiat Panda z Włoch, a w zasadzie z Polski, Daewoo Matiz z Korei, ale równie mocno związany z naszym nadwiślańskim krajem. Oba popularne, ale który lepszy?
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzenia mechanizmu wycieraczek jest pęknięty przegub kulowy. Pomimo skomplikowanego dostępu do mechanizmu, pokażemy jak we własnym zakresie dokonać jego wymiany.