Kategorie

Fiat, Eksploatacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Silniki z serii MultiAir, mimo swojej zaawansowanej konstrukcji, mogą być przystosowane do zasilania gazem LPG. Najważniejszy jest dobór odpowiedniej instalacji LPG.
Fiat Bravo II miał trudne zadanie do wykonania. Kiepska opinia o jego poprzedniku nie była pomocna w zdobyciu przychylności ze strony klientów. Jak spisuje się używany Fiat Bravo II?
Odpalanie samochodu z pilota to jeden z wielu dodatkowych gadżetów, które możemy zamontować osobiście. Wiąże się to z instalacją odpowiedniego alarmu.
Stojąca wycieraczka po środku tylnej szyby może świadczyć o uszkodzonym silniczku. W poradniku tym pokażemy jak naprawić taką usterkę w naszym Seicento.
Uszkodzony rozrusznik może przyczynić się do nieplanowanego postoju. W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki go wyczyścić i wymienić bendiks oraz przednią tuleję. Całą operację przeprowadzimy w Punto I z silnikiem 1.2.
W poradniku tym pokażemy jak samodzielnie zdemontować deskę rozdzielczą w Fiacie Punto MK1. Jest to niezbędna czynność przy wymianie chociażby nagrzewnicy.
Wymiana zbiornika płynu chłodzącego nie jest bardzo skomplikowana. W poradniku tym przedstawimy jak sprawnie i szybko wymienić uszkodzony zbiorniczek na płyn chłodzący.
Uszkodzona tylna roleta to dosyć częsta usterka w Stilo. Objaw jest zazwyczaj jeden - roleta nie chowa się w tylną część dachu. W poradniku tym pokażemy jak poradzić sobie z taką usterką.
W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki możemy sami zamontować czujnik poziomu płynu spryskiwaczy. Modyfikacja ta nie należy do trudnych, a jeżeli dużo podróżujemy, z biegiem czasu docenimy jej funkcjonalność.
Po kilku latach lampka podświetlenia tablicy rejestracyjnej Fiata Stilo nadaje się do regeneracji. W poradniku tym pokażemy jak naprawić oświetlenie tylnej klapy w Fiacie Stilo.
Zmieniając zegary zazwyczaj chcemy zachować oryginalny przebieg, pozostały na starych zegarach. Czytając ten poradnik dowiesz się, jak wykonać taką operację w swoim Uno.
Demontaż konsoli środkowej wykonujemy z różnych przyczyn. Czasami jest to chęć naprawy któregoś z elementów, wymagającego wyjęcia konsoli. W poradniku tym pokażemy jak samodzielnie dokonać demontażu konsoli środkowej.
W poradniku tym pokażemy jak zmienić podświetlenie zegarka LCD. Nie jest to trudna czynność, jednak trzeba zwrócić uwagę na kilka elementów.
Fiat Uno nie ma w standardzie uchwytów na siatki podtrzymujące bagaż. W poradniku tym pokażemy jak samodzielnie zamontować ten element w bagażniku swojego Fiata.
Komputer w Uno wyposażony jest w pamięć, w której zapisują się błędy. W poradniku tym pokażemy sposób na skasowanie zapamiętanych błędów komputera.
Jeżeli jesteśmy w posiadaniu Fiata Uno 1.0 Fire prawdopodobnie mamy problem z odpinającą się obudową filtra powietrza. Efekt jest taki, że spada bezpośrednio na kolektor wydechowy.
Dosyć często podczas przyspieszania pojawia się bulgot wydobywający się z nagrzewnicy - najprawdopodobniej jest zapowietrzona. Można to naprawić w bardzo łatwy sposób.
Słabe działanie hamulca ręcznego jest zazwyczaj spowodowane zablokowaniem rozpieraka hamulca, wewnątrz bębna hamulcowego. W poradniku tym pokażemy, jak samemu naprawić taką usterkę.
Eksplorując terytorium województwa Kujawsko - Pomorskiego zatrzymajmy się w Izbicy Kujawskiej. Jej głównym atutem jest duża ilość jezior, które wzbogacają tamtejszą rzeźbę terenu.
Uszkodzony zamek klapy powoduje wiele szkód. Cały bród, jaki jest na jezdni wpada prosto do naszego bagażnika. Co z tym zrobić? W poradniku tym dowiesz się jak naprawić zamek tylnej klapy.
Jazda ze skrzypiącym pedałem sprzęgła jest bardzo męcząca. Biorąc pod uwagę częstotliwość, z jaką go używamy, natychmiast musimy coś z tym zrobić.
Montaż innego podświetlenia, niż oryginalne, sprawia, że nasze auto zaczyna wyróżniać się z tłumu. W poradniku tym pokażemy, jak wymienić podświetlenie przycisków i przełączników szyb.
Mogłoby się wydawać, że wymiana żarówki światła przeciwmgielnego jest bardzo prosta. Jednak instrukcja od Punto odsyła nas z tym problemem do ASO. Czytając ten poradnik dowiesz się, jak to zrobić samemu.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzenia mechanizmu wycieraczek jest pęknięty przegub kulowy. Pomimo skomplikowanego dostępu do mechanizmu, pokażemy jak we własnym zakresie dokonać jego wymiany.
W momencie kiedy zaczniemy odczuwać, że hamulce w naszym aucie zaczynają niedomagać oznacza to, że zbliża się czas ich regeneracji. Poniżej znajduje się wskazówka, jak dokonać tego we własnym zakresie.
Najczęstszym powodem awarii mechanizmu wycieraczek jest połamany przegub kulowy. Niestety mała dostępność części zmusza do zastosowania "domowego" rozwiązania.