REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Już nie tylko finanse odgrywają kluczową rolę w instytucjach finansowych. Na równi stawiane są dziś kwestie niefinansowe, których wdrażanie, a także raportowanie obejmie wkrótce wiele firm na rynku. Rzetelna edukacja, wsparcie merytoryczne i transparentność w świecie finansów powinny być nade wszystko priorytetem w kontekście działań ESG wobec wszystkich konsumentów na polskim rynku. Jakie wyzwania i cele powinny postawić sobie firmy z sektora finansowego, by zaopiekować wszystkie aspekty obejmujące środowisko, obszary społeczne i ład korporacyjny?
ESG (Environmental, Social and Governance) to jeden z obszarów pozafinansowej oceny przedsiębiorstw, w skład której wchodzi ocena kwestia emisji gazów cieplarnianych i redukcji zużycia energii. Wiele firm podejmuje w tym kierunku tylko pozorne działania (tzw. greenwashing). UOKiK zidentyfikował greenwashing w kilku dużych przedsiębiorstwach.
Popularność pojęcia ESG wzrasta wraz ze zwiększeniem się rozpoznawalności wśród uczestników polskiego rynku medialnego.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA