reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: e-marketing

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-marketing. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-marketing.

Jak kupić domenę na rynku wtórnym – krok po kroku

Aktualizacja: 21.07.2010

Coraz częściej chcąc rozpocząć działalność promocyjną w Sieci, przedsiębiorcy mają problemy ze znalezieniem atrakcyjnej nazwy dla serwisu WWW. Wpływa to na wzrost zainteresowania rynkiem wtórnym. W poniższym artykule wskazujemy jak krok po kroku zakupić domenę na rynku wtórnym. »

Czy warto kupić domenę na rynku wtórnym

Aktualizacja: 22.07.2010

Promując firmową stronę WWW, musimy zadbać o to, aby adres który do niej prowadzi był najlepszy z możliwych. Jedną z pierwszych trudności, jakie napotyka każde przedsiębiorstwo, jest konieczność wymyślenia nazwy. Musi ona być oryginalna, aby firma wyróżniała się spośród konkurencji. Ułatwia to rejestracja właściwej domeny. Co jednak zrobić, gdy te najlepsze są już zajęte? »

Czy warto zarejestrować pakiet firmowych domen

Aktualizacja: 22.07.2010

Rozpoczynając działalność w Sieci firma powinna zastanowić się nad zakupem pakietu domen z użyciem słów budzących skojarzenia z przedsiębiorstwem lub promowanym produktem. Działanie takie zabezpieczy ją przed nieuczciwymi cyberprzęstepcami! »

Jak zarejestrować domenę przed założeniem firmy

Aktualizacja: 22.07.2010

Domena, która posiada słowa bezpośrednio kojarzące się z firmą lub jej nazwą jest bardzo atrakcyjna nie tylko dla firmy. W Sieci coraz częściej dochodzi do przestępstw związanych z przechwytywaniem oraz wykorzystywaniem ich przez osoby trzecie, najczęściej w celu osiągnięcia korzyści materialnych. »

Firmowy hosting

Aktualizacja: 19.07.2010

Pozyskanie serwera jest jednym z pierwszych kroków do budowy profesjonalnego serwisu WWW przedsiębiorstwa. Jego zamawianie nie jest skomplikowane, jednak warto wiedzieć, jak zrobić to prawidłowo. »

Nie zapominaj o przedłużeniu firmowej domeny

Aktualizacja: 22.07.2010

Musisz wiedzieć, że w chwili wygaśnięcia domeny firma traci nie tylko możliwość kontaktu z odbiorcami za pośrednictwem poczty e-mail, prezentowania oferty poprzez stronę WWW, ale także zaufanie w oczach klientów. »

Czym są giełdy domen

Aktualizacja: 01.06.2010

Codziennie na rynku wtórnym dochodzi do wielu transakcji, których przedmiotem są atrakcyjne adresy WWW. Niestety, jak wszędzie i tu dochodzi do wielu nadużyć. Ich ofiarami padają najczęściej nieświadomi zagrożeń klienci. Internet pełen jest użytkowników, którzy przekonani o swej bezkarności czekają na łatwy zarobek. Znajomość niebezpieczeństw i sposobów ochrony przed nimi, może ustrzec przed przykrymi konsekwencjami. »

Serwisy społecznościowe narzędziem pracy menadżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Dla jednej trzeciej użytkowników sieci największym dużym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Menedżer, który chce zwiększyć efektywność pracy zespołu powinien pamiętać, że dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych mogą się cieszyć sporym zainteresowaniem. »

Jak używać kod authinfo domeny

Aktualizacja: 22.07.2010

 Kiedy jest potrzebny kod authinfo i jak go używać? Wiedza o nim może okazać się bardzo przydatna. »

Czy warto posiadać domenę europejską

Aktualizacja: 22.07.2010

Planujesz dotrzeć do potencjalnych kontrahentów z UE? Pomyśl o utworzenia domeny z rozszerzeniem.eu. Nadal wielu przedsiębiorców nie jest świadomych, jakie korzyści może przynieść rejestracja domeny europejskiej. »

Po co prowadzone są bazy Whois

Aktualizacja: 05.05.2010

Musisz wiedzieć, że w sieci istnieją miliony witryn internetowych, których treść zależy w całości od jej twórców. Wszystkie dane odnoszące się do adresów WWW gromadzone są przez operatorów. Część informacji publikowana jest natomiast w bazach Whois, gdzie każdy ma możliwość zapoznania się z nimi. »

Domeny dla firm z sektora MSP

Aktualizacja: 19.01.2012

Pierwszym krokiem promocji firmy w Internecie, jest wybór adresu dla strony WWW. Odpowiedni wybór nazwy domeny przynosi firmie wymierne korzyści zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. »

Czy warto zarejestrować domenę globalną

Aktualizacja: 22.07.2010

Co to jest domena globalna? Jaka korzyść płynie z rejestracji domeny globalnej dla Twojej firmy. Czy jej rejestracja jest tylko korzystna dla firm działających na rynku zagranicznym? Więcej informacji znajdziesz w poniższym artykule. »

Firmowy serwer - jak go wykorzystać

Aktualizacja: 22.07.2010

Nie ulega wątpliwości, że serwer jest to niezbędne narzędzie pracy w każdym nowoczesnym przedsiębiorstwie. To, w jakim stopniu zostanie wykorzystany potencjał hostingu, zależy od potrzeb firmy.  Wbrew ogólnym opiniom, serwer nie tylko udostępnia firmowe strony WWW przeglądarkom internetowym, ale także usprawnia pracę oraz zwiększa jakość komunikacji na linii klient – firma. »

Co zrobić, gdy firmowy serwis nie działa - kilka porad

Aktualizacja: 22.07.2010

Strona WWW to niewątpliwie idealne narzędzie do prowadzenia działań promocyjnych - niedrogie, stwarzające ogromne możliwości, mogące pomieścić niezliczoną ilość informacji. Jak zatem zareagować w momencie, gdy z niewyjaśnionych przyczyn funkcjonowanie firmowego serwisu zostaje zawieszone? »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Sponsorowany

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Igor Klimkowski

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama