reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: e-marketing

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-marketing. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-marketing.

HTC HD7 – oficjalny następca świetnego HD2

Aktualizacja: 14.10.2010

Ostatnio firma HTC, znana ze świetnej jakości telefonów biznesowych zaprezentowała kilka najnowszych modeli. Jedną z nowości jest model HTC z Windows Phone 7. Model HTC HD7 to następca znanego i bardzo udanego modelu HD2. Urządzenie dysponuje ogromnym, 4,3-calowym ekranem, szybkim procesorem oraz licznymi funkcjami multimedialnymi. »

Wypożyczanie sprzętu komputerowego zamiast kupna - czy to się opłaca?

Aktualizacja: 14.10.2010

Wypożyczenie komputera, ekrany LCD czy projektora może być dla niektórych jedyną alternatywą dla zakupu tych drogich urządzeń w sklepie. Organizując nowoczesną prezentację, wystawę czy szkolenie, sprzęt elektroniczny jest dziś niezbędny. Zamiast kupować wypożyczać? Oczywiście, że tak, gdyż koszt wypożyczenia kompletnego zestawu do prezentacji, monitorów LCD, laptopów, rzutników czy projektorów może być o wiele niższy niż kupno samego laptopa w sklepie. Dla kogoś, dla kogo posiadanie takiego sprzętu na własność nie jest konieczne, wynajem sprzętu to świetne rozwiązanie. »

Notebooki DTR – alternatywa dla komputerów stacjonarnych

Aktualizacja: 13.10.2010

Laptopy Desktop Replacement (w skrócie DTR) to urządzenia oferujące bardzo wysoką wydajność i znakomite wyposażenie obfitujące w ogromną liczbę dodatkowych złącz i akcesoriów takich jak piloty zdalnego sterowania czy rozbudowany system audio. W założeniu komputery tego typu mają stanowić pewną alternatywę dla komputerów stacjonarnych oferując porównywalne, a nawet wyższe możliwości i wydajność. Jeśli jednak szukamy mobilności, długiej pracy na baterii i niewielkich rozmiarów, lepiej omijajmy tego typu urządzenia szerokim łukiem. »

Potwierdzenie chęci otrzymywania newsletter'a - czy to konieczne?

Aktualizacja: 19.01.2012

Z pozoru, wysyłanie potwierdzenia chęci otrzymywania newslettera i oczekiwanie na odpowiedź może wydawać się bezcelowe. Czemu? Przecież osoba, która podała swój adres e-mail wyraża zgodę na otrzymywanie newslettera. Po co więc tak naprawdę jest to potwierdzenie? »

Samsung Wave II – telefon biznesowy z dużą dawką rozrywki

Aktualizacja: 17.11.2011

Firma Samsung zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowego modelu smartfona. Nowość nosi nazwę Samsung Wave II i działa w oparciu o najnowszą wersję platformy bada 1.2. Telefon idealny dla młodego biznesmena spragnionego rozrywki? »

Już wkrótce zniknie problem z e-fakturami w Polsce

Aktualizacja: 13.12.2010

Już przyszłym roku faktury elektroniczne mogą być traktowane na równi z fakturami papierowymi – tak chce Ministerstwo Finansów i proponuje zniesienie dotychczasowych utrudnień. »

Jak przedłużyć okres abonamentowy usług wirtualnych

Aktualizacja: 12.10.2010

Usługi wirtualne, tj. domena, serwer oraz projekt strony WWW, są niezbędne, aby firma mogła funkcjonować w Internecie. Ich nieprzerwane i bezproblemowe działanie warunkuje w dużej mierze atrakcyjność witryny dla odbiorcy. To natomiast w sposób bezpośredni przekłada się na liczbę odwiedzin serwisu, a więc i wyniki sprzedażowe firmy. »

CMS - jaki i dla kogo?

Aktualizacja: 12.10.2010

Jedną z najważniejszych zalet systemów CMS to prostota obsługi która niesie za sobą oszczędność czasu i pieniędzy. Strona z systemem zarządzania treścią może być redagowana i aktualizowana niemal przez każdą osobę z firmy. Nie każdy system CMS jest taki sam. Jak więc dobrać odpowiedni system do wymagań konkretnej firmy?  »

Jak skutecznie zachęcić Internautę do naszego newsletter'a?

Aktualizacja: 19.01.2012

Bardzo często bywa tak, że wielu zarządców i właścicieli stron internetowych źle interpretuje pojęcie i ideę newslettera. Uważają oni, że potencjalny klient, zapisując się do listy subskrybentów newslettera z chęcią zarejestruje się na stronie internetowej. Czy to dobra praktyka? »

Jakie oszczędności niesie ze sobą system CMS?

Aktualizacja: 08.10.2010

Jedną z najważniejszych zalet systemów CMS to prostota obsługi która niesie za sobą oszczędność czasu i pieniędzy. Strona z systemem zarządzania treścią może być redagowana i aktualizowana niemal przez każdą osobę z firmy.Jakie oszczędności niesie ze sobą system CMS w porównaniu do tradycyjnego zarządzania firmową stroną WWW? »

Strona internetowa z systemem CMS - czy to się opłaca?

Aktualizacja: 08.10.2010

System zarządzania treścią (CMS) jest obecnie coraz częściej stosowanym rozwiązaniem przez firmy do zarządzania treścią i wyglądem firmowej strony internetowej. Korzystanie z systemu CMS jest nie tylko wygodne i szybkie, to również ogromna oszczędność pieniędzy. W poprzedniej części poradnika dowiedzieliśmy się, czym w ogóle jest CMS. Teraz dowiedzmy się, czy ten system jest opłacalny. »

Jakie są największe zalety newsletter'a?

Aktualizacja: 19.01.2012

Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy. Czym newsletter różni się od spamu i jakie są jego największe zalety? Jak je wykorzystać? »

W jaki sposób newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?

Aktualizacja: 19.01.2012

Na przestrzeni ostatnich lat ogromny rozwój internetu wpłynął na wiele dziedzin życia i przemysłu. Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Niektóre firmy, swoją jedyną siedzibę mają w Internecie, na firmowej stronie WWW. Zarówno typowy użytkownik, jak i marketingowi stratedzy zaczęli doceniać ogromny potencjał jaki niesie za sobą Internet. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są Newslettery - swoiste internetowe ulotki. »

Czy warto korzystać z systemu CMS?

Aktualizacja: 07.10.2010

Tworzenie oraz późniejsze zarządzanie stroną internetową nie jest wcale prostym zadaniem. Tak z pewnością myśli większość internautów oraz ci, którzy zamierzają stworzyć firmową stronę internetową. Owszem, stworzenie od podstaw dobrej, atrakcyjnej i skutecznej strony internetowej nie należy do łatwych zadań, ale już jej zarządzanie wcale nie musi być udręką. Jeśli zdecydowaliśmy się sami zarządzać swoją stroną, aby była ona taka jak chcemy lub po prostu żeby obniżyć koszta, powinniśmy pomyśleć o systemie CMS. »

Czy warto zarejestrować rozszerzoną domenę dla firmy

Aktualizacja: 05.10.2010

Odpowiednio dobrana domena, wpływa na zwiększenie efektywności działań reklamowych firmowego adresu WWW. Domena określa również obszar działalności przedsiębiorstwa oraz wskazuje branżę, w której funkcjonuje. Jaki typ domeny wybrać, aby firma odnotowała wzrost sprzedaży oraz zwiększyła rozpoznawalność wśród klientów? »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

AYMING POLSKA

Konsulting strategiczny i operacyjny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama