reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: e-marketing

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-marketing. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-marketing.

Nadchodzi kolejna fala niechcianych wiadomości – przygotujmy się na SPAM

Aktualizacja: 26.01.2011

W ostatnich tygodniach zanotowano znaczące spadki wysyłanego spamu. Zazwyczaj okres świąteczny jest pod tym względem bardzo aktywny, a nasze skrzynki pękają w szwach pod naporem kolejnych niechcianych wiadomości. Ty razem jednak okres świąteczny okazał się czasem odpoczynku spamerów. Niestety nie na długo, gdyż już na początku stycznia niechciane wiadomości znów zapełniły skrzynki pocztowe komputerów na całym świecie. »

Problemy z gwarancją – gdzie udać się po pomoc?

Aktualizacja: 26.01.2011

Dla wielu konsumentów gwarancja jest dokumentem, który potwierdza odpowiedzialność producenta za swój produkt. Dzięki niej mamy pewność, że producent naprawi sprzęt, gdy ten ulegnie awarii. Niestety nie zawsze jest tak, jakbyśmy tego chcieli. Wiemy już, że gwarancja jest zobowiązaniem, które każdy z producentów przyjmuje na siebie dobrowolnie. Stąd wiele pułapek i niejasności. Oczywiście nie oznacza to, że producent lub sprzedawca może umowę gwarancyjną lekceważyć. Jak więc zmusić opornego gwaranta do ustępstw i wywalczyć swoje prawa? »

Gwarancja dożywotnia – jak to wygląda w rzeczywistości?

Aktualizacja: 26.01.2011

Wybierając sprzęt elektroniczny lub użytkowy do firmy, bardzo często zwracamy uwagę na długość gwarancji. Dostawcy sprzętu bardzo różnie określają czas obowiązywania gwarancji na oferowane przez siebie produkty. Może to być rok (co jest absolutnym minimum), dwa, trzy, a nawet pięć lat. Bardzo często jednak producenci w opisach reklamujących konkretne urządzenia kuszą nas następującym zdaniem: „Produkt objęty jest dożywotnią gwarancją producenta.” Czy w rzeczywistości wygląda to tak różowo? »

Gwarancja door-to-door – na czym polega?

Aktualizacja: 28.02.2018

Dla wielu klientów bardzo silnym magnesem jest gwarancja door-to-door. Pod tą nazwą kryje się określenie „od drzwi do drzwi”, czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Czasami tego typu gwarancja skłania konsumenta do kupna określonego sprzętu, nawet, jeśli konkurencja oferuje lepszy sprzęt, ale tradycyjną gwarancję. Wróćmy jednak do gwarancji. O co w niej chodzi? »

Haczyki i kruczki związane z gwarancją – na co uważać?

Aktualizacja: 26.01.2011

Z reguły gwarancja powinna dawać nam poczucie bezpieczeństwa i pewności. Kupując sprzęt elektroniczny do firmy chcemy być pewni, że będzie on niezawodny, a w razie awarii, nie będzie problemu z naprawą lub wymianą sprzętu na nowy. W każdej firmie niezbędny jest niezawodny i pewny sprzęt, a każdy zastój spowodowany awarią to strata czasu i pieniędzy. Dlatego też kupując sprzęt do firmy, warto zainteresować się warunkami gwarancji producenta. Na co zwrócić uwagę? »

Operator VoIP – jak wybrać?

Aktualizacja: 26.01.2011

Jeśli zdecydowaliśmy się na korzystanie z usług technologii VoIP i zakupiliśmy już niezbędny sprzęt, jesteśmy na najlepszej drodze do ograniczenia wydatków na rozmowy telefoniczne w firmie. Musimy jeszcze wybrać operatora VoIP i założyć u niego konto. W Internecie znajdziemy setki usługodawców, którzy zachęcają nas do skorzystania ze swojej oferty. Na którego w takim razie powinniśmy się zdecydować? Na co powinniśmy zwracać uwagę? »

Wybieramy telefon do VoIP – co warto mieć na uwadze?

Aktualizacja: 25.01.2011

Jak wiemy, rozmowy VoIP możemy prowadzić, używając komputera i specjalnej aplikacji. Jest to świetne rozwiązanie, gdy usługi VoIP używamy bardzo sporadycznie lub gdy chcemy sprawdzić działanie tej technologii. Jeśli jednak mamy zamiar korzystać z tego rozwiązania na dłuższą metę, słuchawki i komputer nie są najwygodniejszą alternatywą. Jeśli telefonia internetowa ma nam zastąpić stacjonarną linię domową bądź firmową najlepszym rozwiązaniem będzie zakup telefonu IP. »

Zastępujemy tradycyjny telefon technologią VoIP – co jest niezbędne?

Aktualizacja: 25.01.2011

Telefon tradycyjny w firmie może być generatorem ogromnych kosztów. Można je co prawda zredukować korzystając z różnych konfiguracji pakietów lub po prostu redukując ilość rozmów do niezbędnego minimum. Jeśli jednak to nie przynosi pożądanego rezultatu, warto zainteresować się technologią telefonii internetowej VoIP. Co jest niezbędne do uruchomienia tej technologii w firmie? »

Samsung Galaxy S2 – nieoficjalna specyfikacja

Aktualizacja: 25.01.2011

Do sieci trafiły kolejne przecieki dotyczące następcy Samsunga Galaxy S. W tym przypadku nowe plotki i cząstkowe dane techniczne skutecznie wzmagają apetyt na nowy model Galaxy S2. Jeśli te plotki się sprawdzą, szykuje się mała rewolucja na rynku. Miejmy tylko nadzieję, że po oficjalnej prezentacji modelu nie zrzedną nam miny. »

Samsung S5260 Star II – ciekawy telefon w przystępnej cenie

Aktualizacja: 25.01.2011

Firma Samsung zaprezentowała telefon S5260 Star II. Jest to następca bardzo popularnego, bo sprzedanego w nakładzie ponad 30 milionów sztuk modelu S5230 Star. Czy nowość powtórzy ogromny sukces poprzednika, czy tak jak w większości przypadków będzie tylko „odgrzewanym kotletem”? »

Plusy i minusy VoIP

Aktualizacja: 21.01.2011

Dla osób, które ciągle zastanawiają się nad zmianą tradycyjnego telefonu na telefonię internetową VoIP, przedstawiamy zestawienie największych zalet tego typu rozwiązania. Oczywiście nie obędzie się również od wad, ale jest ich naprawdę niewiele. Poznajmy więc największe zalety usługi VoIP. »

VoIP – co to takiego i czy się opłaca?

Aktualizacja: 21.01.2011

Telefon w firmie to rzecz niezbędna – bez znaczenia, czy jest to firmowa komórka, czy też telefon stacjonarny na biurku. Niestety z telefonem, szczególnie firmowym wiążą się rachunki, zazwyczaj na dość pokaźne sumy. Na szczęście istnieje pewna recepta na wszystkie bóle związane z finansami i telefonem. Ta recepta to VoIP. »

Co zrobić, gdy tryby zarządzania energią w Windows nie działają poprawnie?

Aktualizacja: 20.01.2011

Tryby zarządzania energią w systemie Windows są bardzo pomocne, zwłaszcza podczas pracy na laptopie lub komputerze stacjonarnym podłączonym do zasilacza UPS. Niestety czasem zdarza się, że po dokonaniu kilku zmian ustawienia nie spełniają prawidłowo swojego zadania. Jeśli chcemy ułatwić sobie pracę z energooszczędnymi trybami w swoim systemie operacyjnym, skorzystajmy z kilku porad. »

Nowy Office w firmie – jak uniknąć problemów?

Aktualizacja: 26.09.2011

Jakikolwiek aktualizacje oprogramowania w firmie to często powód do paniki. Zarówno prezesi, jak i pracownicy niechętnie przeprowadzają takie operacje. Prezesi i właściciele firm muszą za takie aktualizacje płacić, często grube pieniądze, pracownicy zaś muszą od nowa uczyć się obsługi nowych programów. Czasami dochodzą do tego szkolenia i wdrożenia, a to zajmuje sporo czasu. Równie przerażająca może być aktualizacja pakietu Microsoft Office, zwłaszcza dla firm, które wciąż korzystają z wersji Office 2003. Odległość, jaka dzieli Office 2003 od 2010 może wzbudzić strach o kompatybilność u każdego kierownika działu IT. Jak to wygląda w praktyce i na co się przygotować? »

Jak usunąć aktualnie używane pliki?

Aktualizacja: 20.01.2011

Czasami zdarzy się, że plik o sporej wielkości, którego chcemy się pozbyć jest stale używany przez jakiś program. Problem pojawia się wtedy, gdy nie mamy pojęcia, co to za program, a zlokalizowanie, co to za aplikacja bywa niemożliwe lub bardzo czasochłonne. Jeśli ponowne uruchamianie komputera i inne operacje nie pomagają warto wykonać opisany niżej zabieg. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

FakturaXL.pl

FakturaXL.pl jest producentem oprogramowania w zakresie fakturowania online dla firm i biur rachunkowych. Od ponad 12 lat tworzymy z pasją rozwiązania IT.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama