Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu diesel. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące diesel.
Test: Skoda Kodiaq RS 2.0 Bi-TDI SCR 4x4 - rzeczywiście taka sportowa?
Aktualizacja: 20.08.2019
Jest czeski, wielki, czerwony, 7-osobowy i… sportowy! Skoda Kodiaq RS 2.0 Bi-TDI SCR 4x4 to rodzinny sprinter z pięknym i gardłowym głosem w stylu Barry`ego White`a. »
Silnik 1.2 TDI VAG - awarie, problemy, opinie
Aktualizacja: 08.03.2019
Diesel 1.2 TDI występował w ramach dwóch linii modelowych - EA188 i EA189. W pierwszym przypadku był zasilany pompowtryskiwaczami, w drugim wtryskiem common rail. »
Test Skoda Superb 2.0 TDI 190 KM
Aktualizacja: 07.06.2016
Trzecia generacja Skody Superb otrzymała szereg nowoczesnych rozwiązań nieoferowanych do tej pory w czeskiej limuzynie. Aktywne zawieszenie czy trzystrefowa klimatyzacja to tylko niektóre z nich. Co jeszcze skrywa najnowszy flagowiec czeskiej marki? »
Historia silników wysokoprężnych w marce Skoda
Aktualizacja: 05.09.2014
Rozwój silników wysokoprężnych wymagał dostępu do nowoczesnej technologii. Drzwi do tego świata się dla Skody otworzyły, gdy została kupiona przez Volkswagena. Przedstawiamy historię silników wysokoprężnych czeskiego producenta. »
Jak zregenerować turbinę w 1.9 TDI? cz. III
Aktualizacja: 21.11.2012
Silniki 1.9TDI są najbardziej popularne na naszych drogach. Wyeksploatowana turbina może odebrać przyjemność z jazdy turbo dieslem. Poniżej trzecia część poradnika, w którym opisujemy jak jak samemu przeprowadzić regenerację turbiny w 1.9TDI. »
Jak zregenerować turbinę w 1.9 TDI? cz. II
Aktualizacja: 21.11.2012
Silniki 1.9TDI są najbardziej popularne na naszych drogach. Wyeksploatowana turbina może odebrać przyjemność z jazdy turbo dieslem. Poniżej druga część poradnika, w którym opisujemy jak samemu przeprowadzić regenerację turbiny w 1.9TDI. »
Znamy ceny Skody Rapid. Podstawowy model kosztuje 47 950 zł
Aktualizacja: 03.10.2012
Skoda Rapid pojawi się w salonach sprzedaży na początku listopada br. Ceny samochodu zaczynać się będą od 47 950 zł. »
Test Skoda Superb Combi 4x4: Liczy się wnętrze
Aktualizacja: 22.08.2012
W dużym kombi najważniejszy jest bagażnik oraz wnętrze wygodne na długich trasach. Dobrze jeśli całość połączona jest z oszczędnym i mocnym silnikiem oraz automatyczną skrzynią. Wtedy otrzymujemy świetny pojazd do przemierzenia Europy. »
Skoda Octavia I: wymiana filtra paliwa w silniku Diesla
Aktualizacja: 15.12.2011
Regularna wymiana filtra paliwa w silniku Diesla jest bardzo ważna. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić i odwadniać filtr paliwa w Octavii I. »
Skoda Fabia- którą wersję wybrać? Poradnik kupującego
Aktualizacja: 19.06.2012
Decydując się na Skode Fabię jest w czym wybierać. Niemal każdy znajdzie w ofercie coś dla siebie. I nie ma znaczenia czy ktoś chce tanie auto miejskie, małego sportowca czy pojazd dla wielbiciela zieleni. Dwie wersje nadwoziowe (trzy jeśli liczyć uterenowionego Scouta), dziesięć silników i pięć podstawowych wariantów wyposażenia (do tego dochodzą wersje specjalne Van, Greenline, RS, Scout, limitowana Monte Carlo oraz rozmaite wersje promocyjne) – naprawdę jest w czym wybierać. »
Test Skoda Fabia GreenLine: Przebój z Czech w wersji Eko
Aktualizacja: 29.03.2012
Aktualnie oferowany model to już druga generacja Skody Fabii. W gamie modelowej miejskiej „Czeszki” znajdziemy odmianę hatchback, kombi, usportowione RS, Scout, a także proekologiczną Skodę Fabię GreenLine. »
To auto spala 2,2 litra oleju napędowego na 100 km!
Aktualizacja: 23.05.2011
Specjalista od jazdy ekonomicznej przejechał autem Skoda Fabia GreenLine trasę liczącą ponad 2 000 kilometrów bez tankowania. Średnie zużycie paliwa wyniosło 2,2 litra na 100 kilometrów. »
Aktualizacja: 23.05.2011
Skoda Superb Combi została wyróżniona tytułem Najlepszego Samochodu Kombi 2011. Nagroda została przyznana przez brytyjski magazyn Fleet World. Auto zostało docenione za przestronne wnętrze i szeroką gamę dostępnych silników. »
Jak eksploatować i dbać o silnik 1,9 TDI?
Aktualizacja: 14.03.2014
Diesel 1,9 TDI jest montowany w autach już od kilkunastu lat. Jednostka ta jest spotykana w popularnych modelach Volkswagena, Skody, Seata i Audi. 1,9 TDI jest uważany za mało awaryjny, jeśli tylko jego użytkownicy stosują się do kilku prostych zasad. »
Sebastian Pitoń, Góralskie Veto: „To polityka rządu, a nie COVID nas zabija” [PODCAST]
Nawet 70 tyś. zł dotacji na rozwój rekreacji