| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Forum Customer Loyalty Summit

Forum Customer Loyalty Summit

19-20 kwietnia 2018 w Krakowie odbędzie się forum Customer Loyalty Summit. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Zdobycie i utrzymanie lojalności klientów to główne zajęcie specjalistów, którzy spotkają się na forum Customer Loyalty Summit. Najlepsze praktyki w zakresie budowania i pielęgnowania relacji z klientami będą omawiane w trakcie czterech sesji równoległych: dwóch rekomendowanych głównie dla branży handlowej - „Programy lojalnościowe” i „Innowacje i inspiracje w lojalności” oraz dwóch polecanych szczególnie sektorowi usługowemu - Customer (Experience) First” i „Dane & Churn & Retencja”.

Formuła forum to „praktycy dla praktyków”, dlatego podczas sesji będą dominować odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: jak można zaskoczyć klientów, jak dopasować strategię lojalnościową do obowiązujących trendów, jak poznać potrzeby klientów, na jakich podstawach budować lojalność, jak wykorzystać możliwości oferowane przez nowe technologie i wiele innych. Nie zabraknie oczywiście tematu, który ostatnio rozpala całą branżę, czyli jak wpłynie reforma ochrony danych osobowych (RODO) na prowadzenie działań lojalnościowych.

W trakcie forum odbędzie się sesja warsztatowa z konkretnymi wskazówkami gotowymi do zastosowania od zaraz. Pierwszy dzień zostanie zakończony wieczorną Galą Loyalty Awards, podczas której zostaną wręczone nagrody dla najlepszych działań lojalnościowych w relacjach B2C i B2B.

Wśród prelegentów, których będą mogli wysłuchać uczestnicy forum, znajdują się m.in.: Pedro Martins (Booking.com), Bryan Roberts (TCC Global), Dan Truscott (VISA).

Dodatkowo w przeddzień oficjalnego rozpoczęcia forum, na chętnych czekają warsztaty z twórczego myślenia i kreatywnego podejścia do wyzwań w codziennej pracy.

Konferencja Customer Loyalty Summit organizowana przez BBM to wyjątkowe wydarzenie branżowe i idealne miejsce do dyskusji o technikach kreowania lojalności klientów wobec firm i marek. Serdecznie zapraszam na całą serię inspirujących wykładów i warsztatów, a przede wszystkim na prezentację Bryana Roberts’a pt. „Loyalty Reimagined”, który wyjaśni jak wobec zmieniających się dziś trendów zredefiniować lojalność oraz skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Bartłomiej Górzny, Head of Business Poland, Ukraine & Baltics, TCC Global.

Serdecznie zapraszam na to wydarzenie w Krakowie jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań – Rafał Golan Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

rafal.golan@bbm.pl

http://loyalty-conferences.com/

Relacja z zeszłorocznej konferencji: Relacja 2017

BlueBusinessMedia #shareserviceincenter #dobrakonferencja #superwarsztat #dobrespotkanie #BBM

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Forum Customer Loyalty Summit
Forum Customer Loyalty Summit

Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków Praktyczne wskazówki59.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Motiveo

Motiveo.pl to nowy sposób na tworzenie współczesnych systemów motywacyjnych dla handlowców. Platforma ta przeznaczona jest dla całego sektora MŚP.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »