REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Forum Customer Loyalty Summit

Forum Customer Loyalty Summit
Forum Customer Loyalty Summit

REKLAMA

REKLAMA

19-20 kwietnia 2018 w Krakowie odbędzie się forum Customer Loyalty Summit. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

REKLAMA

Zdobycie i utrzymanie lojalności klientów to główne zajęcie specjalistów, którzy spotkają się na forum Customer Loyalty Summit. Najlepsze praktyki w zakresie budowania i pielęgnowania relacji z klientami będą omawiane w trakcie czterech sesji równoległych: dwóch rekomendowanych głównie dla branży handlowej - „Programy lojalnościowe” i „Innowacje i inspiracje w lojalności” oraz dwóch polecanych szczególnie sektorowi usługowemu - Customer (Experience) First” i „Dane & Churn & Retencja”.

REKLAMA

Formuła forum to „praktycy dla praktyków”, dlatego podczas sesji będą dominować odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: jak można zaskoczyć klientów, jak dopasować strategię lojalnościową do obowiązujących trendów, jak poznać potrzeby klientów, na jakich podstawach budować lojalność, jak wykorzystać możliwości oferowane przez nowe technologie i wiele innych. Nie zabraknie oczywiście tematu, który ostatnio rozpala całą branżę, czyli jak wpłynie reforma ochrony danych osobowych (RODO) na prowadzenie działań lojalnościowych.

W trakcie forum odbędzie się sesja warsztatowa z konkretnymi wskazówkami gotowymi do zastosowania od zaraz. Pierwszy dzień zostanie zakończony wieczorną Galą Loyalty Awards, podczas której zostaną wręczone nagrody dla najlepszych działań lojalnościowych w relacjach B2C i B2B.

Wśród prelegentów, których będą mogli wysłuchać uczestnicy forum, znajdują się m.in.: Pedro Martins (Booking.com), Bryan Roberts (TCC Global), Dan Truscott (VISA).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowo w przeddzień oficjalnego rozpoczęcia forum, na chętnych czekają warsztaty z twórczego myślenia i kreatywnego podejścia do wyzwań w codziennej pracy.

Konferencja Customer Loyalty Summit organizowana przez BBM to wyjątkowe wydarzenie branżowe i idealne miejsce do dyskusji o technikach kreowania lojalności klientów wobec firm i marek. Serdecznie zapraszam na całą serię inspirujących wykładów i warsztatów, a przede wszystkim na prezentację Bryana Roberts’a pt. „Loyalty Reimagined”, który wyjaśni jak wobec zmieniających się dziś trendów zredefiniować lojalność oraz skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Bartłomiej Górzny, Head of Business Poland, Ukraine & Baltics, TCC Global.

Serdecznie zapraszam na to wydarzenie w Krakowie jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań – Rafał Golan Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

rafal.golan@bbm.pl

http://loyalty-conferences.com/

Relacja z zeszłorocznej konferencji: Relacja 2017

BlueBusinessMedia #shareserviceincenter #dobrakonferencja #superwarsztat #dobrespotkanie #BBM

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA