Efektywny proces reklamacji w sektorze finansowym - 13 grudnia 2016 r. w Warszawie
REKLAMA
REKLAMA
Efektywny proces reklamacji w sektorze finansowym - 13 grudnia 2016 r. w Warszawie
REKLAMA
Drodzy praktycy,
REKLAMA
Za chwilę minie rok od wejścia w życie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego. Wrzawa z tym związana trochę ucichła, jednak nadal przedstawiciele sektora finansowego nie doczekali się nowelizacji czy też precyzyjnej interpretacji poszczególnych zapisów ustawy. Brak jest również jakichkolwiek sygnałów aby były prowadzone działania w tym kierunku.
Po długich rozmowach z praktykami reprezentującymi obszar finansów, doszłam do wniosku iż bardzo ważne jest ciągłe przypominanie, że aktualny stan nie jest akceptowany. Udział w grudniowej platformie wymiany doświadczeń, do której chciałabym Państwa zaprosić, może okazać się niezbędny dla wspólnej oceny zmian w przepisach prawnych. Istotnym elementem tego wydarzenia powinien być również spójny głos środowiska zainteresowanych skierowany do autorów obowiązujących regulacji, tak aby w przyszłości ustrzec się błędów i niejasności. Podsumowując spotkanie Efektywny Proces Reklamacji w Sektorze Finansowym już dziś otrzymuje status „must be” każdego Praktyka zajmującego się na co dzień usprawnianiem procesów reklamacji w swoich organizacjach :)!
Liczba miejsc na spotkaniach jest ściśle ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Przeczytaj więcej o spotkaniu -> agenda
Kreuj swój biznes razem z BMS Polska! Dołącz do ekspertów i liderów polskiego rynku.
Pozwól, aby nasze spotkania stały się kluczem do Twojego sukcesu w biznesie!
Serdecznie zapraszam do udziału!
Aleksandra Nowakowska
Dyrektor Działu Projektów
REKLAMA
REKLAMA