REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsaw International Media Summit 2016

Warsaw International Media Summit 2016
Warsaw International Media Summit 2016

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 12-13 października 2016 r. w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się Warsaw International Media Summit, organizowany przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Rynek mediów i telekomunikacji, pomimo ciągłego zmagania się nowymi wyzwaniami i wygórowanymi oczekiwaniami konsumentów z dnia na dzień zaskakuje nowymi technologiami i rozwiązaniami. Reprezentanci tego sektora będą rozmawiać na temat fundamentalnych zagadnień podczas Warsaw International Media Summit, który odbędzie się 12-13 października 2016 r. w Hotelu Westin w Warszawie. Kongres stanowi unikalną okazję do podjęcia dyskusji na temat kluczowych wyzwań i problemów z jakimi na co dzień spotyka się branża oraz wymiany wiedzy, opinii i doświadczeń między decydentami i uczestnikami polskiego rynku telekomunikacyjnego, medialnego i nowych technologii.

REKLAMA

REKLAMA

Warsaw International Media Summit jest ważnym wydarzaniem, podczas którego kluczowi przedstawiciele rynku telekomunikacyjnego i medialnego mają okazję spotkać się w jednym miejscu i podjąć dyskusję na istotne dla tych branż tematy. Jestem pod wrażeniem wysokiego poziomu merytorycznego paneli dyskusyjnych, natomiast pod wieloma względami doceniam również to, co ma miejsce w kuluarach konferencji, i.e., swobodna wymiana poglądów między uczestnikami rynku – która bywa najbardziej produktywną formą komunikacji, jeżeli chodzi o globalne spojrzenie na trendy rynkowe. - mówi Przemysław Kurczewski, Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit/Prezes Zarządu, EmiTel

Wśród kluczowych zagadnień, które zostaną poruszone podczas Konferencji znajdują się m.in.: przyszłość mediów publicznych, monetyzacja mediów i modele biznesowe przyszłości, finansowanie mediów w świetle zmian i tendencji konsumpcji, piractwo i współpraca z instytucjami rządowymi, technologie przyszłości, kanały dystrybucji treści, cyberbezpieczeństwo.

Obszary tematyczne wydarzenia określone zostały przez Radę Programową pod przewodnictwem Przemysława Kurczewskiego, Prezesa Zarządu EmiTel. Posiedzenie Rady odbyło się 20 czerwca 2016 r. w Warszawie. W jej skład wchodzą m.in.:

REKLAMA

  • Magdalena Gaj - Prezes, Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Witold Graboś - Zastępca Przewodniczącego, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji 
  • Artur Waliszewski - Regional Business Managing Director CEE, Google
  • Tomasz Gillner-Gorywoda - Wiceprezes Zarządu, Cyfrowy Polsat
  • Adam Sawicki - Prezes Zarządu, T-Mobile Polska
  • Maciej Maciejowski - Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu, TVN
  • Aleksander Kutela – Prezes Zarządu, Grupa Onet.pl
  • Jakub Turowski - Head of Public Policy for Poland, Facebook.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Tymczasem zachęcamy do zapoznania się z fotorelacją z Rady Programowej oraz foto- i wideorelacją z poprzedniej edycji. Więcej informacji na temat projektu znajdą Państwo na stronie: www.telekomunikacjaimedia.pl.

Andrzej Matuszyński, Prezes Grupy EUROZET zaprasza do wzięcia udziału w 9. Warsaw International Media Summit

Organizatorem wydarzenia jest MM Conferences S.A., która jest wiodącym organizatorem spotkań biznesowych, w szczególności szkoleniowo-konferencyjnych m. in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, finansowej oraz technologicznej.

Kontakt:

Dominik Czernij, Project Manager

Kom: +48 535 200 143

d.czernij@mmcpolska.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Oferta biznesowa dla firm: Paczkomat® InPost jako klucz do szybkiej i wygodnej dostawy

Klienci kupują online przede wszystkim dla wygody, a szybka dostawa i odbiór to dziś standard. Punkty odbioru stały się naturalnym wyborem, a Paczkomat® InPost przewodzi w tej kategorii. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, oferta biznesowa InPost to prosty sposób na obniżenie kosztów i zwiększenie satysfakcji kupujących. Sprawdź, dlaczego warto i jak zrobić to dobrze.

Polskie banknoty w portfelach świata. Jak PWPW buduje swoją pozycję na globalnym rynku Gwatemala, Peru, Paragwaj [Gość Infor.pl]

Dla większości z nas to kraje widziane raczej na wakacyjnych zdjęciach niż w kontekście polskiego przemysłu. A jednak właśnie tam obywatele płacą banknotami wyprodukowanymi w > Polsce. I nie chodzi o druk, ale o pełną produkcję. O to, jak powstają > te banknoty i dlaczego świat tak chętnie zamawia je w Warszawie, > opowiadała Grażyna Rafalska, dyrektor Biura Sprzedaży Polskiej > Wytwórni Papierów Wartościowych.

Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

REKLAMA

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

REKLAMA

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA