REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak skutecznie bronić się przed mobbingiem, czyli ochrona interesów pracodawcy w praktyce - szkolenie

Subskrybuj nas na Youtube
Jak skutecznie bronić się przed mobbingiem, czyli ochrona interesów pracodawcy w praktyce - szkolenie
Jak skutecznie bronić się przed mobbingiem, czyli ochrona interesów pracodawcy w praktyce - szkolenie

REKLAMA

REKLAMA

5 września 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie odbędzie się szkolenie „Jak skutecznie bronić się przed mobbingiem, czyli ochrona interesów pracodawcy w praktyce”. Organizatorem szkolenia jest firma MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Problem mobbingu często nie jest zauważany przez pracodawców, przez co nie dostrzegają oni potrzeby podejmowania działań w celu przeciwdziałania temu zjawisku. Do innych powodów ignorowania tego problemu należy brak odpowiedniej wiedzy na temat metod i narzędzi walki z nim. Wynika to faktu, że dręczenie często ze względu na utajoną formę jest trudne do wykrycia. W obliczu tego zjawiska również pracownicy przyjmują bierną postawę, z tego powodu, że mobber wykorzystuje techniki skutecznie ukrywające jego działania.

REKLAMA

REKLAMA

Istotną informacją dla pracodawców jest również to, że wdrażając w swojej firmie politykę antymobbingową oraz szkoląc pracowników w zakresie zwalczania mobbingu, firma taka może być zwolniona z wypłaty odszkodowań w ramach zadośćuczynienia.

Jeśli nie wiesz czym jest mobbing i nie znasz podstawowych technik przeciwdziałania temu zjawisku, zapraszamy na szkolenie „Jak skutecznie bronić się przed mobbingiem, czyli ochrona interesów pracodawcy w praktyce”. Uczestnik szkolenia zdobędzie szczegółową wiedzę teoretyczną i co najważniejsze nabędzie praktyczne umiejętności rozwiązywania sytuacji o charakterze mobbingowym.

Szkolenie odbędzie się 5 września 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Cześć teoretyczna pozwoli zdobyć wiedzę na temat:
- przyczyn występowania mobbingu w miejscu pracy oraz podstawowych zagadnień dotyczących tego zjawiska,
- technik i metod działania mobberów,
- rozpoznawania mobbingu i prawidłowego definiowania tego zjawiska oraz innych nietypowych sytuacji,
- skutków mobbingu oraz sposobów walki z tym zjawiskiem.

Część praktyczna:
- pozwoli Uczestnikom nabyć konkretne umiejętności niezbędne w praktycznym przeciwdziałaniu problemom związanym z działaniami o charakterze mobbingowym,
- umożliwi Uczestnikom zapoznanie się z technikami przeciwdziałania i reagowania na standardowe sytuacje mobbingowe,
- umożliwi przetestowanie w praktyce konkretnych wzorców zachowań w określonych sytuacjach o charakterze mobbingowym,
- pozwoli Uczestnikom dokonać wyboru zachowania, które najbardziej odpowiada ich indywidualnym uwarunkowaniom oraz tym sytuacjom organizacyjnym, w których funkcjonują.

Trener:

Renata Tomczyk - Certyfikowany Business Trainer - Akademii Trenera Uczelni im. L. Koźmińskiego i Instytutu Rozwoju Biznesu w Warszawie, Certyfikowany Business Coach - Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa. Teoretyk i praktyk z 13-letnim doświadczeniem. Strateg, trener zarządzania w administracji i biznesie, konsultant w obszarze przedsiębiorczości, nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, twardego i miękkiego ZZL/HRM. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu nowoczesnych metod i procesów zarządzania firmą, przedsiębiorczości i metodologii sporządzania biznes planów oraz budowania strategii marketingowych i reklamowych. W oparciu o mentoring, doradztwo i szkolenia stosując narzędzia coachingowe projektuje wielostopniowe programy rozwijające kompetencje i umiejętności kadry i pracowników.

Kontakt:

Malwina Hajdacka
T: 22 379 29 40
e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl

Katarzyna Kasjaniuk
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

REKLAMA

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

REKLAMA

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

Pijemy mniej piwa, przez co browary nie płacą na czas swoim dostawcom

Na kondycję branży piwowarskiej, poza spadającym w wyniku zmian kulturowych popytem, najmocniej wpływają dziś rosnące koszty operacyjne oraz zmiany w podatku akcyzowym. Polacy piją mniej piwa, browary mają coraz większe kłopoty.

REKLAMA