REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Skuteczne metody zarządzania produktem i jego konfiguracjami w polskim SMB

Subskrybuj nas na Youtube
Skuteczne metody zarządzania produktem i jego konfiguracjami w polskim SMB / Fot. Fotolia
Skuteczne metody zarządzania produktem i jego konfiguracjami w polskim SMB / Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do uczestnictwa w bezpłatnym webinarium "Skuteczne metody zarządzania produktem i jego konfiguracjami w polskim SMB", które rozpocznie się 16 września 2015 r. o godz. 10:00. Patronat medialny nad webinarium objął portal Infor.pl

REKLAMA

REKLAMA

Wiele polskich przedsiębiorstw aby być konkurencyjnym na rynku, musi wprowadzać wysokiej jakości produkt obniżając koszt jego produkcji. Po wprowadzeniu zaawansowanych technologii w produkcji kolejnym obszarem wymagającym optymalizacji jest rozwój produktu, którego istotnym elementem jest zarządzanie strukturą produktu BOM ( od koncepcji, poprzez wymagania aż do opracowania technologii na produkcję) w oparciu o zintegrowane środowisko pracy zarówno dla sprzedawcy, konstruktora jak i technologa. Stąd też dla wielu firm rozwiązania pozwalające na zarządzanie strukturą BOM stają się kluczową inwestycja biznesową.

REKLAMA

Stosując podejście Siemens możliwe jest:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

  • wprowadzenie zintegrowanego środowiska pracy zarówno dla sprzedawcy , konstruktora jak i technologa
  • wprowadzenie standaryzacji procesu projektowego i technologicznego
  • skuteczne zarządzanie marżowością pojedynczych produktów
  • poprawienie produktywności oraz zredukowanie kosztów związanych z rozwojem produktów
  • wyeliminowanie błędów technologicznych na etapie projektowym

Zarządzając rozwojem produktu, musisz znaleźć odpowiedź na wiele pytań, w tym:

  • jak skutecznie przełożyć wymagania na produkt ?
  • jak udostępnić wirtualny model 3D pozostałym członkom zespołu
  • jak systemowo powiązać ze sobą BOM konstrukcyjny i BOM technologiczny
  • w jaki sposób zapewnić wykonalność konstrukcji?
  • w jaki sposób wcześnie wykryć błędy i uniknąć kosztownych zmian wprowadzanych na etapie produkcji?
  • w jaki sposób szybko i poprawnie wprowadzić zmiany w projekcie lub technologii?
  • w jaki sposób zapewnić optymalny przebieg procesu konstrukcyjnego i technologicznego?
     

Celem webinarium jest przedstawienie propozycji gotowego rozwiązania, zintegrowanego środowiska pracy dla uczestników procesu rozwoju produktu, dedykowanego dla polskich firm.

Agenda:

  1. Trendy w zakresie zarządzania produktem w Teamcenter – kastomizacja produktu, coraz krótszy czas wprowadzenia produktu na rynek
  2. Wprowadzenie do PLM - przedstawienie do czego służy PLM jako element większej całości, gdzie perspektywa produktu PLM łączy się z perspektywą kosztów i realizacji ERP
  3. Cykl życia produktu w firmie produkcyjnej – zarządzanie strukturami produktu od CAD po BOM
  4. Zarządzanie tworzeniem produktu – zarządzanie wymaganiami oraz harmonogramem projektu 

Termin:

16 września 2015 początek o godz. 10:00 – zakończenie o godz. 11:00 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącemu).

Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt z organizatorem: Serwis decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515

Więcej informacji na stronie: Skuteczne metody zarządzania produktem i jego konfiguracjami w polskim SMB

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA